AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Soldater i en krig ser hvilken side de kjemper på ved å bruke uniformer. Soldater som er nakne, kan ikke krige, for de vet ikke hvem som er venn eller fiende; da må man også unngå tatoveringer og tilsvarende kjennetegn som gjør forskjell på "oss" og "dem". Er det å gå naken på gaten veien til fred i verden; vil Putin stoppe å krige dersom soldatene hans kler seg nakne? Vet ikke om jeg får Nobels fredspris for dette, men min hypotese er at det ville være færre kriger i en verden uten klær. Anonymkode: 04501...c2a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Soldater i en krig ser hvilken side de kjemper på ved å bruke uniformer. Soldater som er nakne, kan ikke krige, for de vet ikke hvem som er venn eller fiende; da må man også unngå tatoveringer og tilsvarende kjennetegn som gjør forskjell på "oss" og "dem". Er det å gå naken på gaten veien til fred i verden; vil Putin stoppe å krige dersom soldatene hans kler seg nakne? Vet ikke om jeg får Nobels fredspris for dette, men min hypotese er at det ville være færre kriger i en verden uten klær. Anonymkode: 04501...c2 På sommerstid kanskje? De risikerer jo å fryse ihjel siden det egentlig stadig er vinter. Anonymkode: bb83b...313
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: På sommerstid kanskje? De risikerer jo å fryse ihjel siden det egentlig stadig er vinter. Anonymkode: bb83b...313 En naken soldat som er opptatt av å holde seg varm, har andre ting å tenke på enn å krige. Problemet med dagens teknologi, er at man også kan bruke droner i krig, og dermed sitte trygt foran en PC og likevel ta livet av folk; tror dessverre ikke at fravær av klær vil kunne forhindre akkurat denne typen krigsføring. Anonymkode: 04501...c2a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 Tror du virkelig alle aktører i en krig bruker uniform? Problemer med å identifisere fienden, vil bare føre til at langt fler blir drept, og militære installasjoner vil man kjenne igjen uansett. Nakne soldater vil fryse i hjel i felt. Jeg liker nakenhet, og i særdeleshet nakne kvinner - men dette er noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Anonymkode: 33cca...61e
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #5 Skrevet 11. mars 2022 Dummeste jeg har lest..noen sinne. Mulig du får en pris motsatt av Nobel. Anonymkode: 7e4b9...a23
Gjest Smeltemann Skrevet 11. mars 2022 #6 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Soldater i en krig ser hvilken side de kjemper på ved å bruke uniformer. Soldater som er nakne, kan ikke krige, for de vet ikke hvem som er venn eller fiende; da må man også unngå tatoveringer og tilsvarende kjennetegn som gjør forskjell på "oss" og "dem". Er det å gå naken på gaten veien til fred i verden; vil Putin stoppe å krige dersom soldatene hans kler seg nakne? Vet ikke om jeg får Nobels fredspris for dette, men min hypotese er at det ville være færre kriger i en verden uten klær. Anonymkode: 04501...c2a Mht klimaet så var dette en særs dårlig idé.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #7 Skrevet 11. mars 2022 Vel, urbefolkningskulturene i høylandet på Ny Guniea anses vel av antropologer som de mest aggressive og krigerske som noensinne har eksistert. Nakenhet hjelper altså ikke. Anonymkode: 19c4c...d18
Djungelvrål Skrevet 11. mars 2022 #8 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Soldater i en krig ser hvilken side de kjemper på ved å bruke uniformer. Soldater som er nakne, kan ikke krige, for de vet ikke hvem som er venn eller fiende; da må man også unngå tatoveringer og tilsvarende kjennetegn som gjør forskjell på "oss" og "dem". Er det å gå naken på gaten veien til fred i verden; vil Putin stoppe å krige dersom soldatene hans kler seg nakne? Vet ikke om jeg får Nobels fredspris for dette, men min hypotese er at det ville være færre kriger i en verden uten klær. Anonymkode: 04501...c2a Du skjønner hovedgrunnen til at mennesker bruker klær???
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #9 Skrevet 11. mars 2022 Make nudity not war. Anonymkode: f442b...e79
Kipling Skrevet 15. mars 2022 #10 Skrevet 15. mars 2022 Idiotisk ide. Problemet med denne typen tankegang er at det er det samme, og deler det samme problemet, med ideen om "kan ikke alle bare legge fra seg våpnene samtidig så har vi fred". Problemet er at når alle er nakne og våpenløse så er alle sårbare og hjelpesløse, så førstemann som kler på seg og plukker opp våpenet kan ta over verden. Du klarer ikke å overbevise 100% av befolkningen til å si nei til verdensherredømme, så noen plukker alltid opp våpenet igjen, og da kan resten velge om de vil være hjelpesløse ofre, eller om de vil plukke dem opp selv og ha muligheten til å forsvare seg.
Kipling Skrevet 15. mars 2022 #11 Skrevet 15. mars 2022 On 3/11/2022 at 10:11 AM, AnonymBruker said: Dummeste jeg har lest..noen sinne. Mulig du får en pris motsatt av Nobel. Anonymkode: 7e4b9...a23 God kandidat for Darwin Award dersom TS faktisk gjør dette og ender opp med å fryse ihjel.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #14 Skrevet 16. mars 2022 Utrolig herlig å vise frem kuken sin!! Jeg viser den frem så ofte jeg kan... Anonymkode: b2d98...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå