AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Eller etter sterkest test? Beklager om dette har blitt tatt opp her inne før, blir bare så forvirret av dette. Den 05.03. fikk jeg det jeg så på som en positiv test (første bilde), dagene etter var testene negative men så fikk jeg ny positiv etter tre dager som var mye sterkere (andre bilde) Når ville dere regnet el fra? Er ikke den første positiv? Bruker en app som alltid går ut fra sterkest. Anonymkode: 08de9...23f
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Dette er vanskelig å svare på, fordi det finnes to svar: første positive test er den faktisk positive testen, alle andre etter denne teller ikke samtidig ser det jo kanskje ut til at man har tenkt at første test er positiv men så blir man usikker når man får den andre testen. dette skjedde faktisk nøyaktig det samme som meg, og etter å «bare» stole på KG folk (som for øvrig har masse gode tips altså!) tok jeg utgangspunkt i at første testen bare var NESTEN positiv og at egget ikke fikk slippe, og ved test to så slapp endelig egget. Men, jeg har klokkeklar menstruasjon etter eggløsningen, den kommer nøyaktig 14 dager etter EL, og ift når mensen kom, så så det ut til at det passet sammen med den første eggløsningen! Så dette har jeg ikke noe godt svar på. Uansett, h masse sex, og noter ned når du får mensen (om du ikke er heldig å blir gravid!) Anonymkode: 95589...6fa
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #3 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette er vanskelig å svare på, fordi det finnes to svar: første positive test er den faktisk positive testen, alle andre etter denne teller ikke samtidig ser det jo kanskje ut til at man har tenkt at første test er positiv men så blir man usikker når man får den andre testen. dette skjedde faktisk nøyaktig det samme som meg, og etter å «bare» stole på KG folk (som for øvrig har masse gode tips altså!) tok jeg utgangspunkt i at første testen bare var NESTEN positiv og at egget ikke fikk slippe, og ved test to så slapp endelig egget. Men, jeg har klokkeklar menstruasjon etter eggløsningen, den kommer nøyaktig 14 dager etter EL, og ift når mensen kom, så så det ut til at det passet sammen med den første eggløsningen! Så dette har jeg ikke noe godt svar på. Uansett, h masse sex, og noter ned når du får mensen (om du ikke er heldig å blir gravid!) Anonymkode: 95589...6fa Tusen takk for så fint svar. Veldig vanskelig dette ☺️ Anonymkode: 08de9...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå