Gå til innhold

Er det over og ut med Sætre Start-kjeks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg vært i flere forskjellige butikker på utkikk etter Start-kjeks, men det er no go. På hjemmesiden til Meny er det plutselig "ukjent produkt", og hos andre som sender mat i posten er det enten utgått, utilgjengelig, "finner ikke siden" osv. Noen som vet hva som har skjedd med denne? Jeg begynner å føle meg litt som han som har mareritt om at ingen har hørt om pølser, i en reklame for litt siden. :P 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Ikke lenger tilgjengelig" hos Oda. ""Vi beklager. Siden finnes ikke" hos Sætre under våre produkter. 

Så, spørs om ikke den er ute av produksjon. Nå fikk jeg lyst på start-kjeks.

Anonymkode: 80e31...de9

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Dessverre ute av produksjon.  

Skrevet
Athena79 skrev (3 minutter siden):

Dessverre ute av produksjon.  

Ok, det var det jeg fryktet. Har du link til noe sted hvor det står? Jeg tror deg på ordet, altså, men hadde vært greit å se det svart på hvitt, og jeg får ikke opp noe når jeg søker. :)

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
FrankDrebin skrev (Akkurat nå):

Ok, det var det jeg fryktet. Har du link til noe sted hvor det står? Jeg tror deg på ordet, altså, men hadde vært greit å se det svart på hvitt, og jeg får ikke opp noe når jeg søker. :)

Jeg har ikke link. Jeg spurte på butikken sist jeg var der, siden jeg hadde tenkt å kjøpe en pakke, det var hun som jobbet der som sa de var ute av produksjon. 

Skrevet
Athena79 skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke link. Jeg spurte på butikken sist jeg var der, siden jeg hadde tenkt å kjøpe en pakke, det var hun som jobbet der som sa de var ute av produksjon. 

Ah, ok. Men da vet jeg at det ikke har noe for seg å fly land og strand etter den. Takk igjen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo den kjipeste kjeksen ever. Papp plate kjeks

Anonymkode: 0bd20...ef4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo den kjipeste kjeksen ever. Papp plate kjeks

Anonymkode: 0bd20...ef4

Kjipeste kjeksen er definitivt Marie.

Anonymkode: 5b913...27b

• Liker 2
Skrevet

Startkjeks med smør og brunost, barndomsminner 😊

• Liker 1
Skrevet
Meadow skrev (51 minutter siden):

Startkjeks med smør og brunost, barndomsminner 😊

Det var en god klassiker, ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...