Gå til innhold

Hvor mye er klokken akkurat NÅ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det tilbake en time klokken skal stilles?!!

Hvor mye er klokken akkurtat nå? (Har ikke TV i nærheten)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, klokken stilles tilbake. Altså kl 03.00 i natt stiller du klokken tilbake til 02.00. En god huskeregel er at man stiller klokken mot nærmeste sommer. :)

Skrevet

Tilbake en time ja. Men det er først natt til mandag du skal stille klokken..

Skrevet
Tilbake en time ja. Men det er først natt til mandag du skal stille klokken..

Nei, det er i natt. :)

Skrevet

Ehh.. Kan dere bestemme dere? Skal på jobb i morgen. Greit å komme til rett tid :/

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er natt til søndag. Altså i natt.

Skrevet

Grunnen til at mange ikke får det med seg er fordi de har problemer med å forstå logikken i at vi alle blir tvunget til å stuille klokken - fram og tilbake- hvert år.

Noen av oss synes det er fælt at vi må giodta en slik tvang, det er nok med skatt vi må betale.

Hvor mange gidder å stå opp for å stille klokken, hallo. De fornuftige stiller selvsagt klokken nå, så er de ferdig med det.

Skrevet

Det er vel ingen som står opp midt på natten for å stille klokka. Alle jeg kjenner, inkludert meg selv, stiller klokka rett før vi legger oss. Synes det er litt tidlig akkurat nå da, kvelden er enda ung.

Skrevet

Stiller alle klokkene når vi står opp i morgen tidlig vi.

Skrevet

oi. Var sikker på at det var natt til mandag jeg. Sorry at jeg skaper forvirring. Jaja. Like greit det igrunn, har tidligvakt imorgen, så da får jeg sove litt ekstra. :rosasmil:

Skrevet
Stiller alle klokkene når vi står opp i morgen tidlig vi.

Du forstår hva som er feil med det?

Skrevet

Og jeg glemte selvfølgelig å stille klokka :bukke:

Skrevet
Du forstår hva som er feil med det?

Hvorfor er det feil? Så lenge man ikke skal rekke noe den dagen så er det ikke noe verre å stille klokken en time tilbake når man står opp enn å gjøre det før man legger seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...