AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Del Skrevet 10. mars 2022 Skulle på butikken igår og fikk en følelse på at kusinen min var like i nærheten. Ikke sett henne på ett år. Fikk en følelse av jeg måtte kjøre til coop, fordi jeg visste jeg ville treffe henne. Og jammen stod hun ikke der og lasset inn varer?! Jeg er overbevist om at det er noe merkelig vi ikke aner. Hva skjedde her? Kan noen fortelle? Anonymkode: 62e65...d57 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 10. mars 2022 #2 Del Skrevet 10. mars 2022 Ikke telepati, tilfeldigheter 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #3 Del Skrevet 10. mars 2022 Ja, dette var nok helt klart et klassisk øyeblikk med telepati og kontakt med dine overnaturlige evner. Vi har disse evnene egentlig alltid, men sterkere enkelte perioder. Akkurat nå er Månen på riktig sted i forhold til banen til jupiter, og det påvirker styrken i vår sjette sans slik at den blir kraftigere/klarere. Eventuelt kan det jo tenkes at det var tilfeldig, men det er kanskje ikke like interessant å tro på. Jeg er helt sikker på at du er unik. Anonymkode: efaad...b34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10. mars 2022 #4 Del Skrevet 10. mars 2022 (endret) . Endret 22. oktober 2022 av Capazitet 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 10. mars 2022 #5 Del Skrevet 10. mars 2022 (endret) prt90 skrev (9 minutter siden): Ikke telepati, tilfeldigheter Ikke telepati men heller ikke tilfeldigheter. Når man er et sted man har større sjanse for å treffe noen så tenker man naturligvis at man kanskje kan treffe de. Selv om sjansen kanskje ikke er stor så er den større enn ellers. Det er større sjanse for at jeg treffer venninnen min på butikken mellom jobben og hjemmet hennes enn den butikken som ligger i motsatt retning, liksom. Endret 10. mars 2022 av Polyester 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #6 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja, dette var nok helt klart et klassisk øyeblikk med telepati og kontakt med dine overnaturlige evner. Vi har disse evnene egentlig alltid, men sterkere enkelte perioder. Akkurat nå er Månen på riktig sted i forhold til banen til jupiter, og det påvirker styrken i vår sjette sans slik at den blir kraftigere/klarere. Eventuelt kan det jo tenkes at det var tilfeldig, men det er kanskje ikke like interessant å tro på. Jeg er helt sikker på at du er unik. Anonymkode: efaad...b34 Det føltes bare som at jeg måtte lete etter henne, så det var veldig rart å være så sikker påat jeg skulle se henne. Var det kanskje pga vi er i slekt at sansene ble så sterke? Merker også andre merkelige ting av og til, for eks en drøm jeg nettopp hadde skjedde dagen etter, nesten helt lik drømmen jeg hadde. Er 34 år og opplevd mye rart til nå. Ts:) Anonymkode: 62e65...d57 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #7 Del Skrevet 10. mars 2022 Capazitet skrev (33 minutter siden): Intuisjon kallar eg slikt. Skulle ønskja eg hadde meir av det sjølv Den følelsen var liksom bare "jeg vet du er der" bare hvor. Hadde også en type jeg holdt på med som rotet med ei dame en kveld, samme kveld ble jeg kvalm og begynte å gråte fordi jeg visste han gjorde dette. Uten å vite noe om dette i forkant. Det ble bekreftet dagen etterpå. Men jeg visste det bare. Ts Anonymkode: 62e65...d57 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #8 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Den følelsen var liksom bare "jeg vet du er der" bare hvor. Hadde også en type jeg holdt på med som rotet med ei dame en kveld, samme kveld ble jeg kvalm og begynte å gråte fordi jeg visste han gjorde dette. Uten å vite noe om dette i forkant. Det ble bekreftet dagen etterpå. Men jeg visste det bare. Ts Anonymkode: 62e65...d57 Jeg tror at det er intuisjon Anonymkode: cca2a...b29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #9 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror at det er intuisjon Anonymkode: cca2a...b29 Hva vil det si? ☺ Anonymkode: 62e65...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #10 Del Skrevet 11. mars 2022 Det var intuisjonen som skakket. Du fikk en følelse og viste at hun var der. Du bare vet at du vil møte henne der og at hun er der. Er normalt vil jeg tro. Det som er så spesielt med intuisjonen er at man bare vet uten at man skjønner hvorfor man vet. Anonymkode: 6f00b...45b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #11 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Den følelsen var liksom bare "jeg vet du er der" bare hvor. Hadde også en type jeg holdt på med som rotet med ei dame en kveld, samme kveld ble jeg kvalm og begynte å gråte fordi jeg visste han gjorde dette. Uten å vite noe om dette i forkant. Det ble bekreftet dagen etterpå. Men jeg visste det bare. Ts Anonymkode: 62e65...d57 Ja da er du heldig da Anonymkode: 6f00b...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cholli Skrevet 11. mars 2022 #12 Del Skrevet 11. mars 2022 Hei ts. Jeg har det litt slik som deg ofte. Blir ofte litt skremt selv av alt som skjer til tider. Kan du sende meg en melding her? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 11. mars 2022 #13 Del Skrevet 11. mars 2022 Telepati er å kunne lese tankene til en annen. Det du beskriver er bare god intuisjon. Silvia og jeg har bevist tankelesing totalt 100%. Men det er fortsatt lek. Det jeg har opplevd… skal ikke være mulig. I dette spiritual shittet, er jeg Gud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 13. mars 2022 #14 Del Skrevet 13. mars 2022 (endret) Vardøger er etter norsk folketru eit varsel som går i førevegen for ein person. Ofte kan ein berre høyre vardøgeret, og det varslar om at personen som har vardøger er på veg. Det skal vere gode menneske som har vardøger. Trua på vardøger har ei viss utbreiing også i dag. (Wikipedia) Endret 13. mars 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #15 Del Skrevet 13. mars 2022 Er det noe mer spesifikt jeg kan gjøre med en god intuisjon? Jeg kjenner også på energien til folk, noen har god andre litt mer negativ energi igjen. Kan fort føle på meg om noe er galt. Ts:) Anonymkode: 62e65...d57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #16 Del Skrevet 21. oktober 2022 Jeg har veldig god intuisjon. En gang når jeg datet en fyr, bare plutselig skjønte jeg at moren hans var død. Det var bare en sterk tanke som slo meg ut av det blå, før vi ble ordentlig kjent, "denne personen har ikke en mor". Jeg sa det til han, og han ble veldig sjokkert over at jeg visste det. Jeg er også veldig god til å skjønne når folk lyger til meg. Det er som oftest veldig enkelt å skjønne hvilken diagnoser folk har (jeg er ikke helsepersonell). Jeg skjønner når venner har blitt gravide. Jeg skjønner relativt fort om en person en lykkelig eller ikke. Alt det jeg skrev over, har kanskje å gjøre med at jeg er en god menneskekjenner, altså ikke noe unaturlig. Men noen ganger, tenker jeg på personer som jeg nesten aldri tenker på, og vipps, innen noen få minutter, så treffer jeg dem tilfeldig! Det klarer jeg ikke å forklare Anonymkode: 976ce...8ba 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #17 Del Skrevet 21. oktober 2022 Jeg tror at alt sånt - telepati, intuisjon og lignende - er helt naturlige evner vi har, og at noen merker dette ekstra tydelig. Det eneste er at vi ennå ikke har funnet opp noen teknologi som kan registrere eller måle det vi opplever; men det betyr ikke at disse evnene ikke finnes. Hvis vi går litt tilbake i historien, var det svært mye som mennesker så på som overnaturlig eller umulig, ting de ikke kunne forklare ved hjelp av vitenskap; men i dag kan vi det. Men det betyr ikke at vi i dag vet alt, så det er klokt å huske på at vi ennå har mye å oppdage og finne ut av. Anonymkode: 6e706...ff5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå