AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Jeg og mannen har separert oss. Gått 4 uker snart. Han logger inn på min messenger ca hver 3 dag. jeg lagde fake bruker som har fake samtale. jeg liker å vise han at har suksess uten han å. Som å blandt annet få ny jobb osv. jeg liker å finne sånne ting gjennom «fake bruker» sin samtale. jeg er mentalt ferdig med han da jeg har insett han var veldig respektløst og dårlig mot meg, men føler jo sorg og følelsen av å «miste» noen uansett. jeg føler bare jeg liker å «oppdatere» han i det gode jeg gjør. får lyst til å sende er bildet av meg til venninne hvor jeg ser extra bra ut. nei, jeg vil ikke ha han tilbake for har insett han ikke er bra. Men noe i meg liker å «pirre» på han. han sa han hater meg og mye frekkt når han avslutta ekteskapet og han avslutta på dårlig måte. Men jeg vet ikke er det greit jeg lar han ha passord noen mnd til? Så jeg blir tilfredsstilt av å kunne vise han min gode liv.? For han har jo ikke meg på snap så han kan ikke se der. er det normalt å ønske å vise eksen suksess? Anonymkode: 87f72...44b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 Det er nok ganske gjennomsiktig om du poster masse fake samtaler. Men om du tror han blir lurt av det, kjør på. Anonymkode: dd62a...27f 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 Pinlig at han ser at du skriver med deg selv, TS. Du har en nokså gjenkjennelig skrivestil. Hva ville du tenkt om han dersom det var han som faket interesserte damer. Anonymkode: 43b58...dd0
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 Er det lunsjdama…🙈 Anonymkode: da7fa...ff9
Chord Skrevet 11. mars 2022 #5 Skrevet 11. mars 2022 Hadde du vært mentalt ferdig med han hadde du ikke brydd deg om hva han tenkte om deg, du hadde ikke laget falske samtaler. Hvorfor har han passordet ditt i utgangspunktet? Bytt passord, skaff deg et liv du ikke trenger å dikte opp, og ikke bry deg om hans synspunkt på deg. SÅNN blir du mentalt ferdig med han. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå