AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Jeg fant min eks i sosiale medier og tidligere forhold på VGs osv. men nå som voksen 22 åring som har A4 liv og A4 jobb så skjønner jeg ikke hvor jeg finner menn? Tinder er grusom for mye ekle menn, sjekket noen muslimske apper ingen svarer der. Hvor finner man menn? Anonymkode: 90a09...9c3
Ctrl Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 Du finner lite menn på din alder på Tinder. De finnes nok, men godt gjemt imellom guttene som er Tinderskadet og kun tenker med snoppen. Tror du må opp og ut for å finne deg en mann. Den gammeldagse måten. Oppsøk miljøer hvor menn oppholder seg, gjerne de miljøene du vil finne menn, og se deg rundt og prøv deg fram. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 Sport/trening, jobb, fester, byen, kurs, gjennom venner Anonymkode: 7f965...71e 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #4 Skrevet 12. mars 2022 Ctrl skrev (9 timer siden): Du finner lite menn på din alder på Tinder. De finnes nok, men godt gjemt imellom guttene som er Tinderskadet og kun tenker med snoppen. Tror du må opp og ut for å finne deg en mann. Den gammeldagse måten. Oppsøk miljøer hvor menn oppholder seg, gjerne de miljøene du vil finne menn, og se deg rundt og prøv deg fram. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sport/trening, jobb, fester, byen, kurs, gjennom venner Anonymkode: 7f965...71e Enig. Ser at datingapper bare er tull.. Anonymkode: 90a09...9c3
anonymbruker2312 Skrevet 12. mars 2022 #5 Skrevet 12. mars 2022 Dra ut på kafeer med venner, arrangementer, litt mer sosiale ting. Å dra ut på byen kan også hjelpe, men her er det større sjangs for å finne noen som er useriøs også, på lik linje som Tinder vil nok jeg si. 1
Majer Skrevet 12. mars 2022 #6 Skrevet 12. mars 2022 Jeg har møtt en del på din alder gjennom fritidsinteresser og kafeer. Man trenger ikke tinder:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå