Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle handle brus med personlig priskutt i går, minus 20%. I tillegg er samme varen i min 10 på 10 liste, 30% rabatt totalt. 

Så ikke på beløpet jeg godkjente, men ser på kvitteringen at rabatten mangler og ga umiddelbart beskjed. Kasseoperatøren tar retur, men det var kontantfri kasse. 

Ny operatør kommer til, varene flyttes over i annen kasse, hun tar retur, scanner inn på nytt og jeg bruker appen siden rabatten ikke virket på bankkortet. 
Men på kvitteringen ser jeg da jeg kommer hjem, at de har trukket rabatt på returen, så alt går i null. Ingen penger inn igjen på konto så langt og jeg er «snytt» for over 60 kr

Ja, det er småpenger, men jeg kjenner det irriterer meg! På kontoen min er det gått ut 240 kr, i appen står det at jeg handlet for 0 kr og sparte 111. 
Hvor lang tid bruker pengene på å gå inn igjen på konto evt? 

Anonymkode: 2d2f5...dc4

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt om jeg forstod problemet ditt, men ta kontakt med de via appen. Det gjør jeg alltid og de ordner opp om noe er feil. Du har jo kvitteringen så d er bare å vise til den :)

Anonymkode: 9e690...91d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I min Æ lå det tidligere i uken inne en melding om at det var feil med rabatter gjennom Æ, men at alle ville få refundert i ettertid

Anonymkode: cd88b...930

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Æ du no trønjer da?

Anonymkode: f623b...689

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Savner tiden da alt dette tullet ikke eksisterte. Helsikkes mas! Rabatt meg her og der. Bruker dette selv da det ikke lenger er lønnsomt å ikke melde seg inn i bonusprogram. Jeg merker også mye irritasjon over at ting ikke stemmer alltid. 

Anonymkode: 67bfe...333

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Også irriterende at de har gjort det vanskeligere å bruke. Før fikk jeg rabatten automatisk når jeg trakk visa-kortet, nå må jeg opp og knote med en kode i tillegg. 

Anonymkode: 4daf2...d23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer, æ har slitt med å registrere rabatter og jeg har fått mine betalt på konto 

Anonymkode: dd05f...c6b

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Savner tiden da alt dette tullet ikke eksisterte. Helsikkes mas! Rabatt meg her og der. Bruker dette selv da det ikke lenger er lønnsomt å ikke melde seg inn i bonusprogram. Jeg merker også mye irritasjon over at ting ikke stemmer alltid. 

Det er ikke tvang du kan bare la det være. Rabattene er ikke så voldsomt store uansett.

Anonymkode: 7f388...dd2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke tvang du kan bare la det være. Rabattene er ikke så voldsomt store uansett.

Men det er nok, siden jeg fikk å for 6 år siden så har jeg spart nesten 8000 kroner.  Litt her og litt der gjennom tid blir en del. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En slektning har samme tankegang og han har nesten aldri penger nok. 
Det er en del å spare på rabatter. Å være bonusmedlem

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det blir en hel del over tid. Typisk minst 100-150kr per uke for oss. 
Jeg bruker bare kortet, og rabatten kommer alltid opp? Jeg har ikke dobbeltsjekket ekstra rabatt, da. Men jeg legger alltid merke til om totalsummen blir lavere før jeg godkjenner betalingen.

Anonymkode: e3bd4...dbf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Stemmer, æ har slitt med å registrere rabatter og jeg har fått mine betalt på konto 

Kommer pengene bare inn på konto da? 

Anonymkode: 2d2f5...dc4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg manglet personlig rabatt på en varetype, tok kontakt med kundeservice og de la det inn som en refusjon i Æ. Da ble det automatisk trukket fra på neste handel. 

Anonymkode: 0d750...210

AnonymBruker
Skrevet

Hater æ-appen. Ramler bare ut av appen, og jeg gidder ikke styre med logg-inn hver gang jeg skal innom butikken. Handler kun på kiwi nå pga den appen.

Anonymkode: 29040...c31

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jo, de kan være store. Det monner jo skikkelig når man får opptil 40% på en vare man bruker mye av!

Sønnen min elsker iskaffe, og har iskaffe på sin 10% rabattliste. Av og til får han en uke med personlig rabatt i tillegg, 30%. Den uka får han altså 10 + 30 = 40% rabatt på iskaffen! Det monner når man drikker så mye av det som han gjør.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
On 3/11/2022 at 10:52 PM, AnonymBruker said:

14 hours ago, AnonymBruker said:

En slektning har samme tankegang og han har nesten aldri penger nok. 
Det er en del å spare på rabatter. Å være bonusmedlem

Skjønner ikke problemet med å skulle være medlem?

Anonymkode: 62efe...5aa

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hater æ-appen. Ramler bare ut av appen, og jeg gidder ikke styre med logg-inn hver gang jeg skal innom butikken. Handler kun på kiwi nå pga den appen.

Man trenger ikke logge inn for å bruke den, det holder å knytte betalingskortet til den.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du kan ta screenshot av strekoden og scanne bare bildet. Det gjør jeg, trenger ikke at appen fungerer da. 

• Liker 1
Skrevet
Million skrev (17 timer siden):

Jo, de kan være store. Det monner jo skikkelig når man får opptil 40% på en vare man bruker mye av!

Sønnen min elsker iskaffe, og har iskaffe på sin 10% rabattliste. Av og til får han en uke med personlig rabatt i tillegg, 30%. Den uka får han altså 10 + 30 = 40% rabatt på iskaffen! Det monner når man drikker så mye av det som han gjør.

Helt enig. Ser at personlig rabatt ofte er ting som jeg allerede har på 10-på-10 listen, og dermed bruker mye av. Som du skriver, det blir mye penger av det når rabatten blir på 30 - 40%, og det er mulig å handle en del av det den uken. 

At folk "ikke gidder" styre med det, er ikke det samme som at en ordning ikke er bra.

Skrevet
PetterKanin skrev (2 timer siden):

Man trenger ikke logge inn for å bruke den, det holder å knytte betalingskortet til den.

Men dumt at de har tatt vekk muligheten for å knytte kredittkort opp mot æ-brukeren. Jeg har kredittkort som gir 2% rabatt på alle dagligvarehandel. Men først må jeg scanne koden, og så betale med kortet. Enklere før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...