AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #61 Skrevet 17. mars 2022 Har opplevd ett tre slike situasjoner. Lett når det er selvbetjenings myntkasser. Har noen manglet 5-20 kr har jeg bare puttet det på for dem uten å si så mye. De sier tusen takk og jeg bare smiler eller sier ‘bare hyggelig’. Gjør ikke noe nummer ut av det. Ene var ett barn, andre en eldre pensjonist og tredje bare litt rar. Sikkert psykiatri. Men det ga en god følelse etterpå, så jeg er raskt på banen om lignende skjer❤️ Anonymkode: fc3e6...037 1
sofie777 Skrevet 17. mars 2022 #62 Skrevet 17. mars 2022 Det var en dame foran meg som hadde barnet sitt med seg. Hun hadde handlet noen få varer, men måtte legge fra seg en bleiepakke og en røykpakke. Selv om barnet var i største laget for bleier, så kunne jeg ikke si noe på det, så jeg betalte for bleiene, men naturligvis ikke for røyken, selv om det kan være like vanskelig å bli kvitt begge deler (på forskjellige måter). 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #63 Skrevet 18. mars 2022 for ett par år siden overhørte jeg en gammel dame som ønsket å kjøpe en gave til en venninne. Når hun skravlet i vei med den butikk-ansatte kom det snart frem at venninnen hennes hadde vært syk, og gaven var for å trøste henne og hjelpe venninnen hennes. men etter hvert som damen telte opp penger, ble hun mer og mer stille. Deretter begynte hun å spørre om det kanskje fantes noen billigere alternativer enn den gaven hun egentlig hadde valgt ut. Da har jeg selvfølgelig null "problemer" med å slenge på en femti-lapp, og hjelpe denne gamle damen. Det koster utrolig lite for min del. Men for den gamle damen (og venninnen hennes) kan dette være ett av deres viktigste høydepunkt på lang tid. Anonymkode: 42729...751 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå