AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Finnes det jeans i typ straight leg/mom jeans som ser BRA ut på en med brede hofter og lår? Som har høyt liv OG stretch i stoffet? Gjerne en som er litt "inn". Er 26 år og størrelse m/l. Er litt lei meg for ingenting sitter fint og jeg kun tyr til disse skinny jeansene, selv om jeg kunne tenke meg noen litt mer moteriktige for de på min alder😊 Anonymkode: 787b2...944
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 Det finnes mange forskjellige mom jeans. Jeg liker loose fit mom jeans, er tynn og ser nok rundere ut med loose mom jeans, men syns jeg får en kul look😄 Tror du vil passe inn i en litt mer tightere mom jeans, men dersom jeg hadde hatt brede hofter og lår ville jeg valgt straight leg, om jeg måtte velge mellom de to. Har sett mange overvektige med mom jeans og syns det ser veldig kult og avslappet ut, mye finere enn å presse seg inn i for trange jeans, det fremhever ikke kroppen på en god måte. Anonymkode: 73c01...7fa 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 Liker jeans med lite stretch og velger som regel Levis, men jeg vet om en rimelige jeans med stretch som selges på Gina Tricot, det er en tight mom jeans som jeg tror kan passe deg: https://www.ginatricot.com/no/klaer/jeans/momjeans/mom-jeans-861225067?gclid=EAIaIQobChMI083A84i_9gIV1UiRBR3FgQHSEAQYASABEgK-M_D_BwE Anonymkode: 73c01...7fa 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #4 Skrevet 12. mars 2022 Tusen takk for tips og gode råd. Skal sjekke ut linken ovenfor🥰 tar gjerne i mot tips til straight leg også😄 Anonymkode: 787b2...944 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 Comfy mom jeans fra Gina var et godt tips! Har den selv og er M/L. Jeg kan også tipse om Levis Ribcage straight leg. Anonymkode: 8ae2f...c3b 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #6 Skrevet 13. mars 2022 Tusen takk til deg også! Likte godt den comfy mom fra Gina, så har bestilt den hjem nå! Tok størrelse 40, så håper den passer🙉 den fra levis var også kjempe fin!! Hvordan er den i størrelsen? Er det myd stretch i den? Er ikke vant med tommer på jeans.. bor et stykke unna butikker, så lettest for meg å bestille på nett😊 Anonymkode: 787b2...944 1
Unika Skrevet 14. mars 2022 #7 Skrevet 14. mars 2022 Ribcage fra Levis er det litt mindre strech i, men er noe altså. Hvis 40 passer i comfy mom så bør du nok ha 30 i Ribcage. Zalando har ofte salg på Levis, jeg kjøper alltid der 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #8 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tusen takk til deg også! Likte godt den comfy mom fra Gina, så har bestilt den hjem nå! Tok størrelse 40, så håper den passer🙉 den fra levis var også kjempe fin!! Hvordan er den i størrelsen? Er det myd stretch i den? Er ikke vant med tommer på jeans.. bor et stykke unna butikker, så lettest for meg å bestille på nett😊 Anonymkode: 787b2...944 Levis ribcage varierer mye i størrelse. Den mørkeblå og mellomblå er liten i størrelsen, de er lite behandlet i motsetning til den lyseblå er og er veldig stive. Den lyseblå har mest stretch og den utvider seg også mest. De mørkeblå utvider seg veldig lite. Jeg har den lyseblå i størrelse 24, mens den mørkeblå har jeg i 26 (kunne også kjøpt den i 25, men den var altfor trang for min smak da jeg prøvde den i butikken). Den helsorte er også mer stretchy enn de mørkeblå. Ribcage finnes i mange farger. Cluet er å se om jeansen inneholder lyocell, gjør den det er den mykere og også mer stretchy. Den helsorte inneholder lyocell og comfy. Har denne fargen og den er stiv og lite stretchy, men jeg liker den fordi den er stiv og holder godt på fasongen: Den lyseblå (de har flere lyseblå, men den lyseblå med lyocell er mest stretchy) Anonymkode: 73c01...7fa 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #9 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Levis ribcage varierer mye i størrelse. Den mørkeblå og mellomblå er liten i størrelsen, de er lite behandlet i motsetning til den lyseblå er og er veldig stive. Den lyseblå har mest stretch og den utvider seg også mest. De mørkeblå utvider seg veldig lite. Jeg har den lyseblå i størrelse 24, mens den mørkeblå har jeg i 26 (kunne også kjøpt den i 25, men den var altfor trang for min smak da jeg prøvde den i butikken). Den helsorte er også mer stretchy enn de mørkeblå. Ribcage finnes i mange farger. Cluet er å se om jeansen inneholder lyocell, gjør den det er den mykere og også mer stretchy. Den helsorte inneholder lyocell og comfy. Har denne fargen og den er stiv og lite stretchy, men jeg liker den fordi den er stiv og holder godt på fasongen: Den lyseblå (de har flere lyseblå, men den lyseblå med lyocell er mest stretchy) Anonymkode: 73c01...7fa Vet du hvor mange cm du er rundt livet? Jeg skal nok ha omtrent samme størrelse som deg, og hvis du er samme som meg hadde jo det vært veldig praktisk for meg😅 Anonymkode: 39815...a9d
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #10 Skrevet 14. mars 2022 35 minutter siden, AnonymBruker said: Vet du hvor mange cm du er rundt livet? Jeg skal nok ha omtrent samme størrelse som deg, og hvis du er samme som meg hadde jo det vært veldig praktisk for meg😅 Anonymkode: 39815...a9d Hvis handler på nettbutikker med gratis retur, så vil jeg anbefale og kjøpe i hvert fall 3 forskjellige størrelser og prøve de i ro og mak hjemme😊 Anonymkode: e161e...b0d
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #11 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet du hvor mange cm du er rundt livet? Jeg skal nok ha omtrent samme størrelse som deg, og hvis du er samme som meg hadde jo det vært veldig praktisk for meg😅 Anonymkode: 39815...a9d Aner ikke hvor mange cm jeg er rundt livet og har ingen måleband i umiddelbar nærhet. Er 163 cm og veier mellom 48-51 kg og syns at str 24 passer meg bra, det samme gjelder forsåvidt str 25 også. Kan bruke den lyseste og den helsorte ribcage i str 23, men takler ikke at jeansen er ultratrang. Anonymkode: 73c01...7fa
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #12 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Aner ikke hvor mange cm jeg er rundt livet og har ingen måleband i umiddelbar nærhet. Er 163 cm og veier mellom 48-51 kg og syns at str 24 passer meg bra, det samme gjelder forsåvidt str 25 også. Kan bruke den lyseste og den helsorte ribcage i str 23, men takler ikke at jeansen er ultratrang. Anonymkode: 73c01...7fa Den mørkeblå som jeg postet bilde av, har jeg i str 26, men det et fordi stoffet er veldig stivt og den er mindre i størrelsen. Har jeg brukt den et par ganger merker jeg at den har utvidet seg litt, men den blir trang igjen etter at jeg har vasket den. Liker ikke for stramme jeans, så kunne aldri ha kjøpt den i mindre størrelse enn 25, og jeg bruker vanligvis str 24 i jeans. Anonymkode: 73c01...7fa
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #13 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Aner ikke hvor mange cm jeg er rundt livet og har ingen måleband i umiddelbar nærhet. Er 163 cm og veier mellom 48-51 kg og syns at str 24 passer meg bra, det samme gjelder forsåvidt str 25 også. Kan bruke den lyseste og den helsorte ribcage i str 23, men takler ikke at jeansen er ultratrang. Anonymkode: 73c01...7fa Takk! Kjøpte først en levis 710 tror jeg det var i str 24, den var for trang, men mom jeansen i str 27 er alt for stor igjen😅 Greit med andres erfaringer da🙌🏽 Anonymkode: 39815...a9d
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #14 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Takk! Kjøpte først en levis 710 tror jeg det var i str 24, den var for trang, men mom jeansen i str 27 er alt for stor igjen😅 Greit med andres erfaringer da🙌🏽 Anonymkode: 39815...a9d 710 har jeg ingen erfaringer med, men mom jeansen fra Levis tror jeg er ganske stor i størrelsen, ser hvertfall slik ut på bilder. De selges ikke på hverken Carlings eller Levis-butikker her i Norge. Hvor mange cm er du rundt livet? Kan måle når jeg kommer meg hjem. Har aldri målt meg rundt livet, kjøper Levis jeansene mine på fysiske butikker😄 Anonymkode: 73c01...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå