Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert hvis du hadde oppdaget at din mann hadde vært utro, og han er alvorlig syk og kanskje ligger for døden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er alvorlig syk og har fått vite at han ikke blir gammel.

Dette har vi visst et par uker og det har vært helt jævlig.

Jeg skulle pakke en koffert med hans klær og ta med på sykehuset, og i en lomme i hans koffert ligger det to pakke kondomer.

Vi har ikke brukt kondom siden starten av vårt forhold for mange år siden.

Dette betyr at han har vært utro mot meg, og nå er han alvorlig syk og kan muligens dø i løpet av et par måneder, og jeg lurer på hva jeg gjør nå.

Skal jeg konfrontere han eller gi blaffen?

Anonymkode: 29511...070

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke konfrontert, men ville følt meg sveket og nok derfor vært ganske fraværende og hatt vanskelig for å se han på samme måte

Anonymkode: fe138...395

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han har vel brukt kondomene til å runke da.

Anonymkode: 5a814...d9b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville ikke konfrontert, men ville følt meg sveket og nok derfor vært ganske fraværende og hatt vanskelig for å se han på samme måte

Anonymkode: fe138...395

Jeg har visst det et par ukers tid nå og sorgen over at han kommer til å dø fra meg har blitt litt svakere, men samtidig har det kommet en ny sorg og det er sorgen over at han har hatt sex bak ryggen min.

Jeg har lyst å konfrontere han og regner med at han ikke gidder å lyve nå når han har sett døden i hvitøyet, og jeg ønsker at han skal angre og be meg om unnskylding, selv om det ikke forandrer noen ting.

Jeg får se om jeg klarer å være stygg mot han, nå når han er svak og er langt nede

Ts

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal spørre han, men ikke konfrontere med han.

Anonymkode: 23d97...2b4

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Nei hadde vel da bare tenkt at dersom du får fra forsikringen når han dør så er vel det en økonomisk opptur ifht bruddet som ellers ville stått for døra, og hadde antagelig ikke sagt noe. Men hadde nok vært vanskelig å væte like medliden som normalt akkurat da… skylde på sjokk og fortvilelse. 

Ellers slår kanskje sorgen over begge deler inn sammen og dette er uansett veldig trist, og tenker at du også skal la deg selv sørge, plutselig føltes utroskapen liten kanskje, oppi det hele. Hardt uansett :( 

Anonymkode: e1d32...07e

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har vel brukt kondomene til å runke da.

Det er engelske kondomer som han nok har kjøpt da han har vært på forretningsreise i USA et par ganger det siste året.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes du skal spørre han, men ikke konfrontere med han.

Det er vel egentlig to sider av samme sak

Ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel egentlig to sider av samme sak

Ts

Nei, egentlig ikke. Du bør iallefall få rede på hvorfor han har kondomer. Hvis ikke vil dette plage deg inn i evigheten.

• Liker 21
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Trollolol. 

Anonymkode: 32fc0...5ae

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er engelske kondomer som han nok har kjøpt da han har vært på forretningsreise i USA et par ganger det siste året.

Ts

Ja, det er vel naturlig at han runker når dere to er fra hverandre? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok konfrontert han med det ja. Men kanskje likevel stilt opp for han på dette siste kapitlet. Men vil han skal vite det så han forstår at det koster meg og at han bør være jævlig takknemlig for at jeg gidder.

Anonymkode: 85039...23b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Du bør iallefall få rede på hvorfor han har kondomer. Hvis ikke vil dette plage deg inn i evigheten.

Ja jeg må prøve og kvinne meg opp og spørre om kondomene, og håper at han ikke nekter men at han kan være ærlig med meg.

Ts

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å la han dø uten å få klarhet i det. Jeg ville angret for alltid om jeg ikke spurte han. Jeg ville nok ikke konfrontert ham, bare spurt han. Om han hadde bekreftet mine mistanker ville jeg øret som om jeg tilga han, for han sin skyld, slik at han kunne dø med ren samvittighet, men inni meg ville jeg nok vært bitter og døden hadde Nok også blitt enklere å akseptere.

Anonymkode: cd906...c75

• Liker 16
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vel naturlig at han runker når dere to er fra hverandre? 

Ja det er naturlig men har aldri sett han runke i kondomer

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er naturlig men har aldri sett han runke i kondomer

Ts

Eksen min pleide å gjøre det men jeg så ham aldri gjøre det. Det var når vi var fra hverandre, ifølge det han sa. 

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min pleide å gjøre det men jeg så ham aldri gjøre det. Det var når vi var fra hverandre, ifølge det han sa. 

Da jeg har vært borte og kommet hjem så har jeg sett at det av og til har stått en toalettrull på nattbordet, så jeg tenker det er det han har brukt når han har runket.

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og den forklaringen kjøpte du altså?

Anonymkode: 85039...23b

• Liker 23
  • Nyttig 5
Gjest Gurimalla1234
Skrevet

Hvis du absolutt må spørre så spør bare om det er noe han tenker dere har noe uoppgjort som han vil snakke om. Hvis ikke la det være,det har ingen betydning hva han har gjort tidligere i denne situasjonen. Jeg skjønner du er kjempe skuffet og dét har du all rett til men jeg tror du har det bedre med deg selv i ettertid med å være mot han slik du ville vært før du fant kondomene😇

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mannen vært frisk hadde jeg nok konfrontert han med det. Men når han er så syk og snart skal dø, hadde jeg nok latt det ligge.

Anonymkode: 71371...6cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...