AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Hva vil du anbefale og bør jeg eventuelt styre unna? Anonymkode: 0e24f...6b7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Jeg liker kun klærne. De fleste matvarene de har er ultraprosesserte og det er ting man bør minimere. Skal du ha tilskudd så gjør litt mer research. De beste merkene føres ikke hos tights.no Anonymkode: 70ca0...540 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #3 Skrevet 12. mars 2022 Mitt råd er å lage mesteparten av maten selv. Som AB over meg nevner så er mange av barene og ferdigmaten ultraprosessert og inneholder mye kunstig søtning og annet som kan gjøre magen treig og kranglete. Men jeg handler ulike meltyper der når de er på tilbud. Av den andre maten er det helst tortillalefsene jeg kjøper. De er så anvendelige og veldig fine til å lage raske måltider av eller bruke som erstatning for det jeg ikke kan spise når jeg spiser middag med familien. Fyller lefsene med grønnsaker og kjøtt i stedet for å spise risen/pastaen eller hva det nå er de andre spiser. Anonymkode: 2cf97...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå