Gå til innhold

Er alle menn like ubrukelig, finnes det noe bedre enn han jeg har møtt på tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Plump og teit er veldig god beskrivelse. Det går veldig mye i at jeg er stygg, for så å være pen og søt neste sekund. 

Håper du har rett. 

Han har følelser for meg, jeg føler ikke jeg er forelsket fordi jeg går bare å tenke på alt det teite han plumper ut med. For hver gang han kaller meg stygg, feit, abort tryne osv så dytter han meg lengre unna. Samtidig så er jeg usikker på om jeg bare må godta det, at det er slik alle menn er. 

TS

Anonymkode: f9e42...912

Nei, kjære deg. Jeg lover, det finnes faktisk normale oppegående menn der ute! Men om så alle menn virkelig var sånn, så er det da bedre å være alene enn sammen med en som mobber deg sånn?

Anonymkode: e7217...f61

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Aldri hørt det ordet før og googlet det nå og det er litt skremmende, det høres ut som han mye av det.

Jeg liker han hvis jeg ser borti fra alt jeg nevner i hi. Hadde jeg ikke likt han, så hadde jeg avsluttet relasjonen for lengs. Forelskelse for meg tar tid, det er ikke noe som oppstår så raskt og det har ingenting med han å gjøre. Jeg klarer ikke å falle ned i en dyp blind forelskelse og drukne i drømmer og håp for fremtiden med han, når jeg er usikker på om han vill meg noe godt. Når jeg sier dytter meg unna, så mener jeg at det er vanskelig å slippe han helt inn og å begynne å drømme om en fremtid sammen, jo oftere dette skjer jo lengre tid vil det ta å stole på han. 

Jeg har vokst opp med slik adferd, pappa og ene broren min er krim på slik humor og kommentarer. I hele oppveksten så har jeg blitt kalt feit, stygg, ubrukelig og ei uønsket hore helt uprovosert. Som mamma sier "sagt med et glimt i øyet", men som egentlig gjør ganske vondt. Det er ikke morsomt når min bror slår dama si på rumpa og sier "Legg deg på bordet din julegris" på julaften foran hele slekta og hun stakkars er på gråten. Pappa syntes det var hysterisk morsomt, for det er noe han kunne ha sagt. Det var ikke før jeg så mine brødre med sine kjærester at jeg i det hele tatt innså at dette kanskje ikke er normalt. Samtidig så sliter jeg veldig med å vite hva som er innafor eller ei, for i min familie så må jeg bare godta det... men nå sitter jeg å undrer på om det er slik det skal være. Er alle menn slik, eller har jeg bare hatt maks uflaks. Føler meg så patetisk og svak som blir såret av morsomhetene han kommer med. 

Samboeren til søsteren min er urenslig. Kan ikke å kle seg etter vær eller situasjon. Kan ikke hamre inn en spiker. Han var ikke en som kalte søsteren min feit og slapp i fisken daglig da de møttes. Det startet ikke før han møtte pappa og mine brødre og begynte å kopiere dem. Jeg vet ikke hvordan alle menn er i et forhold, for jeg har ikke møtt alle. 

Er det slik menn er.. så må jeg bare godta det. Det som plager meg nå er denne tvilen, tvilen om det finnes noe bedre der ute eller ikke. 

TS

Herregud, familien din er jo helt koko. 

Altså. Faren min er en tulling på mange måter. Men mannen min er en oppegående og empatisk fyr, så i stedet for å ta etter pappa og kopiere hans idiotiske adferd, så er mannen min en støtte for meg og en jeg kan prate med når pappa har gjort eller sagt noe drygt igjen. Mannen min er rettesnoren min, han er den jeg forteller dritthistoriene til og spør "er det jeg som er sprø, eller er det pappa? Dette er ikke normalt, sant?" og han bekrefter at det er jeg som er den normale her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har møtt og pratet med fra tinder i 3 måneder. Vi har flere felles interesser, vi har samme verdier rundt det meste i livet. Han er klar for oss å bli kjærester og ha å sex, sex er noe jeg har bevisst ventet med og han godtar det. Aldri vært noe mas eller press, noe som kanskje er det eneste positive med han. For problemet er. Han ser en framtid for oss, jeg klarer ikke det. For han er barnslig og umoden, tuller hele tiden, kaller meg stygg på tull, sier teite ting som "du har et abort tryne" (ifølge han så er det en person som er så stygg at man burde aborteres), "Vil du ha en i rumpa eller?" helt utav det blå og uprovosert! Det verste han har gjort, var da å kalle nevøen min for "svartklatt" (Mor er født og oppvokst i norge) og han mente det var innafor humor. Han maser veldig, hvis jeg sier at jeg er trøtt og skal sove i en time eller to så får jeg 5-10 meldinger med "Hva gjør du?", samme om jeg møter ei venninne eller er opptatt. Han har ingen problemer med å fortelle at han ikke har vasket innsiden av kjøkkenskapene sine.. på 11 år! Jeg er ikke prippen når det kommer til slikt, men selv for meg så er dette ekstremt slakt. Han eier bare grå og svart joggebukse, ikke en eneste jeans og han har vært i bryllup med svart joggebukse! Joggebukse!! Og han ser ikke problemet i det hele tatt. Han har en veldig slakt og barnslig klesstil. Han er også hjelpeløs og lite handyman. Lite sexy at han må ringe pappa for å henge opp et bilde på veggen eller montere en billy hylle fra IKEA. 

Jeg spør fordi pappa er like ubrukelig på flere punkter men er handyman, mine to brødre er like ubrukelig og hjelpeløs og helt likt han på alt det andre, min søsters samboer er også det samme. Alle sier så mye rart, flaut og barnslig, eier ikke filter eller sunnfornuft. Det jeg lurer på er... er alle menn slik? Vokser de egentlig noen gang opp? Finnes det en mann som ikke er høylytt med barnslig uro, og må si så mye rart, unødvendig og dårlig humor på promp og bæsj nivå? En mann som vasker og tar vare på seg selv og husrom? Han dusjer hver kveld da, men pusser tenner bare en gang om dagen og kan lett droppe det hvis han bare er hjemme alene. Noe som er fjernt i min verden, morgen og kveld er ikke noe man tenker over, det er noe man gjør. Som å tisse på do og ikke på gulvet. Det er for meg en stor selvfølge å gjøre det morgen og kveld, men ikke for han.

Han er 39 år. Jeg er 31 år, men føler jeg er den eneste voksne i vår relasjon. Hvor gamle er menn når de oppfører seg som en voksen mann, 40? 50? 60? aldri? Er han virkelig det beste man kan finne? 

Menn som ikke får fitte vokser ikke opp. 

Anonymkode: 05574...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt ærlig.. ja, til en viss grad er alle menn slik😂 Huffameg. 

Anonymkode: 02510...41e

Får du gi deg alvorlig talt. 39 år og møter i joggebukse i bryllup, da har du en diagnose eller et slags syndrom. Helsike heller, om dette i hele tatt er sant.

Anonymkode: 713d1...980

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva i all verden er dette slags miljø? Familien høres like dysfunksjonelle ut som Hillevåg-gjengen. 

Anonymkode: 4f277...f38

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Aldri hørt det ordet før og googlet det nå og det er litt skremmende, det høres ut som han mye av det.

Jeg liker han hvis jeg ser borti fra alt jeg nevner i hi. Hadde jeg ikke likt han, så hadde jeg avsluttet relasjonen for lengs. Forelskelse for meg tar tid, det er ikke noe som oppstår så raskt og det har ingenting med han å gjøre. Jeg klarer ikke å falle ned i en dyp blind forelskelse og drukne i drømmer og håp for fremtiden med han, når jeg er usikker på om han vill meg noe godt. Når jeg sier dytter meg unna, så mener jeg at det er vanskelig å slippe han helt inn og å begynne å drømme om en fremtid sammen, jo oftere dette skjer jo lengre tid vil det ta å stole på han. 

Jeg har vokst opp med slik adferd, pappa og ene broren min er krim på slik humor og kommentarer. I hele oppveksten så har jeg blitt kalt feit, stygg, ubrukelig og ei uønsket hore helt uprovosert. Som mamma sier "sagt med et glimt i øyet", men som egentlig gjør ganske vondt. Det er ikke morsomt når min bror slår dama si på rumpa og sier "Legg deg på bordet din julegris" på julaften foran hele slekta og hun stakkars er på gråten. Pappa syntes det var hysterisk morsomt, for det er noe han kunne ha sagt. Det var ikke før jeg så mine brødre med sine kjærester at jeg i det hele tatt innså at dette kanskje ikke er normalt. Samtidig så sliter jeg veldig med å vite hva som er innafor eller ei, for i min familie så må jeg bare godta det... men nå sitter jeg å undrer på om det er slik det skal være. Er alle menn slik, eller har jeg bare hatt maks uflaks. Føler meg så patetisk og svak som blir såret av morsomhetene han kommer med. 

Samboeren til søsteren min er urenslig. Kan ikke å kle seg etter vær eller situasjon. Kan ikke hamre inn en spiker. Han var ikke en som kalte søsteren min feit og slapp i fisken daglig da de møttes. Det startet ikke før han møtte pappa og mine brødre og begynte å kopiere dem. Jeg vet ikke hvordan alle menn er i et forhold, for jeg har ikke møtt alle. 

Er det slik menn er.. så må jeg bare godta det. Det som plager meg nå er denne tvilen, tvilen om det finnes noe bedre der ute eller ikke. 

TS

Oj da.. Så kjipt å høre Ts. Skjønner litt mer. Hadde en venninne med slik familie men hun var like grov i kjeften. Likevel så jeg de såret hverandre på rundgang ognoe ble alltid lei seg og så skulle de ta igjen og ikke vise de var sår og.. Jeg måtte droppe hele relasjonen. Ble så fortvilet av å se på det. Og det er din familie.. Hm Jeg skjønner godt du sliter med å kjenne etter hvor grensen går for deg, når alle rundt deg mener slike ting. 

Om du vil ha ett råd så tror jeg du kan tenke at du skal unne deg en fyr som ikke trigger de samme tingene. Og stole på at om du syns det gjør vondt så gjør det det og det har du all rett til å ta hensyn til. Vil du leve hele livet med det i familien og også hjemme hos deg selv.

Ser noen skriver menn har barnslig humor. Det er ikke min erfaring. Det finnes helt normale menn der ute. Fine folk som ikke ville finne på å ydmyke andre sånn. Å kalle noen aborttryne kan aldri bli greit uansett hvordan du snur og vender på det. Og tingen du nevner i din familie.. det er ikke sånn det skal være. Når den som blir utsatt for en spøk i plenum på julaften så grov denne nesten begynner grine og de andre ler av det så er det jævlig ille. 

Kjære deg. Ikke finn deg i det fra en kjæreste. Si fra. Si du finner deg ikke å å bli pratet til sånn. Klarer han ikke forholde seg til det ville jeg, om det var mer droppet ham. Du fortjener å bli prata pent til og bygget opp av en som sier du er bra nok og fin. Og det spesielt nå du har slik ufølsom og grovkjefta menn rundt deg ellers. Har lyst å gi deg en stor klem

Anonymkode: fc355...670

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei. Alle menn er ikke slik, men du velger å ha ham i livet ditt. 

Du kan velge han vekk og være ledig til å treffe en mann som virker. Han du har virker jo ikke,...han virker ikke helt god heller..🤣

Ditt valg, ikke hans skyld at han har så dårlige antenner, men ditt valg å ha noe med ham å gjøre.

Jeg fant en veldig fin mann på Tinder. En flott oppegående handy mann med et godt hode 🥰

Anonymkode: 24ed6...679

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

og du er ikke svak og patetisk... Hører du. Jeg hadde blitt så lei meg og fly forbanna og sjokkert faktisk. Du er ikke svak og patetisk som reagerer på det han sier. Gjenta det til du tror det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plump og teit er veldig god beskrivelse. Det går veldig mye i at jeg er stygg, for så å være pen og søt neste sekund. 

Håper du har rett. 

Han har følelser for meg, jeg føler ikke jeg er forelsket fordi jeg går bare å tenke på alt det teite han plumper ut med. For hver gang han kaller meg stygg, feit, abort tryne osv så dytter han meg lengre unna. Samtidig så er jeg usikker på om jeg bare må godta det, at det er slik alle menn er. 

TS

Nei, alle menn er ikke sånn. Men det er mye dårlig oppførsel på datingsider. Det er bedre å være alene enn i ett sånt forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde jeg også ramset opp alle mine tidligere kjæresters dårlige sider på denne måten så hadde nok alle på KG sagt "løp!!".  Men sannheten er jo at de var fine kjekke menn med mange positive sider også. 

Jeg tenker litt: Jeg tror ikke du kan forvente å få en god respons på dette forumet, når du har skrevet et innlegg i irritasjon. Det blir så unyansert. :)

Men jeg skal prøve.

Du nevner hans barnslige humor. Tiss og bæsj og promp. Da må jeg dessverre dele med deg at ihvertfall 50% av menn kødder om slikt. Det finnes knapt grenser for hva de kan lire ut av seg. Selv min ordentlige, veloppdragne, velkledde mann kan si de drøyeste ting. Men jeg har den samme humoren så det går fint det. Hvis man kan timing og har karisma så kan man tulle om nesten hva som helst.

Men joggebukse i bryllup og det å må ringe faren sin om hjelp til en IKEA hylle? Det er jo litt.... barnslig. 

Jeg er helt sikker på at det finnes noe "bedre" der ute. Eller ihvertfall en mann som passer deg bedre. Men har de de indre verdiene som du ser etter? Det er litt viktig det også. :)

Anonymkode: 00ab8...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Oj da.. Så kjipt å høre Ts. Skjønner litt mer. Hadde en venninne med slik familie men hun var like grov i kjeften. Likevel så jeg de såret hverandre på rundgang ognoe ble alltid lei seg og så skulle de ta igjen og ikke vise de var sår og.. Jeg måtte droppe hele relasjonen. Ble så fortvilet av å se på det. Og det er din familie.. Hm Jeg skjønner godt du sliter med å kjenne etter hvor grensen går for deg, når alle rundt deg mener slike ting. 

Om du vil ha ett råd så tror jeg du kan tenke at du skal unne deg en fyr som ikke trigger de samme tingene. Og stole på at om du syns det gjør vondt så gjør det det og det har du all rett til å ta hensyn til. Vil du leve hele livet med det i familien og også hjemme hos deg selv.

Ser noen skriver menn har barnslig humor. Det er ikke min erfaring. Det finnes helt normale menn der ute. Fine folk som ikke ville finne på å ydmyke andre sånn. Å kalle noen aborttryne kan aldri bli greit uansett hvordan du snur og vender på det. Og tingen du nevner i din familie.. det er ikke sånn det skal være. Når den som blir utsatt for en spøk i plenum på julaften så grov denne nesten begynner grine og de andre ler av det så er det jævlig ille. 

Kjære deg. Ikke finn deg i det fra en kjæreste. Si fra. Si du finner deg ikke å å bli pratet til sånn. Klarer han ikke forholde seg til det ville jeg, om det var mer droppet ham. Du fortjener å bli prata pent til og bygget opp av en som sier du er bra nok og fin. Og det spesielt nå du har slik ufølsom og grovkjefta menn rundt deg ellers. Har lyst å gi deg en stor klem

Jeg vet og forstår nå at jeg har blitt utsatt for psykisk vold, det jeg har nevnt er det som går som humor. 
Det groveste av kommentarene som ofte føles ondsinnet ut, som er sagt med en steinansikt, de forstår jeg nå er galt. Men det som blir sagt med et glimt i øye og et smil, som blir avfeid som humor, der sliter jeg med å finne grensen over når jeg får lov å føle meg såret. Det er jo null tvil når broren min står over meg med en kniv og sier "Skal jeg gjøre deg en tjeneste og kutte av det stygge trynet ditt eller?" og han ser helt seriøs ut og avslutter ikke med "jeg tulla" eller et smil. Eller det at pappa hjelper meg med lekser og uprovosert, tar tak i meg og sier "Noen ganger så vil jeg bare slå deg her (i tinningen) til det går helt svart oppi tomme hode ditt" også tar han knytt neven mot tinningen min. Jeg forsto det ikke den gang, jeg forstår nå at det er langt i fra normal adferd.

Det ekstreme klarer jeg som sagt å plassere riktig. Problemet er når kommentarene er etterfulgt av en klem, et kyss eller et smil. 

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Herregud, familien din er jo helt koko. 

Altså. Faren min er en tulling på mange måter. Men mannen min er en oppegående og empatisk fyr, så i stedet for å ta etter pappa og kopiere hans idiotiske adferd, så er mannen min en støtte for meg og en jeg kan prate med når pappa har gjort eller sagt noe drygt igjen. Mannen min er rettesnoren min, han er den jeg forteller dritthistoriene til og spør "er det jeg som er sprø, eller er det pappa? Dette er ikke normalt, sant?" og han bekrefter at det er jeg som er den normale her.

Du er heldig som har en så god mann. Jeg bruker psykologen, og sier ofte den setningen selv "Er det jeg som er gal, eller det pappa/broren min?". Tenker min oppvekst og kulturen i min familie gjør at jeg ikke helt vet hva jeg kan forvente av andre. Eksen min var snill, men så var han veldig sjenert, veldig rolig og veldig usikker på seg selv. Han var bare rett igjennom ufattelig myk og snill, og det gjorde meg redd. Jeg følte meg stor og sterk, fordi han gjorde seg selv så liten og svak. Jeg gjorde det slutt fordi jeg følte meg ikke bra nok og jeg var ikke forelsket nok. Han fortjener noen som er bedre enn meg og det jeg kan gi han. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har møtt og pratet med fra tinder i 3 måneder. Vi har flere felles interesser, vi har samme verdier rundt det meste i livet. Han er klar for oss å bli kjærester og ha å sex, sex er noe jeg har bevisst ventet med og han godtar det. Aldri vært noe mas eller press, noe som kanskje er det eneste positive med han. For problemet er. Han ser en framtid for oss, jeg klarer ikke det. For han er barnslig og umoden, tuller hele tiden, kaller meg stygg på tull, sier teite ting som "du har et abort tryne" (ifølge han så er det en person som er så stygg at man burde aborteres), "Vil du ha en i rumpa eller?" helt utav det blå og uprovosert! Det verste han har gjort, var da å kalle nevøen min for "svartklatt" (Mor er født og oppvokst i norge) og han mente det var innafor humor. Han maser veldig, hvis jeg sier at jeg er trøtt og skal sove i en time eller to så får jeg 5-10 meldinger med "Hva gjør du?", samme om jeg møter ei venninne eller er opptatt. Han har ingen problemer med å fortelle at han ikke har vasket innsiden av kjøkkenskapene sine.. på 11 år! Jeg er ikke prippen når det kommer til slikt, men selv for meg så er dette ekstremt slakt. Han eier bare grå og svart joggebukse, ikke en eneste jeans og han har vært i bryllup med svart joggebukse! Joggebukse!! Og han ser ikke problemet i det hele tatt. Han har en veldig slakt og barnslig klesstil. Han er også hjelpeløs og lite handyman. Lite sexy at han må ringe pappa for å henge opp et bilde på veggen eller montere en billy hylle fra IKEA. 

Jeg spør fordi pappa er like ubrukelig på flere punkter men er handyman, mine to brødre er like ubrukelig og hjelpeløs og helt likt han på alt det andre, min søsters samboer er også det samme. Alle sier så mye rart, flaut og barnslig, eier ikke filter eller sunnfornuft. Det jeg lurer på er... er alle menn slik? Vokser de egentlig noen gang opp? Finnes det en mann som ikke er høylytt med barnslig uro, og må si så mye rart, unødvendig og dårlig humor på promp og bæsj nivå? En mann som vasker og tar vare på seg selv og husrom? Han dusjer hver kveld da, men pusser tenner bare en gang om dagen og kan lett droppe det hvis han bare er hjemme alene. Noe som er fjernt i min verden, morgen og kveld er ikke noe man tenker over, det er noe man gjør. Som å tisse på do og ikke på gulvet. Det er for meg en stor selvfølge å gjøre det morgen og kveld, men ikke for han.

Han er 39 år. Jeg er 31 år, men føler jeg er den eneste voksne i vår relasjon. Hvor gamle er menn når de oppfører seg som en voksen mann, 40? 50? 60? aldri? Er han virkelig det beste man kan finne? 

Sikkert litt umoden og ikke minst usikker og jeg er enig at noe av det han gjør er teit og umodent og kansje dumt. Men på en annen side synes jeg det røde flagget kommer frem til deg også der alle er dritt og dårlige partnere uten kompetanse for noe. Hva har du og tilby da so er så mye bedre? En tannpuss flere ganger om dagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg også ramset opp alle mine tidligere kjæresters dårlige sider på denne måten så hadde nok alle på KG sagt "løp!!".  Men sannheten er jo at de var fine kjekke menn med mange positive sider også. 

Jeg tenker litt: Jeg tror ikke du kan forvente å få en god respons på dette forumet, når du har skrevet et innlegg i irritasjon. Det blir så unyansert. :)

Men jeg skal prøve.

Du nevner hans barnslige humor. Tiss og bæsj og promp. Da må jeg dessverre dele med deg at ihvertfall 50% av menn kødder om slikt. Det finnes knapt grenser for hva de kan lire ut av seg. Selv min ordentlige, veloppdragne, velkledde mann kan si de drøyeste ting. Men jeg har den samme humoren så det går fint det. Hvis man kan timing og har karisma så kan man tulle om nesten hva som helst.

Men joggebukse i bryllup og det å må ringe faren sin om hjelp til en IKEA hylle? Det er jo litt.... barnslig. 

Jeg er helt sikker på at det finnes noe "bedre" der ute. Eller ihvertfall en mann som passer deg bedre. Men har de de indre verdiene som du ser etter? Det er litt viktig det også. :)

Anonymkode: 00ab8...d45

Ja det er jo det, nå er det jo kun de negative sidene jeg nevner. Det er jo noen positive også. Vi har samme syn på rus, utroskap, ærlighet, kommunikasjon i forhold, økonomi og hobby og interesser. Hva vi ønsker i et forhold, om barn og slike ting. Alt er riktig hvis du fjerner det jeg nevner. 

Det jeg sliter mest med er disse kommentarene. Det å bli kalt stygg daglig på tull. Det er det som holder meg mest igjen. 

Dette med hygienen regner jeg med man kan trene vekk. 😂 Det å få han til å vaske hjemme sitt ved å leke mamma og si at nå må det gjøres er alltids mulig. Nevner det bare fordi det viser for meg i alle fall, hvor umoden han er. Samme med joggebukse i alle settinger. Forventer ikke Jan Thomas nivå i klesveien liksom, men joggebukse og t-skjorte i bryllup er for meg i alle fall en selvfølge ikke egner seg. Det er for meg litt barnslig og klønete. Pappa er passert 60 år og mamma må velge antrekk, for pappa kan så vidt å skifte undertøy uten veiledning. Jeg forventer ikke at han pusser sølvtøy til første date, men å aldri vaske inne i skap på 11 år er i det drøyeste laget. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hr. Aktiv skrev (9 minutter siden):

Sikkert litt umoden og ikke minst usikker og jeg er enig at noe av det han gjør er teit og umodent og kansje dumt. Men på en annen side synes jeg det røde flagget kommer frem til deg også der alle er dritt og dårlige partnere uten kompetanse for noe. Hva har du og tilby da so er så mye bedre? En tannpuss flere ganger om dagen? 

Jeg kan betale regninger uten mamma's hjelp, og jeg kan montere billys bokhylle på egenhånd, kan til og med montere oppvaskmaskin selv. 🤷‍♀️ Jeg forventer ikke at han skal bygge et hus, men å henge opp et bilde må en på snart 40 år klare tenker nå jeg. 
Jeg har mine feil og mangler jeg også. Det å bli usikker er en av mine største problemer. Det å lett bli såret er ikke en positiv ting og jeg er fullstendig klar over det. Har ikke turt å vist det til han enda da, i frykt for å bli sett på som slitsom å være rundt. 

TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Dårlig humor er nå en ting. Det kan man leve med, men det er ikke humor å kalle andre stygg eller andre stygge ting. Hadde en eks som også synes sånne ting var morsomt og skjønte ikke at det var sårende å høre det gang på gang. Akkurat det synes jeg er veldig rart å ikke forstå og det virker som det mangler en grunnleggende forståelse og sikkert empati overfor andre.

Men det familien din har sagt til deg og andre kvinner i familien din synes jeg var hårreisende. Det er ikke normalt nei.

Det finnes mange bedre menn der ute som klarer å oppføre seg som folk, har normal hygiene og som klarer helt grunnleggende ting som enhver voksen klarer.

Så ville tenkt meg om før du går videre med han og om du virkelig ønsker å være med som sier stygge ting til deg. Ville forresten ignorert de i tråden som prøver å få det til å virke som det er deg det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror oppriktig talt det er vanskeligere å finne en mann som kun eier, og går i bryllup i, joggebukse enn ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men jeg skal prøve.

Har du lest og skjønt hva hun har blitt utsatt for av "humor" fra familien og typen?  Det er ren psykisk mishandling.  

Folk som kaller andre for aborttryne, fittetryne, har kallenavn på alt og alle,  er det laveste lave av trashy folk. Jeg er mann, og har ikke slike folk i min perifere vennekrets engang 

Anonymkode: 4f277...f38

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker du at alle kvinner er akkurat som deg, TS?

Anonymkode: 756fa...115

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan lure på om dette bare er tull. Sånne typer burde vises frem på sirkus. Ikke vanlig.

Anonymkode: aaafd...0c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...