AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Hei! Vi er en venninnegjeng som skal reise 1-2 uker i juli som er i midten av 20- årene. Ønsker å reise utenfor Europa. Vi ønsker å ha både fine strender, samt at det er litt historie/eventyrlig/kultur. Ser at en god del land utenfor Europa har over 30 grader i skyggen og er på det varmeste i sommerferien. Ser også at en del land fortsatt har strenge restriksjoner som også gjør det uaktuelt å reise dit. Er det noen reiseglade der ute som har noen tips? Anonymkode: d69f0...6ac
Særlig Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Zanzibar har vel alt du ber om - flotte strender, historie, eventyr og kultur.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #3 Skrevet 12. mars 2022 Fatter ikke hvordan folk orker å reise med munnbind. Det virker helt forferdelig! Om man skal reise utenfor Europa så blir det jo fort 8 timer ++ med munnbind. Må ha med flere hundre munnbind da.. Jeg vet om flere som har reist til Mexico i det siste uten problemer. Ingen covid-restriksjoner der. Mexico er det beste ferielandet i hele verden syns jeg, fine strender, god mat, kul musikk og mye å se. Det finnes masse pyramider, cenoter (innsjøer som er dypt nedi bakken), artige dyr og er generelt et flott land. Pga narkokarteller etc skal man være litt forsiktig med hvor man drar, men jeg kan anbefale Cancun, Puerto Vallarta og Mazatlan. Tulum begynner å bli litt shady, har vært en del skyting der i det siste. Isla Mujeres om man vil hovedsaklig bade og slappe av (ca 30 min båttur fra Cancun). Anonymkode: c4070...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå