Gå til innhold

Typen min blir kåt og hard av å sutte på puppene mine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir menn så kåt og gale av pupper? 

Vi hadde sex en gang da jeg ikke hadde tatt av t-skjorta, han var litt hard, men så ble den slapp. Da vi tok av t-skjorta og han begynte åp suge på de ble han steinhard og kunne gli lett inni meg. 

Anonymkode: 60a46...c96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mammal tiltrekning.

Anonymkode: ddd1f...b86

Skrevet

Godt spørsmål 

Men jeg syntes det er digg og opphissende å kose og slikke på bryster og brystvortene,  og jentene må ha litt daier, ikke mega enorme, men litt å ta i og kose seg med 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Vi hadde sex en gang da jeg ikke hadde tatt av t-skjorta, han var litt hard, men så ble den slapp. Da vi tok av t-skjorta og han begynte åp suge på de ble han steinhard og kunne gli lett inni meg. 

Hvis han ikke klarte å holde den oppe når du hadde t-skjorta på så tror jeg han enten har et problem eller en eller annen fetish.

Anonymkode: 02e16...161

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fordi han enda er en baby👶

Anonymkode: bbff0...d01

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen logisk forklaring på det, vi er bare skapt sånn. Å se på, kjenne, kjæle med og slikke og sutte på kvinnebryster gjør oss kåte, fordi naturen har bestemt det. 

Anonymkode: 08c21...0a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 16.36):

Kan ikke helt se problemet med det 😉

Anonymkode: 213d7...838

AnonymBruker
Skrevet

Pupper er bare så nydelig. Vet ikke hvorfor vi er sånn. 

Anonymkode: cdf80...ecc

AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi ikke har pupper selv. Det er nok vanskelig å forestille seg når man har hatt dem på kroppen siden puberteten, men vi menn har jo ikke det. Vi er omgitt av bilder og seksualisering av pupper overalt, i tillegg til at vi har en underbevisst tiltrekning til alt som kobles til fruktbarhet (deriblant pupper). All denne "reklamen" til tross så er det for de fleste lite tilgang til å faktisk ta og føle på ekte pupper før vi evt får en kjæreste, men det er jo ikke alle jenter som har pupper heller. Pupper er også fascinerende fordi det er så stor variasjon. Jenter med nokså lik kroppsfasong ellers kan ha vilt forskjellig størrelse og form på puppene, og følsomheten er jo også veldig varierende. Jeg har kunnet gi en jente orgasme ved suging på puppene, mens for en annen gir det henne ingenting. Jeg er nok over snittet fascinert av pupper, og må bare innrømme at jeg elsker dem. Har en dame som synes det er godt når jeg tar på dem, så jeg er veldig heldig. 

Anonymkode: 7d749...e3a

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 16.36):

Dette lurer jeg også på 

Anonymkode: 99a22...b76

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2022 den 21.22):

Fordi vi ikke har pupper selv. Det er nok vanskelig å forestille seg når man har hatt dem på kroppen siden puberteten, men vi menn har jo ikke det. Vi er omgitt av bilder og seksualisering av pupper overalt, i tillegg til at vi har en underbevisst tiltrekning til alt som kobles til fruktbarhet (deriblant pupper). All denne "reklamen" til tross så er det for de fleste lite tilgang til å faktisk ta og føle på ekte pupper før vi evt får en kjæreste, men det er jo ikke alle jenter som har pupper heller. Pupper er også fascinerende fordi det er så stor variasjon. Jenter med nokså lik kroppsfasong ellers kan ha vilt forskjellig størrelse og form på puppene, og følsomheten er jo også veldig varierende. Jeg har kunnet gi en jente orgasme ved suging på puppene, mens for en annen gir det henne ingenting. Jeg er nok over snittet fascinert av pupper, og må bare innrømme at jeg elsker dem. Har en dame som synes det er godt når jeg tar på dem, så jeg er veldig heldig. 

Anonymkode: 7d749...e3a

Jeg er jente og har pupper men elsker pupper selv om. Er bifil, så trur ikke det har så mye om at dere ikke har hatt pupper. Men det kan jo variere fra person til person 🙂

Anonymkode: 4130a...fb4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3/11/2022 den 16.36):

Er dere nytt par?

Anonymkode: 4ee21...b12

Skrevet

Jeg liker også å amme morsmelk

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Svaret er såre enkelt. 

Pupper og underlivet er rimelig eksklusivt da dette er noe som oftest er tildekt av undertøy eller bikini og når du først får tilgang til et av de punktene, så er det utrolig vanskelig å ikke bli hard.  

Jeg blir knallhard hver gang jeg nyter puppene til dama. 😅

Anonymkode: d7e41...578

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...