AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Akkurat nå er ingefærte det eneste som lindrer kvalmen noe... men er livredd for å miste. Hva er deres erfaring? Anonymkode: faba7...3f6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 Ikke hørt at det kan gjøre at man mister? Anonymkode: 41b3f...058
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 Så lenge foSter er friskt.. tenk på alle de som drikker røyker å ruser seg i graviditeten.. å som fortsatt ikke blir en spontanabort.. Anonymkode: 41b3f...058
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så lenge foSter er friskt.. tenk på alle de som drikker røyker å ruser seg i graviditeten.. å som fortsatt ikke blir en spontanabort.. Anonymkode: 41b3f...058 At foster er friskt vet man jo ikke i starten. Og selvom det går greit for noen som røyker og drikker så betyr det ikke at det er lurt å gjøre det…. hadde holdt meg unna. Der står at 1g ingefær skal være ok, men jeg hadde ikke tatt sjansen uansett. Hvis du er veldig kvalm så ta heller kontakt med legen å få kvalmestillende Anonymkode: 2797c...1b3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #5 Skrevet 11. mars 2022 Fra matportalen.no Tror det er ingefærshots man skal holde seg unna. Kan jo forhøre deg med lege for sikkerthetsskyld da. Kan jeg drikke ingefær-te mot svangerskapskvalme? Med utgangspunkt i kunnskapen vi har i dag, er det høye konsentrasjoner av ingefær det advares mot, noe vi vet kan finnes i shots og kosttilskudd. Vi har ingen holdepunkter for å mistenke at te kan inneholde like høye konsentrasjoner som shots, med mindre man lager te med høy konsentrasjon av ingefær. Anonymkode: 1b066...4ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå