Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må i så fall være bra tynne! Men jeg ville heller gått uten, helt klart. Fin lakk på tærne, og brune, glatte legger (selvbruner, selvsagt) er flott.

Skrevet

helst ikke strømper i de nei....ikke tynne blanke engang....de er jo åpne foran..da må du finne noen uten søm på osv....blir sjeldent pent..

Skrevet

tynne strømebukse-strømper uten forsterkning på tåa fungerer helt fint til slike sko.

jeg gikk i åpne sko til knekort kjole i sommerbryllup, og jeg synes det er penest i selskap å bruke strømpebukse uansett.

fant noen i 10 eller 20 tykkelse og uten tåforsterker, kalles vel sandaltoe, de er laget nettop for å brukes i åpne sko.

Skrevet

Det fins noen lekre strømper med sånn "hempe" mellom to tær, men ellers er tærne bare. Uff det ble litt vanskelig å forklare. Men det ser ut som sånne selskapshansker som går frem i en spiss mellom to fingre. Ble du noe klokere av det? Uansett er de lekre, og kan passe til selskapssandaler.

Skrevet

Jeg ville nok brukt strømper uansett, det ser litt rart ut med selskapskjole og bare legger...

Men for all del, hudfargede.

• 1 måned senere...
Skrevet
Jeg ville nok brukt strømper uansett, det ser litt rart ut med selskapskjole og bare legger...

Men for all del, hudfargede.

Susanne du sa det!

Det tror jeg faktisk er en av årsaken til at jeg ikke synes Holywoodstilen for tiden er noe særlig. Kjedelig. (I tillegg likbleke og magre så det lukter kokain rundt kvartalet)

Bare dameben er nydelig..på stranda! Ikke i kjole.

Men hva vet jeg.. jeg er jo bare en mann :ler:

Gjest Anerikke
Skrevet

Bruker sånne Sandaltoe-strømper. Ingen søm på tærne. Funker kjempebra!

Du har knabba avataren min, SniperCat! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hvorfor dra opp en to mnd gammel tråd? Tipper trådstarter har fått seg både sko og strømper for lenge siden.

Skrevet

Må ikke stole på meg!

Jeg er rimelig ustabil.

Jeg kan komme trekkenes med flere år gamle tråder med uvensentlig innhold, hvis det føles rett akkuratt der og da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...