AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #21 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes ikke Noen ska få strømstøtte til å lade bilene sine!!!!! Folk med bensin og diesel må betale! Det ska en med elbil også! Anonymkode: cbd55...be1 Men strømprisen har økt med mange hundre prosent. Det har ikke bensin- og dieselprisen. Hvis det hadde kostet 150kr for en liter med diesel, så tror jeg nok det hadde blitt kuttet noen avgifter, gitt… Forstår ikke elbil-hatet. Anonymkode: a0662...8fb 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #22 Skrevet 13. mars 2022 Jeg vil si tvert om - du må være rik for å ha fossilbil. For oss var regnestykket med elbil at det ble billigere for oss. Selve bilen var en brukt el-bil, det er billigere med strøm og bensin, og den er (krysser fingra) billigere å reparere - fordi det er mindre ting i motoren som kan bli ødelagt. Om folk ser at vi har en 2012 nissan leaf og tenker - fy faen de der flotter seg med bil! Så tror jeg kanskje at de ikke helt har skjønt greia... Anonymkode: 6db66...281 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #23 Skrevet 13. mars 2022 Digg nå å lade vår tesla model X og polestar med strømstøtte! Takk Støre! 😀😅 Anonymkode: 0b0d3...0f2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #24 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Synes ikke Noen ska få strømstøtte til å lade bilene sine!!!!! Folk med bensin og diesel må betale! Det ska en med elbil også! Anonymkode: cbd55...be1 Elbiler er subsidiert fordi staten ønsker at alle skal kjøre elektrisk. At vi får støtte til å fortsette å bruke disse bilene vi har blitt oppfordret til å kjøpe når drivstoffet den bruker har blitt mangedoblet i pris skulle bare mangle. Det er i tråd med en politikk vi har hatt i mange år nå. Men du er kanskje en del av hylekoret mot elbil ellers også? Anonymkode: 51c38...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå