Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei tenkte høre om hva dere skulle ha gjort i min situasjon. Jobbar som butikksjef og kjenner at det tar all min energi både på jobb og hjemme. 
Har tilfellene då jeg kjenner at bare o forsvinne fra jorden er det beste. 

Anonymkode: a818d...6e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Livet mitt er for kort for sånt, så jeg hadde sakt opp, og funnet meg noe annet å gjøre. Skjønner det er tungt, og kan prege privatøkonomien en periode, men livet er mer verdt enn penger. 

Anonymkode: f8cdc...013

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Kan du gå på skole? Eller har du noen andre muligheter? Kunne det hjulpet å bytte butikk? 

Anonymkode: 9bbb1...08b

Skrevet

Når det tærer på seg såppas, så bør du nok vurderere arbeidsplassen og stillingen du har. 

Å være sjef krever mye energi og kan kreve en del fra din private hverdag, spesielt om du jobber i en stor kjede. Ikke hold deg fast en plass kun fordi du får gode penger av det, det finnes mange andre plasser å tjene gode penger på. Viktigst av alt er helsa di. Blir verre jo lengre tid du bruker. 

Kanskje assisterende sjef hadde vært midt i blinken for deg en plass? Eller en stilling under det? Finnes mange plasser hvor man kan tjene like bra eller bedre, men nå vet jeg ikke hvor du jobber og hvor mye du tjener akkurat. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvor gammel er du? Kan du gå på skole? Eller har du noen andre muligheter? Kunne det hjulpet å bytte butikk? 

Anonymkode: 9bbb1...08b

Jeg har er 34 har byttet butikk 3 ganger men tror jeg får ta og søke andre jobber som ikke har med butikk og gjøre. 

Skrevet
anonymbruker2312 skrev (9 minutter siden):

Når det tærer på seg såppas, så bør du nok vurderere arbeidsplassen og stillingen du har. 

Å være sjef krever mye energi og kan kreve en del fra din private hverdag, spesielt om du jobber i en stor kjede. Ikke hold deg fast en plass kun fordi du får gode penger av det, det finnes mange andre plasser å tjene gode penger på. Viktigst av alt er helsa di. Blir verre jo lengre tid du bruker. 

Kanskje assisterende sjef hadde vært midt i blinken for deg en plass? Eller en stilling under det? Finnes mange plasser hvor man kan tjene like bra eller bedre, men nå vet jeg ikke hvor du jobber og hvor mye du tjener akkurat. 

Tingen er att min sjef bruker oss under til ekstreme lengder. De fleste av oss under han får ikke OB eller skrevet opp de timer vi jobber som overtid. Hele kjeden er korrupt. Har jobbet på rema og flyttet til Narvesen hvor jeg jobbet som NK i 3 år nå.

Skrevet (endret)

Jeg vill fortsette med kundeservice men ikke på denne måten. Noen tips på hvor man kan jobbe eller søke?

Endret av moukuu
Skrevet
moukuu skrev (5 minutter siden):

Tingen er att min sjef bruker oss under til ekstreme lengder. De fleste av oss under han får ikke OB eller skrevet opp de timer vi jobber som overtid. Hele kjeden er korrupt. Har jobbet på rema og flyttet til Narvesen hvor jeg jobbet som NK i 3 år nå.

Vet sjefen din at hun/han bryter loven på den måten? Det er pålagt å notere ned alle timer som jobbes, også overtid. 

Du kan for eksempel finne ledige stillinger på finn.no, linkedin, nav. 

Skrevet
anonymbruker2312 skrev (32 minutter siden):

Vet sjefen din at hun/han bryter loven på den måten? Det er pålagt å notere ned alle timer som jobbes, også overtid. 

Du kan for eksempel finne ledige stillinger på finn.no, linkedin, nav. 

Gjetter på att han vet. Gjerrig er han. Jepp, har fri hela helgen, ska sitte å søke på masse stillinger då 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...