Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva nå..

Etter å ha vært på omtrent en evig slankekur, jojo trend i 22 år er jeg omsider der jeg ønsker å være.

Nå må jeg "bare" finne en måte jeg kan leve slik på. Finne mitt behov for å ikke gå mer ned, eller gå opp igjen.

Men det føles veldig rart.. Jeg har jo alltid holdt på med slanking, jeg kan jo ikke annet.. 😝

Andre her som har følt seg litt lost, litt tomme, litt redde/engstelige når dere har nådd målet? Hva var det viktigste du gjorde etterpå?

Her løsnet det for noen år siden når jeg fikk behandling for uoppdaget adhd. Så håper jo at det også gjør at jeg ikke går opp igjen..

Anonymkode: c5669...333

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer!
Jeg tror det lureste er å ikke gjøre så mye endringer fra sånn du spiser nå. På slutten ligger man ofte bare såvidt i kaloriunderskudd (er jo derfor de siste kiloene går så sakte). Fortsette å veie seg relativt ofte slik at man kan gjøre grep tidlig dersom vekten øker litt. Belønn deg selv med en shoppingtur for klær som passer denne kroppen du skal ha for alltid😁

Anonymkode: 8c15e...59a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! 😄 Jeg er også endelig "der" og har holdt vekten i et år nå.

Jeg har hele tiden slitt med rutiner tidligere, jeg liker og har alltid likt sunn mat, men har hatt så lett for å gå i raske feller fordi jeg ikke har hatt gode nok rutiner. Har for eksempel spist lite en dag og overspist den neste. Prøver så godt det er å holde meg til helt faste måltidsrutiner i hverdagene for å enkelt ha kontroll og oversikt. Veier meg fortsatt jevnlig for å følge med på vekten. Ser for eksempel at jeg ofte går opp litt i ferier og har prøvd å kompensere ved å kjøre en litt strammere rutine etterpå uten å ta helt av. Har gått veldig bra så langt, men jeg er forberedt på at det sikkert må være i et livslangt fokus for min del. Jeg har tidligere slanket meg, vært "ferdig" med slankekur og gått rett tilbake. Nå prøver jeg å holde meg på en mellomting. 

Anonymkode: 0d012...bf8

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert du trenger å spise så mye mer enn du gjør nå. Et eple eller en banan ekstra om dagen vil trolig være nok til å holde vekten. 

Anonymkode: 66eb9...ba6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...