Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter 21 års ekteskap med en selvopptatt og emosjonelt umoden mann fikk jeg nok mot til avslutte forholdet. Fordi jeg har følt meg utrygg på han var jeg engstelig for hans reaksjon når jeg sa jeg ville bryte, og vi hadde jo en lang prat da hvor jeg nok tok mer ansvar for et skakkjørt forhold enn det jeg egentlig mente. Jeg var redd han skulle  bli sint og ufordragelig om jeg var åpen om hva jeg synes om hans ansvar for alt.

Han tok det relativt greit, men jeg så ingen antydning til refleksjon eller selvkritikk eller ønske å om å forstå slik som jeg har drevet med de siste årene. Så selv om jeg nå holder på å flytte ut og er glad for å komme meg videre, så kjenner jeg på mye og sterke negative følelser fordi han ikke noen gang har tatt ansvar for at forholdet ikke har fungert. Han mener at jeg er den store stygge ulven som har ødelagt for alle og er utakknemlig for alt han har gjort. Med tanke på hans egoisiske personlighet og narsissiske trekk så vet jeg at jeg ikke kan forvente mye. Må jeg bare gå videre og godta at jeg blir "den slemme kvinnen som dro"? Er det nyttesløst å håpe på en slags bekreftelse på at dette ikke er min skyld alene?

Anonymkode: 16525...c6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drit i hele fyren og kom deg videre💪🏼💪🏼

Anonymkode: ee92e...122

• Liker 1
Skrevet

Dere er 2 i et forhold. Er litt der selv akkurat nå. Sambo er ikke stygg. Bare en hel annen verden i verdier.  Støtter deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Må jeg bare gå videre og godta at jeg blir "den slemme kvinnen som dro"? Er det nyttesløst å håpe på en slags bekreftelse på at dette ikke er min skyld alene?

Anonymkode: 16525...c6f

Ja. Drit i ham. Vær glad han ikke lager bråk i bruddet. Nå kommer du deg videre!

Anonymkode: 71f1f...20a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...