Gå til innhold

Haster.. Hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Gjest brukenavn
Skrevet

Hvor skal jeg oppbevare trampolinen min? Jeg har en stor trampoline i hagen, og nå kommer snart snøen og vinteren og jeg vet ikke hvor jeg skal ha den? 1) Kan jeg la den stå ute? 2) Tåler den snø liggende oppå trampolinen? 3) Må jeg pakke den helt fra hverandre? 4) Kan jeg oppbevare den stående mot veggen?

Hvordan oppbevarer dere ute trampolinen? Lar dere den stå ute om vinteren eller hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke la den stå ute pga av at dersom det kommer mye snø, overbelaster du trampolinen over lang tid, strikken blir slappere og dessuten kan den jo ruste. Den kan stå ute hvis den står en tørt sted, der den ikke får snø på seg. Feks verandaen? Evnt kan du kanskje sette den opp mot veggen i garasjen? Boden?

Skrevet

Vi tar ned vår - men ser at mange av naboene bare tar av duken og fjærene - og lar stativet stå. Da unngår du hvertfall å ødelegge fjærene.

Tror da stativet tåler å stå ute - det står jo ute i regn om sommeren

Gjest bruklernavn
Skrevet

Hvordan får jeg ned trampolina?

Duken er jo helt stram og jeg får ikke dratt duken til den ene siden og ta av fjæringene?

Hvordan får dere duken av?

Kanskje det er bare jeg som ikke har muskler..

Skrevet

Det fulgte vel med en "krok" som du brukte da du satte opp trampolinen - til å trekke i festene på duken - som fjærene er festet i.

Eller bruk en annen form for kork - for å trekke det litt mot deg så du får løsnet en fjær. Når du får løs et par stykker burde det være enkelt å få løs resten.

Gjest brukernavn
Skrevet

Jeg har prøvd å få ut en krok, men jeg hadde ikke nok muskler til å dra duken. Det var så tungt.

Har du prøvd det?

Skrevet

Ja, jeg gjorde det de første årene - men de siste årene har 15 åringen det.

Du må trekke i festet i duken mot deg - så fjæren blir slakk - og kan tas ut.

Gjest Madeline
Skrevet (endret)

Vi tar duken av trampolinen og lar ramma stå ute om vinteren. Det er ingen fare for at den ruster. Hoppeduken oppbevarer vi i putekassen som står ute på terrassen . Der ligger den tørt og er like fin om våren.

Det er tungt å dra av de første krokene men resten går greit. Det er jeg som har jobben både med å sette de på og å ta de av og jeg har ikke hatt noen store problemer med det.

Endret av Hannen
Skrevet

Vi bare snudde trampolina våres på hodet vi, og den var da like fin fordet.

Skrevet

Tolvåringen min og venninden hennes både monterte og demonterte vår trampoline i år.......

Gjest brukenavn
Skrevet
Vi bare snudde trampolina våres på hodet vi, og den var da like fin fordet.

Det var smart..

Kommer til å gjøre dette hvis jeg ikke får trampolina sammen.

Blir den like hel om man snur den? Tåler den snø da?

Skrevet
Tolvåringen min og venninden hennes både monterte og demonterte vår trampoline i år.......

:flau: Jeg ble flau jeg da. Siden tolvåringer klarer å ta sammen trampolinen så burde jeg sikkert også klare dette. Men jeg prøvde i stad å dra duken til den ene siden, men jeg fikk ikke en eneste krok av jeg :flau:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...