AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Eller er det hemmelig? Anonymkode: 6a7af...286
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 Ja onanerer i forhold. Nei, det er ikke hemmelig. Faktisk liker mannen min veldig godt å høre om det. Anonymkode: 3d63a...eb9 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 Absolutt. Det er vi åpne om, og gjør det noen ganger sammen også. Anonymkode: eafef...eb3 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 Hvorfor skulle jeg ikke onanere? Er ikke noe vi snakker om, men jeg tenker jo at han onanerer også, er jo helt naturlig. Anonymkode: 2b39f...b5c 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #5 Skrevet 11. mars 2022 Ja og ja. Og det samme gjør han. Noe annet hadde vært rart. Anonymkode: 460e4...469
Delfin82 Skrevet 11. mars 2022 #6 Skrevet 11. mars 2022 Er godt gift og onanerer fortsatt ja. Selv om vi har ett aktivt sexliv sammen 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #7 Skrevet 11. mars 2022 I en perfekt verden lar kona det være opplagt for sin mann når hun har tenkt å onanere, slik at mannen har anledning til være en diskret tilskuer dersom han ønsker. Noe sikkert 99 av 100 menn ønsker. Onani er en intim og fin handling som bør deles med partner. Ikke alltid, men så ofte som mulig. Noen ganger vil en bare være for seg selv. Eneste gyldige unnskyldning til at det ikke skjer er komplekser, det er mannens oppgave å fjerne disse. Anonymkode: b301a...b81 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #8 Skrevet 11. mars 2022 Jeg gjør det. Dessverre så har mannen en tendens til å komme med litt kleine spørsmål og kommentrer om han tar meg på fersken så det har blitt litt ubehagelig. Jeg har en mye høyere sexdrive enn mannen og jeg føler han holder det litt imot meg. Han sender gjerne melding om jeg sniker meg bort hvor han spør om hva jeg driver på med og om jeg snart er ferdig?? Jeg synes hele greie er litt ukomfortabelt å rart. Jeg har selvsagt sagt ifra om dette. At jeg må få lov til å ha litt alenetid når han ikke vil ha sex mer enn en gang i uka, men han klarer ikke å la det gå uten å komme med noen kommentarer. Har jeg brukt womanizeren og glemt å legge den bort kan han si sånt som, jasså, igjen? Vi hadde så bra ett sexliv før, men nå blir det bare kleinere og kleinere fordi jeg føler skam rundt onaneringen min. Anonymkode: 7dcde...554 2 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #9 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gjør det. Dessverre så har mannen en tendens til å komme med litt kleine spørsmål og kommentrer om han tar meg på fersken så det har blitt litt ubehagelig. Jeg har en mye høyere sexdrive enn mannen og jeg føler han holder det litt imot meg. Han sender gjerne melding om jeg sniker meg bort hvor han spør om hva jeg driver på med og om jeg snart er ferdig?? Jeg synes hele greie er litt ukomfortabelt å rart. Jeg har selvsagt sagt ifra om dette. At jeg må få lov til å ha litt alenetid når han ikke vil ha sex mer enn en gang i uka, men han klarer ikke å la det gå uten å komme med noen kommentarer. Har jeg brukt womanizeren og glemt å legge den bort kan han si sånt som, jasså, igjen? Vi hadde så bra ett sexliv før, men nå blir det bare kleinere og kleinere fordi jeg føler skam rundt onaneringen min. Anonymkode: 7dcde...554 Dette er bare ondskapsfullt av han. Bare en tosk holder på slik. Fortell han det, siden han ikke skjønner det selv. Anonymkode: b301a...b81 13
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #10 Skrevet 11. mars 2022 Klart fruen må få onanere å tenke på fantasiene sine og alle hun har lyst å bli knullet av i fred og ro. Andres onanivaner har man ingenting med. Anonymkode: 2917c...846 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #11 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Dette er bare ondskapsfullt av han. Bare en tosk holder på slik. Fortell han det, siden han ikke skjønner det selv. Anonymkode: b301a...b81 Jeg har sagt ifra, tydelig og rett frem også. Det blir bare ikke bedre. Han sliter med mye for tiden og jeg prøver å gi han rom for å få hjelp og være så støttende jeg bare kan, for han har ikke alltid vert sånn, men jeg kjenner det virkelig påvirker meg negativt at han oppfører seg slik. Så min aller største oppfordring til alle menn der ute er å ikke være det minste negativ til kvinnens onanering, for det kommer til å ødelegge hele forholdet deres om du ikke skjerper deg. Anonymkode: 7dcde...554 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #12 Skrevet 11. mars 2022 Onanerer stort sett hver kveld. Absolutt ingen hemmelighet. Ofte hører mannen min på, og noen ganger blir han med. Anonymkode: 3797b...134
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #13 Skrevet 11. mars 2022 Nei, onanerer ikke. Skal ikke si at det ikke har skjedd, men det er kanskje 3 ganger ila en 10-års periode og da utelukkende for å hjelpe meg å sovne... Skjuler det ikke, men er ikke noe jeg føler behov for å opplyse om. Anonymkode: 295c3...851
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #14 Skrevet 11. mars 2022 Yepp, men jeg onanerer ikke like ofte som før da. Vi er begge åpne om dette til hverandre. Ikke alltid jeg forteller han hver gang jeg gjør det bare fordi jeg ikke tenker over det, men han vet godt at jeg onanerer nå og da. Samme gjør han. Onanerer oftest når jeg er hjemme alene. Jeg velger som oftest sex over å onanere hvis jeg kan. Liker det best. Onanerer egentlig oftest i nærhet av samboer fordi jeg vet han liker det. Syns personlig det er litt vanskeligere å komme med en tilskuer men ellers er det fint ❤️ Anonymkode: 53122...a56
sicario Skrevet 11. mars 2022 #15 Skrevet 11. mars 2022 Er selvfølgelig vanlig å onanere selvom man er i et forhold (jada, vet at noen aldri gjør det osv). Sex med en partner og onani er 2 forskjellige ting, som ofte fyller ulike behov/har forskjellig funksjon. 2
Bamseklemmer Skrevet 11. mars 2022 #16 Skrevet 11. mars 2022 Det er bare så fantastisk deilig å se at partnere ikke holder onani hemmelig, så frigjordt og behagelig å ha et sånt forhold. jeg tror dette smitter over i sexen. Sexen og hverdagen blir bedre av det... Og de som onanerer i skjul, kjenner også på pirringen av å kunne nyte seg selv i all hemmelighet. Og de som onanerer i skjul, kan jo også ha en sjalu partner som ikke liker det. Og de som onanerer i skjul, kan jo også være utsatt for å ikke oppnå orgasme med sin partner. Og de som onanerer i skjul, kan jo også være at dem vil trene på å oppnå orgasme. Og de som onanerer i skjul, kan jo også være at dem er umettelig kåt uten sex med partneren. Jeg tror jeg slutter der, lista er uendelig lang på hvorfor noen liker å onanere i skjul... Det viktigste for oss alle er at det onaneres, det frigjør sååå mye endorfiner... Og lykke er jo sunt😂🙏✔️
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #17 Skrevet 11. mars 2022 Gjør det når jeg er alene, og vi snakker ikke om det. Typisk 1 gang om dagen, i dusjen typisk. Det er min greie, og vil ikke involvere han i det. Det er helt i tillegg til vårt sexliv som er bra. 😊 Det er mer en fysisk avspenning/vane. Tar gjerne fra noen sekunder til svært få minutter, og det er verken praktisk mulig (som småbarnsforeldre) eller egentlig i humør til at det skal bli noe mer der ut av det og da. Anonymkode: 6cafe...2a6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #18 Skrevet 11. mars 2022 Dama mi holder på med leketøy om morgenen før jobb. Jeg starter før henne og får ofte snap rundt 09:00 om morgenen. Digger det:D Anonymkode: f0dbd...bcf
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #19 Skrevet 11. mars 2022 Ja men veldig lite siden jeg får de orgasmene jeg vil ha under sex. Anonymkode: dddc1...c17
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #20 Skrevet 11. mars 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: I en perfekt verden lar kona det være opplagt for sin mann når hun har tenkt å onanere, slik at mannen har anledning til være en diskret tilskuer dersom han ønsker. Noe sikkert 99 av 100 menn ønsker. Onani er en intim og fin handling som bør deles med partner. Ikke alltid, men så ofte som mulig. Noen ganger vil en bare være for seg selv. Eneste gyldige unnskyldning til at det ikke skjer er komplekser, det er mannens oppgave å fjerne disse. Anonymkode: b301a...b81 Min er han på 100 som ikke liker noe slikt. Å derimot SE på andre er mye mer spennende. Vi har ikke sex heller for han valgte å gå inn i forholdet uten å finne meg seksuelt attraktiv. Så ja, for min del blir det mye onanering. Anonymkode: 8f77a...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå