AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Har ikke allverdens med penger men det er snakk om ca 100 000kr hvorav 70 av dem allerede står i index-fond, tenkte på å putte 30 000 inn i fondet nå men er det en god idé? Bør jeg ta dem ut? situasjonen jeg baserer spm på regner jeg med er kjent Anonymkode: 6ff39...893
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 Jeg ville satt inn nå, ikke ta ut, da realiserer du tapet som jeg regner med at du har hatt nå de siste mnd. Sparing i fond er langsiktig sparing. Du vil oppleve oppturer og nedturer i løpet av spareperioden. Ikke sett penger i fond som du trenger de neste 3-5 årene (lav risiko) og 5 år ++ hvis du har høyere risiko i fondene. Anonymkode: 015f7...0cf 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 Ja. Nei. Vet ikke. stryk det som ikke passer… Anonymkode: 14452...7b1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg ville satt inn nå, ikke ta ut, da realiserer du tapet som jeg regner med at du har hatt nå de siste mnd. Sparing i fond er langsiktig sparing. Du vil oppleve oppturer og nedturer i løpet av spareperioden. Ikke sett penger i fond som du trenger de neste 3-5 årene (lav risiko) og 5 år ++ hvis du har høyere risiko i fondene. Anonymkode: 015f7...0cf +1 til denne. For all del ikke selg og realiser tapet. Kjøp mer nå som det er på billigsalg. (Går ut ifra det gjelder langsiktig sparing siden det er fond). Anonymkode: 65279...6c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå