AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Del Skrevet 11. mars 2022 Skal kjøpe ny bruktbil gjennom forhandler, og skal bytte inn min 10 år gamle Toyota Yaris. Hadde nylig et uhell i et parkeringshus der jeg skrapte opp litt på siden av bilen. Lønner det seg å fikse opp dette før et innbytte? Regner ikke å få så mye for bilen uansett egentlig, og det hadde vært deilig å slippe styret med forsikring og reparasjon. Hvis noen tenker å svare at det ikke lønner seg å bytte inn bil, er det ikke det jeg spør om. Det er ikke aktuelt å selge den på annen måte. Anonymkode: aa977...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 11. mars 2022 #2 Del Skrevet 11. mars 2022 Nei det lønner seg ikke med mindre du gjør det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Del Skrevet 11. mars 2022 Sannsynligvis ikke. Men du kan jo høre litt rundt for å finne ut av hva det koster å fikse det og samtidig spørre forhandleren hva prisforskjellen blir hvis du fikser det før innbytte. De får nok gjort det billigere enn deg, men skader ikke å sjekke. Anonymkode: f5f6a...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå