MorTil2 Skrevet 13. mars 2022 #21 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg manglet personlig rabatt på en varetype, tok kontakt med kundeservice og de la det inn som en refusjon i Æ. Da ble det automatisk trukket fra på neste handel. Anonymkode: 0d750...210 Samme her. Og svaret kommer ofte samme dag. Synes Rema har grei kundeservice.
PetterKanin Skrevet 13. mars 2022 #22 Skrevet 13. mars 2022 MorTil2 skrev (Akkurat nå): Men dumt at de har tatt vekk muligheten for å knytte kredittkort opp mot æ-brukeren. Jeg har kredittkort som gir 2% rabatt på alle dagligvarehandel. Men først må jeg scanne koden, og så betale med kortet. Enklere før. Ja. Men det har vel strengt tatt vært regelen fra dag 1, bare at de ikke har fjernet muligheten til å omgå den før senere.
MorTil2 Skrevet 13. mars 2022 #23 Skrevet 13. mars 2022 PetterKanin skrev (3 minutter siden): Ja. Men det har vel strengt tatt vært regelen fra dag 1, bare at de ikke har fjernet muligheten til å omgå den før senere. Men hvorfor skal man ikke kunne legge inn kredittkort?
PetterKanin Skrevet 13. mars 2022 #24 Skrevet 13. mars 2022 MorTil2 skrev (Akkurat nå): Men hvorfor skal man ikke kunne legge inn kredittkort? Aner ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #25 Skrevet 16. mars 2022 Sendte kvittering og screenshot av konto mandag, tirsdag var den manglende rabatten godskrevet. Tommel opp! 😃👍 Anonymkode: 2d2f5...dc4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #26 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3/12/2022 den 11.04): Også irriterende at de har gjort det vanskeligere å bruke. Før fikk jeg rabatten automatisk når jeg trakk visa-kortet, nå må jeg opp og knote med en kode i tillegg. Anonymkode: 4daf2...d23 Må vi? Handler veldi sjelden på Rema, men er der av og til. Har Æ appen. Trodde det bare var å dra kortet jeg.. Anonymkode: 7ac83...a11
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #27 Skrevet 17. mars 2022 Million skrev (På 12.3.2022 den 20.44): Jo, de kan være store. Det monner jo skikkelig når man får opptil 40% på en vare man bruker mye av! Sønnen min elsker iskaffe, og har iskaffe på sin 10% rabattliste. Av og til får han en uke med personlig rabatt i tillegg, 30%. Den uka får han altså 10 + 30 = 40% rabatt på iskaffen! Det monner når man drikker så mye av det som han gjør. Nettopp. Jeg gjør dette med omo refil. Og salmalaks. Anonymkode: 0c2cf...195
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #28 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Må vi? Handler veldi sjelden på Rema, men er der av og til. Har Æ appen. Trodde det bare var å dra kortet jeg.. Anonymkode: 7ac83...a11 Ved bruk av kredittkort. Som en over bruker jeg kort med kick-back løsninger. Anonymkode: 0c2cf...195
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #29 Skrevet 21. august 2022 Noen som kan svare på om det å betale med kort (der det er registrert kontonr i Æ appen) registrerer kjøp eller MÅ man skanne strekkode som er i Æ appen nå? Anonymkode: 38291...67a
LiseTV Skrevet 21. august 2022 #30 Skrevet 21. august 2022 Sluttet som kunde på REMA da dem innførte Æ.
Million Skrevet 21. august 2022 #31 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Noen som kan svare på om det å betale med kort (der det er registrert kontonr i Æ appen) registrerer kjøp eller MÅ man skanne strekkode som er i Æ appen nå? Anonymkode: 38291...67a Jeg scanner aldri noe strekkode. Kortet mitt er registrert i appen og får da rabattene jeg skal ha når jeg betaler med dette kortet. Men du skriver kontonr? Mener du ikke kortnummer? Det er ikke konto som er reg.i Æ appen vel? Eller husker jeg så feil...? Da hadde jo ikke rabatten blitt trukket fra ved bruk av kortet, om bare kontonummeret var registrert.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #32 Skrevet 21. august 2022 Million skrev (2 minutter siden): Jeg scanner aldri noe strekkode. Kortet mitt er registrert i appen og får da rabattene jeg skal ha når jeg betaler med dette kortet. Men du skriver kontonr? Mener du ikke kortnummer? Det er ikke konto som er reg.i Æ appen vel? Eller husker jeg så feil...? Da hadde jo ikke rabatten blitt trukket fra ved bruk av kortet, om bare kontonummeret var registrert. Joda fant ut av det selv: Et kontonummer kan kun være registrert i en Æ-bruker om gangen, og grunnet personvern er det kun eier av kontonummeret som kan registrere dette i sin bruker. Dersom du ikke kan bekrefte kontonummer via Vipps, må du skanne strekkoden din i kassen før betaling for å få handleturen registrert. Så det er kontonr ja, er det samme som for trumf. Anonymkode: 38291...67a
Million Skrevet 21. august 2022 #33 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Joda fant ut av det selv: Et kontonummer kan kun være registrert i en Æ-bruker om gangen, og grunnet personvern er det kun eier av kontonummeret som kan registrere dette i sin bruker. Dersom du ikke kan bekrefte kontonummer via Vipps, må du skanne strekkoden din i kassen før betaling for å få handleturen registrert. Så det er kontonr ja, er det samme som for trumf. Anonymkode: 38291...67a Ok. Det ligger vel info om kontonummer i den elektroniske informasjonen som overføres når man drar kortet sitt, da. Jeg sjekket Æ appen min nå, og jeg ser de siste sifrene i brukskontonummeret mitt registrert der, ja. Kan ikke huske jeg har lagt inn annet enn kortnummer, men det er jo en stund siden, så jeg har kanskje glemt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå