AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Del Skrevet 11. mars 2022 Jeg har mange gode venner, fra ulike perioder i livet og er nær veldig mange. Jeg har vært forlover for 5 venninner, og nå skal jeg gifte meg. Og jeg sliter litt med valget av forlover. Har en eller to som jeg ønsker, men så "frykter" jeg for at noen av disse fem skal forvente å bli valgt siden de valgte meg. Er det vanlig å forvente å bli valgt tilbake, eller bekymrer jeg meg unødvendig? Vil ikke såre noen, de er alle gode venner av meg. Anonymkode: 3e4bd...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Del Skrevet 12. mars 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har mange gode venner, fra ulike perioder i livet og er nær veldig mange. Jeg har vært forlover for 5 venninner, og nå skal jeg gifte meg. Og jeg sliter litt med valget av forlover. Har en eller to som jeg ønsker, men så "frykter" jeg for at noen av disse fem skal forvente å bli valgt siden de valgte meg. Er det vanlig å forvente å bli valgt tilbake, eller bekymrer jeg meg unødvendig? Vil ikke såre noen, de er alle gode venner av meg. Anonymkode: 3e4bd...ce0 Det er vanlig å forvente ja, men når man har vært forlover 5 ganger skjønner jo alle at ikke alle de 5 kan være forlover Anonymkode: 87fbf...54f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 12. mars 2022 #3 Del Skrevet 12. mars 2022 Har du et søsken som kan være forlover? Da slipper du å såre noen for alle forstår forhåpentligvis at man velger et søsken istedetfor å måtte skuffe en av fem. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. mars 2022 #4 Del Skrevet 12. mars 2022 Om du har en søster du kan spørre er nok dette en grei timing 😅 Noen løser også dette med å ha «brudepiker» og ikke klassisk forlover. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Del Skrevet 16. mars 2022 Helt innafor med to forlovere og/eller brudepiker! Anonymkode: e8854...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #6 Del Skrevet 16. mars 2022 Jeg hadde tre forlovere. To av de ble valgt fordi de forventet det. Jeg angrer fremdeles. Det hadde vært riktig at kun hun ene var forlover. Anonymkode: d860c...d1f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #7 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3/11/2022 den 22.05): Jeg har mange gode venner, fra ulike perioder i livet og er nær veldig mange. Jeg har vært forlover for 5 venninner, og nå skal jeg gifte meg. Og jeg sliter litt med valget av forlover. Har en eller to som jeg ønsker, men så "frykter" jeg for at noen av disse fem skal forvente å bli valgt siden de valgte meg. Er det vanlig å forvente å bli valgt tilbake, eller bekymrer jeg meg unødvendig? Vil ikke såre noen, de er alle gode venner av meg. Anonymkode: 3e4bd...ce0 Er det virkelig slik at det er en høy status å få? Anonymkode: 240ff...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #8 Del Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 14.15): Jeg hadde tre forlovere. To av de ble valgt fordi de forventet det. Jeg angrer fremdeles. Det hadde vært riktig at kun hun ene var forlover. Anonymkode: d860c...d1f Man kan bare ha en forlover. Det er den som signerer forlovererklæringen. Så skal man ha et vitne, som kan være, men må ikke være, forloveren. Anonymkode: 56765...6b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #9 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 14.22): Er det virkelig slik at det er en høy status å få? Anonymkode: 240ff...730 Tidlig i 20 åra da det ikke var så mange i vennekretsen som var gift, husker jeg det var en fjær i hatten å være forlover. Med årene har man vel mindre lyst både på dette vervet, gå i utdrikningslag og noen ganger også selve bryllupet . Anonymkode: 9ca90...9ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #10 Del Skrevet 9. april 2022 Spørs jo hva slags venner du har, men jeg forventet aldri å være forlover for min forlover (ikke hadde jeg hatt energi til det heller). Det sier seg selv at noen må velges og noen ikke, jeg anbefaler å velge den du ønsker og som du tror vil ivareta dine ønsker. Anonymkode: dcde4...ff5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #11 Del Skrevet 9. april 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Tidlig i 20 åra da det ikke var så mange i vennekretsen som var gift, husker jeg det var en fjær i hatten å være forlover. Med årene har man vel mindre lyst både på dette vervet, gå i utdrikningslag og noen ganger også selve bryllupet . Anonymkode: 9ca90...9ea Jeg er midt i 30 årene og kjenner fortsatt litt på at ingen av mine venninner ser på meg som nær nok til forlover. Ikke en sterk eller veldig vond følelse, men en bekreftelse på at vennskap ikke er min sterkeste side. Anonymkode: 87fbf...54f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #12 Del Skrevet 9. april 2022 Da jeg giftet meg valgte jeg å ha broren min som forlover. Han var mitt mest naturlige valg. Hun som jeg så på som min beste venninne kuttet meg ut av livet sitt på grunn av det. Sa ingenting til meg, men kuttet meg totalt ut. Hun har enda ikke snakket til meg selv etter 5 år... jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår hvordan det kan skape så store problemer for noe så lite. Anonymkode: 4596f...2b3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå