Gå til innhold

For tidlig å teste seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går kveld begynte jeg å få forkjølelse symptomer (sår hals, hoste og nysing), men allmenntilstanden min er helt fin (ingen hodepine, feber, smerter i kroppen etc). Jeg er i så god form at jeg kunne ha gått ut på byen, om det ikke hadde vært for forkjølelsen. Er det for tidlig å ta en korona test nå? Burde jeg vente til søndag? 

Skulle egentlig ta vaksinedose nr 3 i dag, men måtte jo avlyse timen pga symptomer. Har ikke hatt korona før (som jeg vet om i hvertfall).

Anonymkode: 9b0df...50e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde noe sår hals på morgen og negativ test, men på ettermiddagen med helt lik hals, var den positiv.

Jeg ville testet i morgen tidlig!

Anonymkode: 1ae92...9c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde noe sår hals på morgen og negativ test, men på ettermiddagen med helt lik hals, var den positiv.

Jeg ville testet i morgen tidlig!

Anonymkode: 1ae92...9c3

Tusen takk for svar 😊😊

Skrevet

ikke forvent å få positiv hjemme test I det hele tatt, selv om du skulle ha corona. Jeg ble syk forrige fredag. Tok test fredag, søndag, mandag, onsdag - alle negative. Sønnen min Tok en test ble positivt med engang på mandag.

Det er så mange som opplever falsk negativ svar på hjemme testene, så beste er å ta en pcr test, eller tenke 4 dager fra symptomer begynner 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I går kveld begynte jeg å få forkjølelse symptomer (sår hals, hoste og nysing), men allmenntilstanden min er helt fin (ingen hodepine, feber, smerter i kroppen etc). Jeg er i så god form at jeg kunne ha gått ut på byen, om det ikke hadde vært for forkjølelsen. Er det for tidlig å ta en korona test nå? Burde jeg vente til søndag? 

Skulle egentlig ta vaksinedose nr 3 i dag, men måtte jo avlyse timen pga symptomer. Har ikke hatt korona før (som jeg vet om i hvertfall).

bare ta test 

• Opprett ny...