Gå til innhold

Hvilke syrnet melk er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken syrnet naturell melk synes du er best? Jeg synes biola er best på smak

Anonymkode: 8f486...c7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KluturmjØlk - uten tvil! :opplyser:  Kefir har forandret seg (men var nesten like bra før), og Bioala er bare  :riste: (har en merkelig søtlig smak)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Beeblebrox skrev (38 minutter siden):

KluturmjØlk - uten tvil! :opplyser:  Kefir har forandret seg (men var nesten like bra før), og Bioala er bare  :riste: (har en merkelig søtlig smak)

Jeg har lest flere som har skrevet at kefir har forandret seg😲 jeg smakte kefir for første gang i fjor sommer og har bare drukket den et par ganger til nå nylig. Hvordan var den før? Den siste jeg kjøpte nå hadde faktisk en ganske tydelig gjærsmak

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har lest flere som har skrevet at kefir har forandret seg😲 jeg smakte kefir for første gang i fjor sommer og har bare drukket den et par ganger til nå nylig. Hvordan var den før? Den siste jeg kjøpte nå hadde faktisk en ganske tydelig gjærsmak

Hukommelsen er jo ikke akkurat beste tingen å gå etter, men det eneste forskjellen jeg "husker", er at den var litt tykkere enn Kulturmelk, tror jeg...  Nå smaker den bare annerledes (mener at den også har en rar "søtlig smak" nå... Hva de har forandret - det aner jeg ikke....    Who cares anywaaayz... Kjøpe alle som finnes, og finn ut hva du liker best selv :Nikke:

Gjest Geitis
Skrevet

Tine Kulturmelk er vel fortsatt den soleklare favoritten. Ellers hadde jeg egentlig sansen for Biola med rødbeter 😅👍

AnonymBruker
Skrevet
Beeblebrox skrev (59 minutter siden):

Geitis skrev (1 minutt siden):

Tine Kulturmelk er vel fortsatt den soleklare favoritten. Ellers hadde jeg egentlig sansen for Biola med rødbeter 😅👍

Skummet eller vanlig eller ingen forskjell?😁

Gjest Geitis
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skummet eller vanlig eller ingen forskjell?😁

Vanlig, uten tvil! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid trodd at kulturmelk var for bakst og kefir var for å drikkes (og bakst dersom nødvendig) 🤔

Anonymkode: 38c51...d4b

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Beeblebrox said:

Så du skrev nærmest nøyaktig det samme for et år siden eller noe, med samme skrivefeil. Er det en spesiell betydning? 😅 

Anonymkode: bb4e8...21c

Skrevet

Jeg liker skummet kultur. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du skrev nærmest nøyaktig det samme for et år siden eller noe, med samme skrivefeil. Er det en spesiell betydning? 😅 

Schreibenleif har jeg omtrentlig i hvert eneste innlegg  - så det har antageligvis en veldig spesiell betydning, ja :Nikke: Hænd of gÅdd, eller noe slikt, kanskje :opplyser:  Kan jo tenkes jeg forsatt har samme tastatur også, men kÆm veit... 🤔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Beeblebrox said:

Schreibenleif har jeg omtrentlig i hvert eneste innlegg  - så det har antageligvis en veldig spesiell betydning, ja :Nikke: Hænd of gÅdd, eller noe slikt, kanskje :opplyser:  Kan jo tenkes jeg forsatt har samme tastatur også, men kÆm veit... 🤔

Hihi, var ikke kritikk altså ♥ 

AnonymBruker
Skrevet

Kulturmelk! 😍

Hender jeg kjøper Biola også, da den veldig ofte er på 40 % pga utløpsdato. Den holder jo i månedsvis etter det.

Anonymkode: 787c6...2ed

AnonymBruker
Skrevet

kefir !

:opplyser:   bruker det til smoothie, marinade til kylling, baking og dressing. Til bare drikking foretrekker jeg en smaksatt biola, men siden jeg bor alene er det bedre for meg å kjøpe syrnet melk som har flere funksjoner. 

Anonymkode: 6e242...0a6

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Synes biola naturell smaker best

AnonymBruker
Skrevet

Cultura. Biola smaker drit.

Anonymkode: 26067...85f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Cultura. Biola smaker drit.

Den finnes jo ikke lenger😭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Den finnes jo ikke lenger😭

Nei, det er tragisk. Men det jobbes med å få den tilbake i produksjon :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det er tragisk. Men det jobbes med å få den tilbake i produksjon :) 

Hæ er det sant? Altså at kundene presser på eller gjør tine faktisk noe med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...