Gå til innhold

Electrolux hvitevarer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått det for meg at kvaliteten på electrolux ikke er så bra, og er litt nølende til å kjøpe hvitevarer fra det merket. Noen som har noe å si om det? Erfaringer?

Anonymkode: 1a513...a24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal man si?

Jeg har hatt flere Electrolux hvitevarer, og bare hatt problemer med ett.  Det var en vaskemaskin som bare holdt i 5 år.

Akkurat nå har jeg en 10 år gammel komfyr, en 7 år gammel tørketrommel, og en ett år gammel vaskemaskin, og har ikke hatt problemer med noen av dem. 

Anonymkode: 5dc63...c5d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skal man si?

Jeg har hatt flere Electrolux hvitevarer, og bare hatt problemer med ett.  Det var en vaskemaskin som bare holdt i 5 år.

Akkurat nå har jeg en 10 år gammel komfyr, en 7 år gammel tørketrommel, og en ett år gammel vaskemaskin, og har ikke hatt problemer med noen av dem. 

Det høres jo ganske greit ut😃 det er særlig vaskemaskin jeg lurer på. Hva er erfaringen din med dem? Både den nye og gamle?

AnonymBruker
Skrevet

Han her liker ikke electrolux. 

«Jag kræks av electrolux»

Anonymkode: f9dc4...b7c

AnonymBruker
Skrevet

Bortsett fra at den ene hjernen gikk etter 5 år, og det var dyrere å reparere enn å kjøpe ny, har jeg vært fornøyd. 

Det som er viktigst for meg er stor kapasitet, 1600 omdreininger på sentrifuge, dampprogram, resttidsindikator, og at den enkle å betjene.  Begge vaskemaskinene oppfylte alle kriteriene mine på en god måte. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med tørketrommel, men ikke vaskemaskin. Den skyller ikke ut vaskemiddelet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...