Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 24 og har brukt stringtruser i veldig mange år. Å det er uten tvil det beste plagget innerst. Viktig med ikke for liten eller for stor i str. Da sitte disse som et skudd og generelt veldig mye bedre enn noe annet, å det gir generelt en god selfølelse på en godt trent kropp. Spesielt under trening, kan ikke skjønne at der er noe annet som er brukelig underst. Sports-string er foretrukket å ha på seg. Men det jeg lurer på hvorfor i heiteste det ikke er mulig og finne i noen vanlig kles/sports butikk? Det gir jo ikke andre hærrer muligheten en gang. Er jo KUNN å finne i dameversjon og det er dog. Tilpasset underlivet deretter. Hvorfor skal dette være så utilgjengelig for mitt vedkommende, at man må innpå nettet får og få tak i disse trusene hvær eneste gang, og må vente i ukesvis. Er det noen som har et godt svar på dette? Madamen og jeg spør.

Anonymkode: 779f1...7f4

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei. det er godt å høre at vi er flere som bruker string. Jeg har lenge prøvd p kjøpe meg flere men etter at Zarlando ikke har så mye utvalg så har jeg ikke funnet så magen andre som er laga til menn /unisex.  Hvor har du kjøpt dine string? 

Anonymkode: fc11e...377

Skrevet

Helt enig i det du skriver her. Det finnes ikke noe bedre undertøy. Når jeg tar påmeg en truse eller boxer nå, så får jeg fnatt. Det føles som å gå med en bleie hele tiden som jeg må rette på. Mye bedre med noe som sitter perfekt som den skal hele dagen, og du slipper å ha en stor shorts under buksa. 

Jeg tror grunnen til at det er så lite utvalg i fysiske butikker, er at menn har skrekken for og føler seg ukomfortable når de skal handle undertøy. De gjemmer seg i klesbutikken og finner det mest anonyme som finnes, før de går bort og betaler når de har speidet lenge etter at de ikke skal bli gjenkjent bort til kassen. Slik er de når de er i avdelingen for dameundertøy også, selv om de er der med dama si. 

Jeg har inntrykk av at det er veldig mange menn som bruker string. Men som mye annet med menn, er det tabu å snakke om undertøy, sex og følelser. 

Men på nettbutikker derimot, så går det mest i string til menn, og litt mer fresht undertøy enn den boxershortsen menn gjerne kjøper i en 5-pakning på butikken annenhvert år.

Ser Ebay, Aliexpress, Amazoon selger mer string og komfortabelt undertøy til menn, enn kjedelige truser og boxere. Så menn er tøffere med det som blir levert anonymt i postkassa, enn å møte opp i en fysisk butikk. 

Når det er sagt, så når jeg er på turer med venner eller andre steder der man gjerne går litt i undertøyet. Så velger jeg noe større enn string. Rett og slett fordi jeg vil spare folk for å se nesten hele rompa mi. Slik er det nok med mange andre menn også, så derfor tror jeg at folk ikke så ofte ser menn med string, selv om det er veldig utbredt. Samme som å barbere seg nedentil hos menn er veldig utbredt, men menn driver ikke å snakker om det. 

Dette blir nok bedre etterhvert når menn blir mer frigjorte fra selvpåført tabu for helt vanlige ting. Hva gjør det om man går med herrestring når ingen skal se den uansett, eller at du har barbert deg nedentil, bruker sexleketøy?

Før var det tilogmed tabu om menn brukte fuktighetskrem... 

Skrevet

Hei trådstarter.
Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Med vennlig hilsen
Rhodiola, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...