Emiliablue Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 (endret) Jeg er helt rådvill her. Jeg har nettopp blitt stormforelsket i en fyr, og føler meg plutselig avvist. Vær forberedt på en klisje historie. Vi matchet på Tinder, og møtes raskt til en kaffe. Må nevnes at vi møtes på ferie i utlandet. Etter første møte, så møtes vi regelmessig gjennom resten av ferien. Han er en konkurrerende fransk surfer, og litt av en gentleman. Vi hadde en full klaff, og han tok masse initiativ, og prøvde å overtale meg til å bli igjen lenger, siden han skulle være der en stund til. Det skjedde ikke. Jeg dro hjem, og vi holdt kontaktet konstant. Han fortalte meg at møte vårt var perfekt, og alt vi ville var å møtes igjen. Vi planla derfor at jeg skulle reise ned til Frankrike 2 uker etter at vi møtes på ferie. Jeg dro ned, og var super nervøs for at jeg faktisk turte å reise ned. Følte kanskje ikke at jeg klarte å være helt meg selv når jeg besøkte han siden alt var så uvirkelig for meg. Siden vi ikke snakker samme språk, men begge er ganske ok i engelsk, så ble praten litt klein til tider. Han tok veldig vare på meg på besøket, og vi hadde masse sex. Dagen før jeg dro følte jeg plutselig at noe var «off» fra hans side, og jeg fikk derfor en dårlig følelse. Det virket som at han plutselig lukket følelsene sine vekk, men kysset meg hadebra. Når jeg kom hjem, så klarte jeg ikke å legge vekk tankene på hva dette var, og spurte han om dette var mer en engangs greie for han. Før vi evt. tok det enda lenger. Han svarte kaldt at det er best slik, og at han ikke har tid til noe mer pga all reisingen via surfingen, selvom han satt pris på tiden vi hadde sammen. Det er her jeg mister det litt. Sett meg gjerne på plass hvis jeg tar feil, men dette kom veldig brått på. Og svarene får jeg kanskje aldri. Men tror dere at jeg har misforstått alt her, og blitt for revet med? Eller tror dere at det er noe jeg kan ha gjort galt som har gjort at han mister interessen? Føler meg litt desperat, siden jeg følte virkelig at dette var et menneske jeg kjente denne dype kjemien med. Endret 12. mars 2022 av Emiliablue Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 En surfer som reiser verden rundt og konkurrerer, og du er overrasket over at han bare vil ha korte elskerforhold hvert sted? Hm. Om det var en film du så dette... Ville du blitt overrasket over at historien gikk den veien? Beklager altså, men her har du vært utrolig naiv og godtroende om du trodde det skulle bli noe varig. Du har ikke gjort noe galt, du har bare misforstått hva han var ute etter. mye oppmerksomhet og sexuell tiltrekning får ofte folk til å tro det er dyp kjemi der. Men den dype kjemien må man faktisk oppleve langt unna senga for at det skal være noe varig der. Anonymkode: 9e632...6df 8 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 Føler med deg! Tror ikke du misforstod noe, tror han er typen som brenner hett, men kort. Han ville ha deg til han ikke ville det. Neste gang bruk mer tid og se, sjekk gjerne it termen Lovebombing Anonymkode: 6cc1c...c7d 3
Emiliablue Skrevet 11. mars 2022 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2022 (endret) Takk for alle svar! Endret 11. mars 2022 av Emiliablue Feil skrevet
Emiliablue Skrevet 11. mars 2022 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Føler med deg! Tror ikke du misforstod noe, tror han er typen som brenner hett, men kort. Han ville ha deg til han ikke ville det. Neste gang bruk mer tid og se, sjekk gjerne it termen Lovebombing Anonymkode: 6cc1c...c7d Jeg har nok vært litt for godtroende av meg. Føles bare så kjipt nå, og sitter igjen med så mange spørsmål. Takk for tips!
Emiliablue Skrevet 11. mars 2022 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En surfer som reiser verden rundt og konkurrerer, og du er overrasket over at han bare vil ha korte elskerforhold hvert sted? Hm. Om det var en film du så dette... Ville du blitt overrasket over at historien gikk den veien? Beklager altså, men her har du vært utrolig naiv og godtroende om du trodde det skulle bli noe varig. Du har ikke gjort noe galt, du har bare misforstått hva han var ute etter. mye oppmerksomhet og sexuell tiltrekning får ofte folk til å tro det er dyp kjemi der. Men den dype kjemien må man faktisk oppleve langt unna senga for at det skal være noe varig der. Anonymkode: 9e632...6df Jeg vet.. Var for godt til å være sant. Vil likevel si jeg har en ganske god radar på folk, og han var veldig på, og en merkbart god fyr. Som du sier. Har følt at jeg har levd i en film, og krasjet hardt i veggen nå. Det er bare så vanskelig for meg å tro at han fikk med ned til Frankrike og holdt en så intens kontakt hvis han ikke så for seg noe mer.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #7 Skrevet 11. mars 2022 Emiliablue skrev (Akkurat nå): Jeg har nok vært litt for godtroende av meg. Føles bare så kjipt nå, og sitter igjen med så mange spørsmål. Takk for tips! Ja litt, men husk at han gikk all inn for å få deg den tiden han ville.. folk som kommer lett går gjerne lett også, men jeg synes han burde vært ærlig fra start. Jeg har også opplevd det "off" øyeblikket, det er så klart at man kan føle og ta på energi endringen der og da, jeg måtte nesten se meg rundt for å sjekke om noen andre merka det. Anonymkode: 6cc1c...c7d 4
Cuntzilla Skrevet 11. mars 2022 #8 Skrevet 11. mars 2022 Jeg beklager off-topic, men: du må bruke avsnitt! Det er tungt å lese innlegget ditt, som er velskrevet bortsett fra at det er tettpakket. Det blir krevende å komme gjennom innlegget når du ikke lar leseren puste. Vanskelig å si hva som skjedde, men det er jo dessverre ikke uvanlig at det som går fort opp faller like fort ned. Flyktige forelskelser kan fordufte like kjapt og plutselig som de dukket opp. Og ferieromantikken overlever ikke alltid neste steg. Det høres heller ikke ut som han har "lovet" deg noe? Den gode nyheten er at du nok kommer fort over det også 2 1
Emiliablue Skrevet 11. mars 2022 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): En surfer som reiser verden rundt og konkurrerer, og du er overrasket over at han bare vil ha korte elskerforhold hvert sted? Hm. Om det var en film du så dette... Ville du blitt overrasket over at historien gikk den veien? Beklager altså, men her har du vært utrolig naiv og godtroende om du trodde det skulle bli noe varig. Du har ikke gjort noe galt, du har bare misforstått hva han var ute etter. mye oppmerksomhet og sexuell tiltrekning får ofte folk til å tro det er dyp kjemi der. Men den dype kjemien må man faktisk oppleve langt unna senga for at det skal være noe varig der. Anonymkode: 9e632...6df AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja litt, men husk at han gikk all inn for å få deg den tiden han ville.. folk som kommer lett går gjerne lett også, men jeg synes han burde vært ærlig fra start. Jeg har også opplevd det "off" øyeblikket, det er så klart at man kan føle og ta på energi endringen der og da, jeg måtte nesten se meg rundt for å sjekke om noen andre merka det. Anonymkode: 6cc1c...c7d Takl, det er en god påmindelse. Håper jeg klarer å sette pris på det litt eventyret jeg hadde etterhvert. Det er en så ekkel følelse, som får en til å tvile sånn på seg selv, og ikke føle seg bra nok. Haha, føler meg så teit. 2
Emiliablue Skrevet 11. mars 2022 Forfatter #10 Skrevet 11. mars 2022 Cuntzilla skrev (2 minutter siden): Jeg beklager off-topic, men: du må bruke avsnitt! Det er tungt å lese innlegget ditt, som er velskrevet bortsett fra at det er tettpakket. Det blir krevende å komme gjennom innlegget når du ikke lar leseren puste. Vanskelig å si hva som skjedde, men det er jo dessverre ikke uvanlig at det som går fort opp faller like fort ned. Flyktige forelskelser kan fordufte like kjapt og plutselig som de dukket opp. Og ferieromantikken overlever ikke alltid neste steg. Det høres heller ikke ut som han har "lovet" deg noe? Den gode nyheten er at du nok kommer fort over det også Takk for tips! Mitt første innlegg her skjønner du😂 Neida, han har ikke lovet meg noe. Og han har ikke gjort noe galt, utenom å brått «dumpe» meg. Kom litt som et sjokk når alt har vært så intenst fra begge siden, og jeg ble invitert langt inn i en bygd i Frankrike med 200 innbyggere for alt dette. 2
Rosatoast Skrevet 11. mars 2022 #11 Skrevet 11. mars 2022 (endret) Emiliablue skrev (15 minutter siden): Jeg vet.. Var for godt til å være sant. Vil likevel si jeg har en ganske god radar på folk, og han var veldig på, og en merkbart god fyr. Som du sier. Har følt at jeg har levd i en film, og krasjet hardt i veggen nå. Det er bare så vanskelig for meg å tro at han fikk med ned til Frankrike og holdt en så intens kontakt hvis han ikke så for seg noe mer. Det at han var veldig på, burde ha vært en varsel. Det hadde det vært for meg ihvertfall, er ikke overrasket over at dere hadde sex og så ble han uinteressert. Dette er klassisk Tinder. Uavhengig land. Når noen vil ha sex og få tilliten din først er det normalt å være veldig «på», og erklære mye følelser for deg, hele greia er veldig falsk. Og det ringer jo mange alarmer for meg som gjennomskuer dette.. Du virker i overkant naiv, vil jeg si - og det er ikke frekt ment altså! Endret 11. mars 2022 av Rosatoast
Emiliablue Skrevet 11. mars 2022 Forfatter #12 Skrevet 11. mars 2022 Rosatoast skrev (3 minutter siden): Det at han var veldig på, burde ha vært en varsel. Det hadde det vært for meg ihvertfall, er ikke overrasket over at dere hadde sex og så ble han uinteressert. Dette er klassisk Tinder. Uavhengig land. Når noen vil ha sex og få tilliten din først er det normalt å være veldig «på», og erklære mye følelser for deg, hele greia er veldig falsk. Og det ringer jo mange alarmer for meg som gjennomskuer dette.. Du virker i overkant naiv, vil jeg si - og det er ikke frekt ment altså! Neida, jeg trenger harde fakta, så takker for det. Og jeg er forsåvidt helt enig. Hadde allerede sex på ferien, så det hadde allerede skjedd. Er underveis vært redd for at jeg er for naiv nå, men det var umulig for meg å holde følelsene tilbake. Alt føltes som en slags Titanic historie, hvor skipet ikke krasjet😂
exictence Skrevet 11. mars 2022 #13 Skrevet 11. mars 2022 Emiliablue skrev (2 minutter siden): Håper jeg klarer å sette pris på det litt eventyret jeg hadde etterhvert. Ja, det kommer du nok til å gjøre. Jeg opplevde noe lignende. Kjenner veldig godt igjen de intense følelsene du beskriver, og den "off" følelsen over at noe ikke var der hos ham lenger. Og den grusomme følelsen av å bli avvist av ham jeg trodde det ville bli noe mer med. Men jeg tror sterkt at sånne typer som så fort er så intense, blir lett intense med andre damer også. Jeg tror gode sterke trygge forhold er forhold som bygges opp over tid. Jeg er takknemlig over å ha opplevd det eventyret. Og takknemlig over at det ikke ble noe mer. Ja, faktisk var det bra han gjorde det slutt. Jeg vil ha en mer rolig, trygg og en som ikke er en damebedårer, men kjærestebedårer. Emiliablue skrev (2 minutter siden): Det er en så ekkel følelse, som får en til å tvile sånn på seg selv, og ikke føle seg bra nok. Haha, føler meg så teit. Jeg vet. Jeg følte det og sånn. Er jeg ikke god nok? Du er god nok. Det er han som trolig er så rastløs og ikke finner roen. 2
Emiliablue Skrevet 11. mars 2022 Forfatter #14 Skrevet 11. mars 2022 exictence skrev (4 minutter siden): Ja, det kommer du nok til å gjøre. Jeg opplevde noe lignende. Kjenner veldig godt igjen de intense følelsene du beskriver, og den "off" følelsen over at noe ikke var der hos ham lenger. Og den grusomme følelsen av å bli avvist av ham jeg trodde det ville bli noe mer med. Men jeg tror sterkt at sånne typer som så fort er så intense, blir lett intense med andre damer også. Jeg tror gode sterke trygge forhold er forhold som bygges opp over tid. Jeg er takknemlig over å ha opplevd det eventyret. Og takknemlig over at det ikke ble noe mer. Ja, faktisk var det bra han gjorde det slutt. Jeg vil ha en mer rolig, trygg og en som ikke er en damebedårer, men kjærestebedårer. Jeg vet. Jeg følte det og sånn. Er jeg ikke god nok? Du er god nok. Det er han som trolig er så rastløs og ikke finner roen. Tusen takk for et fint svar. Ga meg litt ro i sjela. Trodde jeg egentlig ikke var mottakelig for en slik storm, og hadde nok prøvd å roe ned venner av meg, hvis jeg fikk servert en slik historie. Var dessverre for godt til å være sant, og jeg må innse at det ikke betydde like mye for han, som han først ga uttrykk for. 1
exictence Skrevet 11. mars 2022 #15 Skrevet 11. mars 2022 Rosatoast skrev (8 minutter siden): Det at han var veldig på, burde ha vært en varsel. Det hadde det vært for meg ihvertfall, er ikke overrasket over at dere hadde sex og så ble han uinteressert. Lettere sagt enn gjort, noen ganger. Man lar seg sjarmere, og synes selv man har funnet drømmemannen. Rosatoast skrev (8 minutter siden): Dette er klassisk Tinder. Uavhengig land. Tja, er det virkelig? Jeg vet ikke. Jeg tror mange søker noe seriøst der, akkurat som alt mulig fins andre steder også. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #16 Skrevet 11. mars 2022 Emiliablue skrev (1 time siden): Jeg er helt rådvill her. Jeg har nettopp blitt stormforelsket i en fyr, og føler meg plutselig avvist. Vær forberedt på en klisje historie. Vi matchet på Tinder, og møtes raskt til en kaffe. Må nevnes at vi møtes på ferie i utlandet. Etter første møte, så møtes vi regelmessig gjennom resten av ferien. Han er en konkurrerende fransk surfer, og litt av en gentleman. Vi hadde en full klaff, og han tok masse initiativ, og prøvde å overtale meg til å bli igjen lenger, siden han skulle være der en stund til. Det skjedde ikke. Jeg dro hjem, og vi holdt kontaktet konstant. Han fortalte meg at møte vårt var perfekt, og alt vi ville var å møtes igjen. Vi planla derfor at jeg skulle reise ned til Frankrike 2 uker etter at vi møtes på ferie. Jeg dro ned, og var super nervøs for at jeg faktisk turte å reise ned. Følte kanskje ikke at jeg klarte å være helt meg selv når jeg besøkte han siden alt var så uvirkelig for meg. Siden vi ikke snakker samme språk, men begge er ganske ok i engelsk, så ble praten litt klein til tider. Han tok veldig vare på meg på besøket, og vi hadde masse sex. Dagen før jeg dro følte jeg plutselig at noe var «off» fra hans siden, og fikk derfor en dårlig følelse. Det virket som at han plutselig lukket følelsene sine vekk, men kysset meg hadebra. Når jeg kom hjem, så klarte jeg ikke å legge vekk tankene på hva dette var, og spurte han om dette var mer en engangs greie for han. Før vi evt tok det enda lenger. Han svarte kaldt at det er best slik og at han ikke har tid til noe mer pga all reisingen via surfingen, selvom han satt pris på tiden vi hadde sammen. Og det er jeg mister det litt. Sett meg gjerne på plass hvis jeg tar feil, men dette kom veldig brått på. Og svarene får jeg kanskje aldri. Men tror dere at jeg har misforstått alt her, og blitt for revet med? Eller tror dere at det er noe jeg kan ha gjort galt som har gjort at han mister interessen? Føler meg litt desperat, siden jeg følte virkelig at dette var et menneske jeg kjente denne dype kjemien med. Det er aldri noe kjekt å bli avvist ❤️Har på en måte blitt avvist selv en gang og det er ingen god følelse. Alle gjør teite ting så det skal du ikke bry deg med 🥰 Du har ikke gjort noe galt her. Men jeg er enig i at du bør sjekke opp neste gang Anonymkode: 0107e...d94 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #17 Skrevet 11. mars 2022 Ikke nødvendigvis feil med følsene hans. Men han er vel en utøver med mye reising. Og han må da enten ha en dame på gress som tåler at han er mye borte. Og det viste du vel at du ikke har forstått. Og da måtte han velge mellom deg og sporten og gikk for sporten. Så du får legge det i boksen av en fantastisk opplevelse og reise. Kult at du prøvde da, leit du ikke forsto hvor i forholdet du måtte være Anonymkode: 5f099...49e
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #18 Skrevet 11. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: En surfer som reiser verden rundt og konkurrerer, og du er overrasket over at han bare vil ha korte elskerforhold hvert sted? Hm. Om det var en film du så dette... Ville du blitt overrasket over at historien gikk den veien? Beklager altså, men her har du vært utrolig naiv og godtroende om du trodde det skulle bli noe varig. Du har ikke gjort noe galt, du har bare misforstått hva han var ute etter. mye oppmerksomhet og sexuell tiltrekning får ofte folk til å tro det er dyp kjemi der. Men den dype kjemien må man faktisk oppleve langt unna senga for at det skal være noe varig der. Anonymkode: 9e632...6df Dessverre enig. Han så ikke på dette som noe seriøst og langvarig. Han er en typisk plater, sånne som gjør verst skade fordi de er så flinke til å leke kjærestemateriale og vi får skikkelig hekt på dem 😅 Anonymkode: c8228...1e6 1
Emiliablue Skrevet 11. mars 2022 Forfatter #19 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke nødvendigvis feil med følsene hans. Men han er vel en utøver med mye reising. Og han må da enten ha en dame på gress som tåler at han er mye borte. Og det viste du vel at du ikke har forstått. Og da måtte han velge mellom deg og sporten og gikk for sporten. Så du får legge det i boksen av en fantastisk opplevelse og reise. Kult at du prøvde da, leit du ikke forsto hvor i forholdet du måtte være Anonymkode: 5f099...49e Altså.. jeg prøvde aldri å la han velge meg isteden for sporten. Har vært tydelig på at jeg ser opp til det han får til, og at jeg støtter måten han lever på med all reisingen. Har et hektisk liv selv, så var ikke planen å innvandere noe. Ville bare fortsette kontakten, og se hvor dette evt. kunne bære. Hvis man liker noen, så finner man en måte å få ting til å fungere på. Takker for svar, men skal ikke ha på meg disse påstandene. 1
Emiliablue Skrevet 11. mars 2022 Forfatter #20 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dessverre enig. Han så ikke på dette som noe seriøst og langvarig. Han er en typisk plater, sånne som gjør verst skade fordi de er så flinke til å leke kjærestemateriale og vi får skikkelig hekt på dem 😅 Anonymkode: c8228...1e6 Jeg ser også den klarer nå i ettertid. Synes fortsatt det er skummelt hvordan folk kan gi så mye av seg selv, og tiden sin for ingenting. Men sånn er livet dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå