AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Hei. Min mens er forsinket med 3 dager i dag. Jeg har tatt test men den har alltid vist negativ. fikk en liten strek på rfsu test, men tror det er en skyggestrek for det har jeg fått før. tok i dag en test fra babyplan, følte jeg så en liten liten strek men tror bare det er øynene mine som tuller.. Men så etter jeg tok bilde så gikk jeg å redigerte det litt for å se om det kom opp en strek, og det gjorde det? Så forstår ingenting! har og i dag fått en del hvit/gul aktiv utflod(?) må sies at testene mine lå på en plass som det var veldig kaldt, men det skal vell ikke ha noe å si? Anonymkode: a53f9...8d8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 Opplevde det samme før siste mens. Fikk den 4 dager senere enn jeg skulle hatt den. Du skulle hatt positiv test nå. Anonymkode: d0c01...ec4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 Jeg skjønner at du så gjerne vil bli gravid. Det er så sårt når man ønsker og tiden går♥️ Visst jeg hadde vært deg ville jeg slått meg til ro med at testen er negativ å mensen kommer. Prøv å test igjen om noen dager evt. Anonymkode: 9da7f...259 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 Hadde du vært gravid nå, ville den vært såpss positiv at det ikke var tvil og behov for redigering. Jeg testet en dag eller tre etter ikm, da var det to knallrøde streker. Ville nok slått meg til ro med at det ikke gikk denne gangen. Anonymkode: 71adf...ed7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå