Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Synes ikke Noen ska få strømstøtte til å lade bilene sine!!!!! Folk med bensin og diesel må betale! Det ska en med elbil også! 

Anonymkode: cbd55...be1

Men strømprisen har økt med mange hundre prosent. Det har ikke bensin- og dieselprisen. Hvis det hadde kostet 150kr for en liter med diesel, så tror jeg nok det hadde blitt kuttet noen avgifter, gitt… Forstår ikke elbil-hatet. 

Anonymkode: a0662...8fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si tvert om - du må være rik for å ha fossilbil. 

For oss var regnestykket med elbil at det ble billigere for oss. Selve bilen var en brukt el-bil, det er billigere med strøm og bensin, og den er (krysser fingra) billigere å reparere - fordi det er mindre ting i motoren som kan bli ødelagt.

Om folk ser at vi har en 2012 nissan leaf og tenker - fy faen de der flotter seg med bil! Så tror jeg kanskje at de ikke helt har skjønt greia...

Anonymkode: 6db66...281

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Digg nå å lade vår tesla model X og polestar med strømstøtte! Takk Støre! 😀😅

Anonymkode: 0b0d3...0f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Synes ikke Noen ska få strømstøtte til å lade bilene sine!!!!! Folk med bensin og diesel må betale! Det ska en med elbil også! 

Anonymkode: cbd55...be1

Elbiler er subsidiert fordi staten ønsker at alle skal kjøre elektrisk. At vi får støtte til å fortsette å bruke disse bilene vi har blitt oppfordret til å kjøpe når drivstoffet den bruker har blitt mangedoblet i pris skulle bare mangle. Det er i tråd med en politikk vi har hatt i mange år nå.

Men du er kanskje en del av hylekoret mot elbil ellers også?

Anonymkode: 51c38...f22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...