padlejenta Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 Vi har et helt ok sexliv og koser masse. Her om dagen så sa mannen min at det hadde vært fint om han kunne se på meg når jeg var kåt. Er ofte kåt men det synes vel ikke så godt da. Noen som har tips?
Gjest GreenSky Skrevet 29. oktober 2005 #2 Skrevet 29. oktober 2005 Puppillene blir større, i alle fall. Leppene blir rødere.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #3 Skrevet 29. oktober 2005 Kanskje han mente at du skulle kle deg mer sexy og forføre ham oftere, dvs. at du tar initaitvet. Menn liker best å ligge på rygg passive mens kvinnen (e) deres suger vettet ut av dem og lager mat til dem (og vasker klærne). I tillegg ønsker de at du gjør all jobben og må slite hver gang.
Gjest Coolaid Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 Kanskje han mente at du skulle kle deg mer sexy og forføre ham oftere, dvs. at du tar initaitvet. Menn liker best å ligge på rygg passive mens kvinnen (e) deres suger vettet ut av dem og lager mat til dem (og vasker klærne). I tillegg ønsker de at du gjør all jobben og må slite hver gang. ← Oi, det var litt av en generalisering. Regner med at du ikke mener dette helt på alvor. Selv liker jeg å bli skjemt bort, og å skjemme kona mi bort..... Back to topic: Kanskje han har lyst å se mere av deg når du slipper deg løs? Vi mennesker er jo veldig flinke til å skjule følelser uten at vi vet det selv. Kanskje det er det han mener? En annen mulighet er at han er usikker på når du er kåt, når han kan tilnærme seg deg seksuelt, uten at han trenger å bli redd for å bli avist?
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 Samboer sier han ofte vet når jeg er kåt. Jeg får et helt spesielt blikk Men jeg tipper jeg sender ut noen andre signaler også som han ubevisst fanger opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå