Gå til innhold

Tester negativt, men uteblitt mens. Hvilken test anbefaler dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mensen er to dager forsinket, men tester negativt. Testet sist dagen før forventet mens med clearblue, den som skal vise blått plusstegn, altså ikke digital. Hvilken test anbefaler dere? Mensen bruker alltid vær være presis hver mnd, så skjønner ingenting. Hadde samleie flere ganger rundt eggløsning og har vært mye kvalm i det siste, så trudde virkelig det var positiv test😂

Anonymkode: 7a3d7...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i samme bobla! Mens er 3 dager forsinket, har egentlig ikke tenkt tanken på at jeg kanskje var gravid. Men tester negativt jeg og, føles ut som mens kommer hele tiden men ingen tegn til den.. forstår ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om man tester negativt etter ikm så er det usannsynlig at du er gravid. Kanskje du hadde el senere enn du trodde? Kanskje mensen er forsinket pga stress... 

Anonymkode: 67857...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trenger ikke bety noe nei.

Fikk i går selv, i stedet for i dag. I desember havnet den rundt den 10, i stedet for rundt den 20, og har fortsatt slik de siste månedene. Slike ting kan skje ved mye stress, endret søvn, kosthold, og endret aktivitetsnivå. Noen ganger kan den utebli også.

Anonymkode: 85894...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsning har nok vært forsinket og da blir mensen også forsinket. Er nok samme hvilken test du bruker, er man gravid så slår jo testene ut :) mye kan forsinke eggløsning. Hormonkluss, vaksiner, korona, kosthold osv osv. min el er forsinket nå pga jeg har hatt korona. Men eltester og skal nok få den med meg når den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 9.45):

Mensen er to dager forsinket, men tester negativt. Testet sist dagen før forventet mens med clearblue, den som skal vise blått plusstegn, altså ikke digital. Hvilken test anbefaler dere? Mensen bruker alltid vær være presis hver mnd, så skjønner ingenting. Hadde samleie flere ganger rundt eggløsning og har vært mye kvalm i det siste, så trudde virkelig det var positiv test😂

Anonymkode: 7a3d7...cd1

Samme her! Venter på mensen og testet negativt første dag og lurer på hvor lenge jeg skal vente før jeg tester igjen. Fikk du mensen tilslutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mensen regnes vel ikke som uteblitt før det har gått en uke?

Anonymkode: 297d2...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...