Gå til innhold

Har noen noensinne tatt bilde av musa di, deg selv inkludert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja eller nei?

Anonymkode: 1ab53...c7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 54d05...89f

AnonymBruker
Skrevet

Alt for få kvinner gjør det. Mye heller det enn fake lepper og fake alt annet.

Anonymkode: 0fcd1...0a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt lyst til å ta bilde for å se på den selv, men er altfor paranoid til det. 

Anonymkode: cba97...bc6

AnonymBruker
Skrevet

Ja 

Anonymkode: afa46...4d5

Skrevet

Ja,flere ganger😅og sendt til mannen min,som setter stor pris på det🤪

• Liker 2
  • Nyttig 3
Gjest Paramount
Skrevet
flusa skrev (53 minutter siden):

Ja,flere ganger😅og sendt til mannen min,som setter stor pris på det🤪

👍Alle kvinner burde gjøre det, dvs sende til sin mann. Kanskje en fast dag i uka, fredager?, på bursdager, hver gang de er borte på reiser osv. Det gjør noe med deg selv, gjør deg mindre selvhøytidelig. Det vil i de aller fleste tilfeller gjøre mannen glad, sikkert deg selv også, fordi det kan være litt komisk. Det er rett og slett god seksuell kommunikasjon. 

Skrevet

Nei, og kommer heller aldri til å gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Dersom jeg mot all formodning skulle få lyst til å sende noen "mouse-pick", sakser jeg bare noe fra nettet som ligner.

Anonymkode: c9331...f35

AnonymBruker
Skrevet

«Mus». Altså…

Anonymkode: 8da91...6b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt bilde av den for å se på den selv, spesielt etter voksing. Synes det er viktig å være komfortabel og stolt over den! Alle burde ta seg en beundrende titt.

Så har jeg sendt bilder og video til ektemannen, samt én tidligere partner. Har også vist den frem over videochat til begge disse partnerne, mens jeg gjorde seksuelle handlinger. Jeg har en jobb med veldig mange reisedøgn, så videochat er suverent for å holde sexlivet i gang. Vel, under koronatiden ble det ingen reiser, så nå er jeg smelt på tjukka 😂

Anonymkode: 41590...468

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

«Mus». Altså…

Anonymkode: 8da91...6b3

Synes du "fitte" er finere? 

Anonymkode: ba49b...479

AnonymBruker
Skrevet

Klart jeg gjør😅 Jeg liker å sende frekke bilder frem og tilbake med kjæresten min. Noen ganger så tar jeg ett på forhånd og sender til han hvis vi er på fest eller ett litt langdrygt familieselskap😬 Har ikke mer morro en man lager selv si😅 

Anonymkode: dd0a0...938

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Nei. Dersom jeg mot all formodning skulle få lyst til å sende noen "mouse-pick", sakser jeg bare noe fra nettet som ligner.

Anonymkode: c9331...f35

Skikkelig partner du! Sende noen annens mus? Herregud! Det hadde blitt en heller kort affære om du dro inn andres underliv inn i bildet ja. 

Skrevet

Ja, det har jeg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klart jeg gjør😅 Jeg liker å sende frekke bilder frem og tilbake med kjæresten min. Noen ganger så tar jeg ett på forhånd og sender til han hvis vi er på fest eller ett litt langdrygt familieselskap😬 Har ikke mer morro en man lager selv si😅 

Anonymkode: dd0a0...938

Du fortjener blomster for å være så herlig! :blomst:

Anonymkode: 0fcd1...0a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var i avstandsforhold i mitt tidligere forhold og da ble det mye slike bilder og videoer🙈 Ikke så gøy den dagen det ble slutt, men ikke noe som plager meg i ettertid. Er de sletta greit, har han beholdt de så må han bare styre på🙈 Det var jo noe vi koste oss veldig med der og da. Vi  kunne jo ikke gjøre så mye annet og ble ofte 1til 2 mnd mellom vi kunne møtes. 😊

Anonymkode: 93afa...df3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, utallige ganger. Tar ofte bilder og sender til mannen. Som en bruker over skrev, noen ganger tar jeg på forhånd og sender når jeg vet det behøves 😄 

Anonymkode: 1ca36...f8e

• Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

sender når jeg vet det behøves 😄 

Enkelte kvinner er bare så utrolig fulle av omsorg for sin mann. Les og lær alle dere andre!  😍

Endret av Paramount

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...