Andal Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 (endret) Hei! Jeg hadde en spontanabort for 4 uker siden. Var inne på sykehuset og fikk medisiner som satt prosessen skikkelig i gang og hadde ganske sterke blødninger i mange dager som gradvis avtok de påfølgende 2 uker. I går tok jeg en graviditetstest og den viste to klare tydelige streker. Tok også en digital som viste gravid 3 uker + Vi har hatt ubeskyttet sex flere ganger siden. Første gang 10 dager etter SA. Legen sa også på ul at jeg hadde sannsynligvis EL akkurat i de samme tider som SA… Brystene mine er veldig tunge og ømme, og jeg er veldig trøtt/ uvel.. ellers ingen andre symptom. Hva skjer? Tror dere det er rester eller kan jeg være gravid på nytt? Endret 11. mars 2022 av Andal
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 Det kan være rester, så du bør nok få det sjekket. Krysser fingrene for at det er en ny spire på vei🤞🤞 Anonymkode: 0a4cd...f41
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 Det er mest sannsynlig bare hormoner som fortsatt henger igjen. Det er normalt. Fikk også positiv test 4 uker etter abort, men var ikke gravid Har du blødd ut alt osv? Men, om du vil kan du ringe sykehuset for en sjekk om du er urolig. Anonymkode: 4dc65...52b
supermamz Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 dra til sykehuse og be de ta blodprøve for å sjekke hcg nivået. Det måtte jeg etter Sa. Gjorde det ca 3 uker etter. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #5 Skrevet 11. mars 2022 Det er litt som med covid, man får positiv test en stund etter at man er ferdig. HCG-nivået (hormonene) bruker tid på å gå ned til vanlig nivå, det er helt normalt. Anonymkode: c3fc5...bbc
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #6 Skrevet 11. mars 2022 Jeg fikk beskjed om å ta kontakt med sykehuset dersom testen var positiv etter fire uker. Det skader jo ikke å ringe dem? Anonymkode: ba1c4...59a
Lissygloss Skrevet 11. mars 2022 #7 Skrevet 11. mars 2022 Jeg hadde utskraping 31. okt 2019 og ble gravid to uker senere 😅 Har en gutt på 20 mnd nå.
Havspeil Skrevet 11. mars 2022 #8 Skrevet 11. mars 2022 Ring legekontor på mandag❤ Sender deg en blomst for helgen og nattero .
snurk Skrevet 11. mars 2022 #9 Skrevet 11. mars 2022 Hvor langt var du på vei før du spontanaborterte? Det kommer kanskje ann på hvor høyt hcg du hadde før aborten, men jeg er usikker på om det er normalt å få så sterkt utslag på test 4 uker etter sa 🤔 ville helt klart fått det sjekket hos lege 1
Andal Skrevet 12. mars 2022 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2022 snurk skrev (12 timer siden): Hvor langt var du på vei før du spontanaborterte? Det kommer kanskje ann på hvor høyt hcg du hadde før aborten, men jeg er usikker på om det er normalt å få så sterkt utslag på test 4 uker etter sa 🤔 ville helt klart fått det sjekket hos lege Jeg var 6 uker på vei, så var ikke kommet så langt. Ringte legen i går og fikk komme å måle hgc-nivå. Skal tilbake mandag og gjøre det samme 😊 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #11 Skrevet 15. mars 2022 On 3/12/2022 at 9:05 AM, Andal said: Jeg var 6 uker på vei, så var ikke kommet så langt. Ringte legen i går og fikk komme å måle hgc-nivå. Skal tilbake mandag og gjøre det samme 😊 Hvordan går det? Håper det er ny graviditet! Anonymkode: ba1c4...59a
Andal Skrevet 15. mars 2022 Forfatter #12 Skrevet 15. mars 2022 Beklageligvis var det ikke ny graviditet! Jeg er faktisk innlagt på sykehus nå, hadde en utskraping i dag. Usikkert om det kanskje var en mola graviditet.. aldri hørt om før, men man skal visst lære mye nytt i denne prosessen 😅
Andal Skrevet 15. mars 2022 Forfatter #13 Skrevet 15. mars 2022 Beklageligvis var det ikke ny graviditet! Jeg er faktisk innlagt på sykehus nå, hadde en utskraping i dag. Usikkert om det kanskje var en mola graviditet.. aldri hørt om før, men man skal visst lære mye nytt i denne prosessen 😅
Andal Skrevet 15. mars 2022 Forfatter #14 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan går det? Håper det er ny graviditet! Anonymkode: ba1c4...59a Ble mye rot, se svar over 😊 tusen takk for omtanken ❤️
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #15 Skrevet 15. mars 2022 Andal skrev (17 minutter siden): Beklageligvis var det ikke ny graviditet! Jeg er faktisk innlagt på sykehus nå, hadde en utskraping i dag. Usikkert om det kanskje var en mola graviditet.. aldri hørt om før, men man skal visst lære mye nytt i denne prosessen 😅 jeg hadde rester i 3,5mnd etter at jeg mistet og testen forble positiv så det er fullt mulig å ha rester selv om mann blødde mye og de trodde det var tomt. De trodde det på meg også men det fortsatte. Godt du tok tak i det. Anonymkode: 15737...1bd
kvinne35+ Skrevet 15. mars 2022 #16 Skrevet 15. mars 2022 Andal skrev (3 minutter siden): Ble mye rot, se svar over 😊 tusen takk for omtanken ❤️ my story
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #17 Skrevet 15. mars 2022 Sender deg en god klem. Jeg har opplevd å miste hele 4 ganger selv ❤️ God bedring ❤️ Anonymkode: 733ab...357
Andal Skrevet 15. mars 2022 Forfatter #18 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sender deg en god klem. Jeg har opplevd å miste hele 4 ganger selv ❤️ God bedring ❤️ Anonymkode: 733ab...357 Tusen takk❤️ Det er ikke noe kjekt! Skikkelig påkjenning for kroppen, i hvert fall når den ikke klarer å ordne opp selv.. Hadde du så kalt mola graviditet? Aldri hørt om det før, så veldig usikker på hva jeg evt har i vente.
Andal Skrevet 15. mars 2022 Forfatter #19 Skrevet 15. mars 2022 kvinne35+ skrev (11 minutter siden): my story Oi, for en historie! Godt å lese at det kan gå bra også, krysser fingere for det neste gang 🤞 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #20 Skrevet 16. mars 2022 Andal skrev (På 3/11/2022 den 7.58): Hei! Jeg hadde en spontanabort for 4 uker siden. Var inne på sykehuset og fikk medisiner som satt prosessen skikkelig i gang og hadde ganske sterke blødninger i mange dager som gradvis avtok de påfølgende 2 uker. I går tok jeg en graviditetstest og den viste to klare tydelige streker. Tok også en digital som viste gravid 3 uker + Vi har hatt ubeskyttet sex flere ganger siden. Første gang 10 dager etter SA. Legen sa også på ul at jeg hadde sannsynligvis EL akkurat i de samme tider som SA… Brystene mine er veldig tunge og ømme, og jeg er veldig trøtt/ uvel.. ellers ingen andre symptom. Hva skjer? Tror dere det er rester eller kan jeg være gravid på nytt? Hadde sa uke 8, og testa frem til 1 mens. Var positive tester, men ble svakere og svakere.. Fikk mensen ca 3 uker og 5 dager etter sa. Nå etter mensen er de negativ Er dine tester sterke? Eller blir sterkere? Om du ikke får mens så sjekk hcg hos lege. Anonymkode: 8ae52...8b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå