Gå til innhold

Billig business billetter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann 

Hvor dere kjøper fly billetter ? Jeg vil reise til sør Asia og vil kjøpe business biletter til billig penger🤑🤗😝er det mulig? 🙄🤔🤫🤑

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i billig da? Business er jo allerede billig. Før kostet det tilsvarende 1.klasse priser. 

Anonymkode: 7ee2a...bc5

Skrevet

Da må du følge med på kampanjetilbud hos de forskjellige flyselskapene. Meld deg inn i kundeklubb  så får du varsel ved kampanjer.  

Vi har kjøpt "billige " businessbilletter med Qatar til Thailand og Vietnam  flere ganger. På Valentines day solgte de kjøp 2 for 1 kampanje. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som jobber i innsjekkingsskranken på Gardermoen. Så sant det er ledig ordner hun med oppgradering fra økonomi til business mot et mindre tillegg når jeg flyr til Bangkok…

Anonymkode: 53136...61c

Skrevet
Maryam.Maryam skrev (4 timer siden):

Heisann 

Hvor dere kjøper fly billetter ? Jeg vil reise til sør Asia og vil kjøpe business biletter til billig penger🤑🤗😝er det mulig? 🙄🤔🤫🤑

Tidligere var jo Aeroflot ofte et valg hvis man ønsket rimlige businessbilletter til Fjerne østen. Men den muligheten eksisterer jo naturlig nok ikke lenger.

Av samme årsak misstenker jeg at det blir vannskligere og vannskligere å få "rimelige" biletter til Fjerne østen fremover. Da det er blitt dyrere for flyselskapene. Av to årsaker, drivstoffprisen har skutt i været, og man må fly en stor omvei siden man ikke kan fly over Russland for tiden.

Skrevet
On 3/11/2022 at 5:52 PM, tirben said:

Da må du følge med på kampanjetilbud hos de forskjellige flyselskapene. Meld deg inn i kundeklubb  så får du varsel ved kampanjer.  

Vi har kjøpt "billige " businessbilletter med Qatar til Thailand og Vietnam  flere ganger. På Valentines day solgte de kjøp 2 for 1 kampanje. 

Enig i dette tipset! Av og til kommer det gode tilbud med Lufthansa, Swiss, Qatar etc. Som regel må du være rask og du må være fleksibel - altså kunne dra på litt ugunstige tider. 

AnonymBruker
Skrevet

Momondo og expedia bruker vi ofte når vi skal ut å  reise. 

Anonymkode: 5db6d...05d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...