supermamz Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Det stemmer iallefall veldig bra her. H aldri vært mer syk enn siden jeg tok både dose 1 og 2. Har nok vært mer syk en frisk og gjelder familien også. De finner ingenting annet galt med oss. Vi har alt vi trenger og blir bare sett på som uheldige som får alt mulig. Nå først har vi fått korona. Spent på hvordan det blir å utvikle seg, minner meg til nå veldig om hvordan jeg ble etter dose 2. Er vi flere? 6
Tunique Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 supermamz skrev (2 minutter siden): Det stemmer iallefall veldig bra her. H aldri vært mer syk enn siden jeg tok både dose 1 og 2. Har nok vært mer syk en frisk og gjelder familien også. De finner ingenting annet galt med oss. Vi har alt vi trenger og blir bare sett på som uheldige som får alt mulig. Nå først har vi fått korona. Spent på hvordan det blir å utvikle seg, minner meg til nå veldig om hvordan jeg ble etter dose 2. Er vi flere? Har flere venner, familiemedlemmer og kolleger som opplever det samme. Er plutselig syke hele tiden. Disse er alle vaksinerte. Av de uvaksinerte jeg kjenner, så har ikke de samme problem. 9
Collan Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 10 hours ago, Tunique said: Har flere venner, familiemedlemmer og kolleger som opplever det samme. Er plutselig syke hele tiden. Disse er alle vaksinerte. Av de uvaksinerte jeg kjenner, så har ikke de samme problem. "Jeg kjenner noen som...". Slike utsagn er og blir anektodiske bevis, det vil si ikke bevis i det hele tatt. Hvis man skal bevise noe slikt med særlig grad av signifikans må man gjennomføre en studie med et større antall personer i hver gruppe, som begge oppfyller krav til spredning mht alder, kjønn, allmenn helsetilstand, overvekt/undervekt etc. Gruppene må følges over flere måneder, så kan man gjøre en sammenligning. Jeg har ikke hørt om noen studier som viser at folk som har fått noen av koronavaksinene får generelt svekket immunforsvar. Hvis du vil hevde noe slikt må du grave opp en slik studie. Det som derimot er velkjent er at det å gjennomgå meslinger gir svekket immunforsvar i 2-3 år, mens meslingvaksinen ikke gir noen slik effekt. 2
Lomvi Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 Tråden stenges da den bryter med rommets retningslinjer. Lomvi, mod.
Anbefalte innlegg