Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har en problemstilling.

jeg har vært venn med en gutt i sikkert 15 år, det har aldri skjedd noe mellom oss før, før nå! Jeg var på besøk på starten av nyåret for jeg kjedet meg sånn en dag, det ene ledet til det andre og vi hadde sex, og en veldig trivelig aften! Jeg har vært der flere ganger men synes det er litt for sjelden, det kan gå alt fra 1 til 3 uker mellom hver gang.. han ønsker at jeg skal overnatte, han vil ikke at jeg skal dra, han sier han er glad i meg, sier han ikke vil at jeg skal slutte å spørre, han sier at han synes det er hyggelig å være med meg, men tar ofte opp exen min som er en felles venn av oss begge.. det er nesten alltid jeg som må spørre om han vil ha besøk, han sliter med tillit, redd for å bli avvist, må alltid ha bekreftelse på at jeg ønsker å være der selv om det er jeg som spørr, pga tidligere hendelser i livet, men jeg hadde jo håpet at nå etter snart 3 mnd at han hadde stolt mer på meg..

Så når jeg er der er jeg fullt overbevist om at han ønsker/føler det samme som meg, men når jeg ikke er sammen med han så blir jeg alltid usikker på om han virkelig liker meg.. 

så det jeg egentlig lurer på er: lurer han meg eller trenger han bare utrolig lang tid på å tro at dette faktisk kan fungere? 

Anonymkode: b45b8...13c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gi han tid, han forteller deg jo hvordan han har det. Tillit og ro tar tid å bygge opp hvis han er så redd for å bli avvist.

Anonymkode: bf20f...ecc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alder?

Anonymkode: 0c070...440

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alder?

Anonymkode: 0c070...440

Vi er begge i slutten av 20årene

Anonymkode: b45b8...13c

AnonymBruker
Skrevet

Når du åpner beina så lett hadde jeg vært skeptisk 

Anonymkode: dec14...926

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når du åpner beina så lett hadde jeg vært skeptisk 

Anonymkode: dec14...926

Burde hun være skeptisk til han også da, siden han gjorde det samme? 

Eller er det andre regler for damer? 

Burde vi ikke være kommet lenger i 2022?

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

3 mnd er kort tid, gi dette tid. 

Anonymkode: eb2d2...cc7

AnonymBruker
Skrevet

Gi det tid! Det er bra at han forteller hva han føler. Men du kan også fortelle hva du føler. 

Anonymkode: 6cbb0...627

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...