Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg på flyttefot. Jeg har ordnet banklån for å kjøpe egen bolig igjen. Megler for å selge. Og pakker. Det er både vondt og godt. Vondt, da jeg fortsatt er glad i han. Vi har dessverre altfor forskjellige verdier om livet her i verden. Han er en fin fyr, men ikke en jeg kan leve med. Med verdier mener jeg ikke penger og økonomi. 

Godt, for jeg ønsker å ha et hjem hvor jeg kan sette fram personlige ting. Et hjem som er åpent for alle. Et hjem som er tilrettelagt, enkelt, for helsen min. En plass jeg kan senke skuldrene, slappe av med en bok. Bake når jeg vil. Ikke ha oppussing og esker rundt meg til enhver tid. Jeg er for gammel for det nå. 

Andre på vår alder selger enebolig og flytter inn i noe lettere, enklere. Sambo vil ikke det, tross mine ønsker. Så da flytter jeg. Helsen sier at jeg må. 

Men det er tungt. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest tidligere at du har slitt med samboeren din. Håper ting går bedre framover. ❤️  Det er vondt å slå opp, som regel enda verre å bryte ut av et langvarig samboerskap. Den enste trøsten er at det går over. Jeg ønsker deg masse lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Lykke til, håper du får et fint hjem ❤

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til! Jeg er så glad på dine vegne ❤️❤️

Anonymkode: 2f159...df2

AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon selv, men han min er ikke noe særlig grei mot meg å verre enn aldri før nå. Det er beintøfft å stå i dette her, men det blir bedre å bedre med tiden selv om for min del er det en livsorg😏

Anonymkode: 0794d...20f

Skrevet

Jeg står også midt oppi det. Krysser fingrene for at vi føler oss mye bedre om noen mnd. Gleder meg også til å innrede min søte leilighet som jeg snart skal flytte inn i. Skal bli så kos. 😍🥳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...