Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er ferdig med eksen. Gått 3 uker, snart 4. 

drømte om at han hadde sex med en dame og kom tilbake til meg for få å meg tilbake. Først sa han nei så innrømmet han at han hadde hatt sex.

jeg frykter på en måte han har sex med en annen dame. Ikke noe jeg tenker på daglig, men en frykt. Problemet mitt er jeg har litt håp om at alt kan bli bra SELV om jeg ikke vil ha han.

jeg har vært så sterk 2 uker og virkelig glemt han. Men føler meg svak igjen etter drømmen…

jeg trodde jeg var helt over han? 

Endret av Pyar
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare gi det mer tid. 

Anonymkode: caf33...8e3

Skrevet

Vær tålmodig, ikke gi opp kun etter en drøm. Dere gjorde det slutt for en grunn. Jeg var slik før hvor jeg alltid tenkte "tenk hvis han rører noen andre" og hadde konstant frykt for det. Jeg anbefaler deg heller til å tenke at dette er noe du overhodet ikke kan kontrollere. Man må ha nok selvtillit til å faktisk ikke kunne bry seg om de ligger med noen andre eller ikke. Har man jobbet nok med selvtilliten sin så vil det på en måte bli lettere å tenke "jaja". Jeg tror mye av den frykten kommer av at vi føler oss tråkket på hvis vedkommende ligger med noen andre, at vi er "mindre". 

Du er nok helt sikkert over han, men det er svært vanlig at man blir lurt av sine egne tanker i "tidlig-fasen" etter et brudd. Man begynner å overtenke: "hva, hvis, men, hvorfor". Det er derfor veldig viktig at man holder seg langt unna hverandre etter et brudd, ikke bli svak av egne tanker, holde roen og tålmodigheten og viktigst av alt: fokusere på seg selv og sitt liv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Føler akkurat det samme😔 Det er møkk tøft innimellom. Jeg vil overhode ikke ha han tilbake, men likevel sliter jeg med tanken over at han er sammen med daten sin/dama si. Ting gikk fort i svingene her skjønner du. Jeg gleder meg til jeg kan si at jeg er helt over han. Trodde jeg var det egentlig, men når han fortalte meg at han er ute med ei som han trives med, så fikk jeg en ekkel følelse. Den blir jeg ikke helt kvitt. Er forbannet på meg selv for det. Faen ta at jeg ikke kunne være slik jeg var før jeg fikk vite noe😖 Jeg fikk en akutt behov for å skive han ut av livet mitt etter det, men vi har barn sammen, så helt kvitt han blir jeg ikke. 

Anonymkode: 28d2b...ce7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Føler akkurat det samme😔 Det er møkk tøft innimellom. Jeg vil overhode ikke ha han tilbake, men likevel sliter jeg med tanken over at han er sammen med daten sin/dama si. Ting gikk fort i svingene her skjønner du. Jeg gleder meg til jeg kan si at jeg er helt over han. Trodde jeg var det egentlig, men når han fortalte meg at han er ute med ei som han trives med, så fikk jeg en ekkel følelse. Den blir jeg ikke helt kvitt. Er forbannet på meg selv for det. Faen ta at jeg ikke kunne være slik jeg var før jeg fikk vite noe😖 Jeg fikk en akutt behov for å skive han ut av livet mitt etter det, men vi har barn sammen, så helt kvitt han blir jeg ikke. 

Anonymkode: 28d2b...ce7

Hvor lenge siden er bruddet og hvor lenge var dere sammen? / gift? 

Huff. Det samme gjelder med meg. Det ble plutselrig slutt.  Vi krangla, og han bestemte seg for skilsmisse og mente han har lenge mista følelser. Men bare prøvde å få det til å funke. Dette kom som sjokk for meg.

for meg var det bare en krangel, men for han skilsmisse? Han hadde tydeligvis vurdert det for lenge siden men aldri sagt det. Noe som sårer mest. At jeg har bodd med han og han har hatt sånne tanker..

jeg har heldigvis insett at han var kjempe dårlig for meg! Dette er noe jeg ikke klarte å se så tydelig før. Jeg trodde oppførselen hans var normal. At man skulle tåle sånnt i ekteskap/forhold.

Jeg vil bare ha en mann som er den jeg trodde han var. Jeg føler meg crazy, men jeg lengter etter en mann som skal elske meg. Jeg klarer ikke å være glad alene.

jeg mener jo jeg har smågleder i livet og jeg funker bra i hverdagen! Men har ingen spenning eller noe å «se frem til»..:. 

jeg skjønner ikke hvor jeg skal finne en mann, hvordan.

Jeg er redd han finner en dame før meg. Ja jeg høres ut som idiot men det er en tanke…. 

glad jeg ikke har barn med han hvertfall….. kan bli ferdig med han for godt. Men sjansen er alltid der for at vi tilfeldigvis kan møtes. 

Anonymkode: 1a49d...380

Skrevet

Den drømmen kan du legge i boksen " ting man rister av seg før lunsj " 😊

Jeg drømmer ofte mye rart om mine ekser ,i positiv og negativ forstand. Ingenting jeg bør handle på in real life  😎

AnonymBruker
Skrevet
Havspeil skrev (31 minutter siden):

Den drømmen kan du legge i boksen " ting man rister av seg før lunsj " 😊

Jeg drømmer ofte mye rart om mine ekser ,i positiv og negativ forstand. Ingenting jeg bør handle på in real life  😎

Jeg tror det er noe med at bruddet er nylig. Har ikke gått 1 mnd ennå. (Om 3 dager har det gått). 
så derfor er jeg litt frem og tilbake… vet ikke

AnonymBruker
Skrevet
Pyar skrev (9 timer siden):

Jeg er ferdig med eksen. Gått 3 uker, snart 4. 

drømte om at han hadde sex med en dame og kom tilbake til meg for få å meg tilbake. Først sa han nei så innrømmet han at han hadde hatt sex.

jeg frykter på en måte han har sex med en annen dame. Ikke noe jeg tenker på daglig, men en frykt. Problemet mitt er jeg har litt håp om at alt kan bli bra SELV om jeg ikke vil ha han.

jeg har vært så sterk 2 uker og virkelig glemt han. Men føler meg svak igjen etter drømmen…

jeg trodde jeg var helt over han? 

Du har blitt drømmepåvirket. Ikke bry deg om det. Jeg for min del ender opp med "nye" forelskelser når jeg drømmer om noen på nettene. Drømmer jeg om en gammel klassevenninne om natta så føler jeg meg "småforelsket" i henne dagen etterpå, og kanskje 1-2 dager til etter det. Tar meg selv i stadig tenke på dem, hva jeg drømte og innimellom søker jeg dem opp på Facebook for å se på bilder av dem. Bare helt rart. Men det går raskt over. 

Anonymkode: 027a3...194

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror det er noe med at bruddet er nylig. Har ikke gått 1 mnd ennå. (Om 3 dager har det gått). 
så derfor er jeg litt frem og tilbake… vet ikke

Det er helt naturlig 🙂 Kun bearbeiding i underbevisstheten.  Det ER vondt å tenke på at en eks kanskje har hatt seg med andre eller kommer til å gjøre det ,så kort tid etter et brudd. Selv om bruddet var nødvendig.  

Vi binder oss til mennesker og elsker helt og fullt, - med mye effort og de beste intensjoner. Når ting går galt,så er vi fortsatt bundet. Det betyr ikke at man bør satse på nytt. 

Du har dannet et sjelebånd fordi du elsket. Det forholdet funket ikke. Men å danne sjelebånd som kommer gjennom drømmene,selv i etterkant ,viser bare at du er et menneske med mye kjærlighet. Du tenker : what if... 

Tenk heller : what now 🙂 

De trygge menneskene i livet, hvisker oss ikke i drømme. De ER der,i våken tilstand 🌹

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg tom og ensom, får ikke energi til aktivitet når jeg jobber hver dag. Blir super sliten av det.

skjønner ikke hva jeg skal finne på for å fylle hverdagen min?

har så lyst på en ny mann….. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drømte om han igjen. Drømt mye om han de siste dagene. Noe jeg ellers ikke gjør.

jeg føler meg på en måte såret igjen…. Tenker hvordan jeg havna i en situasjon som dette.

Hvorfor det ikke funka osv.

Jeg er redd jeg ikke finner en ny…

jeg trodde jeg hadde det fint, men….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...