AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Har gått ned 12 kg siden desember og blitt betraktelig mindre, men en god del av magefettet blir ikke borte. Har en veldig aktiv jobb med mye gåing og annen fysisk aktivitet, trening har jeg nedprioritert i en hektisk hverdag og med tanke på at jobben er såpass aktiv. Hva gjør jeg for å få bort magefettet? Skal ned ihvertfall 6 kg til så kan jo hende det hjelper. Har 2 svangerskap bak meg hvor det er 1,5 år siden siste fødsel, kan dette være en grunn til at det er vanskeligere å bli kvitt magefettet? Anonymkode: 8926e...cfd
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 Du kan ikke gjøre noe for å få bort magefettet spesifikt. Fettet forsvinner der kroppen bestemmer seg for det, som regel er det ganske jevnt fordelt. men med tanke på svangerskapene, du er sikker på at du ikke har delte magemuskler? Anonymkode: d78c2...a0f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 Helt vanlig med mer mage etter graviditeter. Du kan ikke punktslanke deg, så her må du nok jobbe med muskulaturen. Anonymkode: c0962...6d7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 Jeg måtte veldig lavt innenfor normal bmi før magen ble relativt flat. Hva er din bmi? Anonymkode: 538b9...fe6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #5 Skrevet 12. mars 2022 Du må få ned fettprosenten. Magefett går ikke nødvendigvis på antall kilo du veier. Jeg hadde også magefett som jeg nærmest anså som "permanent" etter fødsel, for etter x antall kilo ned så hadde jeg fortsatt synlig med fett på magen og jeg begynte å nærme meg en relativ lav bmi. Begynte å trene styrke samtidig som jeg spiste i vedlikehold med fokus på å få inn nok protein. Anonymkode: 296f3...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #6 Skrevet 12. mars 2022 Sikker på at det bare er fett og ikke også svak kjernemusklatur? Om musklene inni der ikke er sterke så henger magen lettere frem Anonymkode: b0caf...c5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå