Gå til innhold

Steder i Oslo, gå ut alene. Fint om det er folk slutten 20-årene starten av 30-årene der.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann forøvrig. Hvilke steder er greit å bare sette seg ned og ta en øl/et glass vin og komme i kontakt med folk? Er dattera til Hagen et greit sted? Hva med Grünerløkka? 

Anonymkode: bd87b...226

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Masse bra plasser alt fra Håndslag i starten av Torggata hele veien opp til løkka. Pick and choose! 

Anonymkode: fe18d...6d9

AnonymBruker
Skrevet

Enig med Håndslag

Anonymkode: d0576...619

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Masse bra plasser alt fra Håndslag i starten av Torggata hele veien opp til løkka. Pick and choose! 

Anonymkode: fe18d...6d9

Takk for tipset. Skal sjekke det ut.

Anonymkode: bd87b...226

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler litt mindre steder (ikke for små altså) med lune lokaler, gode sitteplasser og litt laidback stemning. Da er det lettere å få en viss oversikt over lokalet og se andre som potensielt også er ute alene eller er åpen for å snakke med noen. Gjerne et sted med litt «mørkere» belysning, da føler man seg ofte mer avslappet og fresh (i alle fall vi jenter). Du kan feks også ta med deg en bok eller noe slik at du er opptatt, særlig om du ellers sitter på mobilen. Bok virker du tilgjengelig, men likevel trives i ditt eget selskap. Et par steder jeg vil anbefale: Chair og Glød på Løkka, Angst og Uro (ikke for sent på kvelden, blir party der rundt 00:00) i Strøget, Kulturhuset, Håndslag og Youngs på Youngstorget :) 

Anonymkode: 43a1c...bd0

AnonymBruker
Skrevet

Gå på Blå. Der er det ofte konserter, og da er det helt kurant å gå alene. 

Anonymkode: 9ae55...2a8

• Liker 3
Skrevet

Cacadou på Youngstorget er trivelig syns jeg! Om det fortsatt fins, er en stund siden jeg har vært der nå. 

Skrevet

sikkert fine steder, dette. 

men kan noen komme på andre utesteder litt lenger vest i byen? liker meg ikke i de områdene nevnt.

Skrevet
Natta1980 skrev (1 time siden):

sikkert fine steder, dette. 

men kan noen komme på andre utesteder litt lenger vest i byen? liker meg ikke i de områdene nevnt.

Hvilke type steder er det du liker da? F.eks Tjuvholmen/Aker brygge? Beer Palace er en annen  pub som er trivelig syns jeg, lett å komme i snakk med folk. 

Skrevet
Ariannah skrev (5 timer siden):

Hvilke type steder er det du liker da? F.eks Tjuvholmen/Aker brygge? Beer Palace er en annen  pub som er trivelig syns jeg, lett å komme i snakk med folk. 

Men du er kvinne. Så det er kanskje ikke så rart at du synes det er lett å komme i kontakt med andre. For oss mannfolk er det en "litt" annen historie.

Hvis jeg skal dra på ett eller annet alene, så må det være et spesielt musikkarrangement i samme kategori som en konsert. Men å gå ut alene på et tilfeldig utested, enten det er nattklubb eller pub? Det er helt poengløst. I hvert fall i Oslo.

Skrevet
Ariannah skrev (6 timer siden):

Et sted det er litt formelt men samtidig avslappet og chill. spiller ingen rolle hvor, bare det er langt vekk fra løkka og torggata :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Natta1980 said:

Et sted det er litt formelt men samtidig avslappet og chill. spiller ingen rolle hvor, bare det er langt vekk fra løkka og torggata :)

Jeg er litt nyskjerrig på hva du ikke liker med de områdene? Selv er jeg også på jagt etter noen gode steder utenom  Youngstorget-området, da det er litt ungt der. Men er fortsatt enkelte gode steder der som Himkok, Andre til høyre, Håndslag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er litt nyskjerrig på hva du ikke liker med de områdene? Selv er jeg også på jagt etter noen gode steder utenom  Youngstorget-området, da det er litt ungt der. Men er fortsatt enkelte gode steder der som Himkok, Andre til høyre, Håndslag.

at jeg ikke liker meg der bunner nok i at jeg har mange dårlige erfaringer og minner derfra fra en tid jeg var mye der.

føler meg ikke særlig trygg der heller, å krysse akerselva ved legevakten og f.eks storgata.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

London Pub er det beste stedet å gå på i hele Oslo :) Bestandig hyggelige og pratsomme mennesker!

Anonymkode: edf33...699

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...