Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp gjort det slutt etter mange års samboerskap. Den viktigste grunnen var at følelsene var borte, jeg følte det gjaldt oss begge, og at vi var sammen kun fordi det var praktisk for han. Har hatt en uggen magefølelse om at han skjuler noe, og jeg vet ikke hvorfor, men jeg har lurt på om han har forhold/sex med menn. Har aldri sagt dette til noen. Når det ble slutt spurte en homofil venn av meg utav det blå om jeg trodde han kunne være tiltrukket av menn, fordi han hadde senset noe i den retningen, men ville ikke si noe før nå. 

Jeg MÅ ikke vite det, men er litt nysgjerrig. Noen tegn jeg kan se etter?

Anonymkode: f163d...1d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, er du litt androgyn/maskulin? Siden han var sammen med akkurat deg? 

Anonymkode: 40a29...949

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har gjort det slutt.  Gå videre nå, og se framover.  Hva gir det deg å spekulere i hans legning, og i hvilke sammenhenger skal du dra dette frem?  

Anonymkode: b2edc...ef9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde aldri jeg skulle komme til dette punktet i livet, men har funnet ut at jeg er bi nysgjerrig. 

Dagdrømmer om å gi oralsex til en helt tilfeldig mann. Det er kun det jeg tenker på, å gi en blowjob til en mann jeg ikke kjenner. Analsex og kyssing er totalt uaktuelt... Når det kommer til damer, så blir jeg hard bare hun klemmer meg 🤪

Tror nok det er ganske mange flere enn vi tenker som har slike tanker. 
Gjør det meg homofil? 😲 

Anonymkode: 0b47f...fa8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har nettopp gjort det slutt etter mange års samboerskap. Den viktigste grunnen var at følelsene var borte, jeg følte det gjaldt oss begge, og at vi var sammen kun fordi det var praktisk for han. Har hatt en uggen magefølelse om at han skjuler noe, og jeg vet ikke hvorfor, men jeg har lurt på om han har forhold/sex med menn. Har aldri sagt dette til noen. Når det ble slutt spurte en homofil venn av meg utav det blå om jeg trodde han kunne være tiltrukket av menn, fordi han hadde senset noe i den retningen, men ville ikke si noe før nå. 

Mange bifilemenn (selvsagt ikke alle) er opptatt av utseende og å være tiltrekkede for andre menn, muskuløse, glattbarberte og generelt forfengelig. 
Litt typisk at de liker kvinner som ikke er de mest formfulle.

Anonymkode: d8586...76a

AnonymBruker
Skrevet

Typiske tegn er selvopptatthet, overdrevent (narsissistisk) fokus på eget utseende, kropp, trening, kosthold osv.. 

Anonymkode: 8d148...56f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Typiske tegn er selvopptatthet, overdrevent (narsissistisk) fokus på eget utseende, kropp, trening, kosthold osv.. 

Høres mer ut som en utro person, eller en som planlegger å være det.

ts: mulig vennen din plukket det opp, fordi han er det selv? Du kunne jo spurt ham, hva som fikk ham til å lure, siden han spurte om det.

Anonymkode: 8e97b...ee3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trodde aldri jeg skulle komme til dette punktet i livet, men har funnet ut at jeg er bi nysgjerrig. 

Dagdrømmer om å gi oralsex til en helt tilfeldig mann. Det er kun det jeg tenker på, å gi en blowjob til en mann jeg ikke kjenner. Analsex og kyssing er totalt uaktuelt... Når det kommer til damer, så blir jeg hard bare hun klemmer meg 🤪

Gjør det meg homofil? 😲 

Nei, det gjør deg til bifil eller biseksuell. Du liker jo tydeligvis damer også.

Anonymkode: a2f06...eb4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kjære vene, du er ikke så glad i homofile hører jeg?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Anonymbruker*** skrev (3 timer siden):

Kjære vene, du er ikke så glad i homofile hører jeg?

Homofili er i seg selv helt greit, men jeg er ikke så glad i selvopptatthet.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Homofili er i seg selv helt greit, men jeg er ikke så glad i selvopptatthet.

Tenker du en homofil mann som likvell er i et forhold med en dame sannsynligvis er selvopptatt? For det er en ting. Men viss du tenker selvopptatthet er et kjennetegn på homofili så er det en fordom du har. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

En venninne fant ut at eksmannen hadde vært skjult homofil og utro med menn først når hun testet positivt for HIV 3-4 år etter bruddet. 

Signalene var vel at han var jålete, veldig fokusert på å være slank med lav fettprosent, redd for rynker, hintet frempå om trekant  etc . Dessverre så var han tydeligvis ikke så redd for hiv. 

Anonymkode: 212c0...075

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dagdrømmer om å gi oralsex til en helt tilfeldig mann. Det er kun det jeg tenker på, å gi en blowjob til en mann jeg ikke kjenner. 

Gjør det meg homofil? 😲 

Ikke i seg selv. 

Anonymkode: 40a29...949

Skrevet

Ja... "Hengslete håndledd" er en "dead givvvvaway" 😅 Tror forresten ikke homoer har noe bedre "gaydar" enn andre.. 

Why you care, anyway? Det er jo slutt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Gjør det meg homofil? 😲 

Nei, det gjør deg ikke homofil. Hvorfor stiller menn fortsatt dette spørsmålet ved seg selv, mens kvinner har helt siden 90-tallet hatt sex med hverandre uten å nødvendig trodd at de har vært lesbiske? 

Anonymkode: 44f1f...ad1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En venninne fant ut at eksmannen hadde vært skjult homofil og utro med menn først når hun testet positivt for HIV 3-4 år etter bruddet. 

Signalene var vel at han var jålete, veldig fokusert på å være slank med lav fettprosent, redd for rynker, hintet frempå om trekant  etc . Dessverre så var han tydeligvis ikke så redd for hiv. 

Nettopp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonymbruker*** skrev (5 timer siden):

Tenker du en homofil mann som likvell er i et forhold med en dame sannsynligvis er selvopptatt? For det er en ting. Men viss du tenker selvopptatthet er et kjennetegn på homofili så er det en fordom du har. 

Vel, jeg tror dessverre selvopptatthet, forfengelighet og navlebeskuelse er et typisk trekk ved mange subkulturer der homofile ferdes. Men jeg tror ikke forklaringen er biologisk eller har noe med legningen som sådan å gjøre. Antakelig har det sosiale forklaringer knyttet til at slike subkulturer har vært lukkede og atsilte fra samfunnet forøvrig, og selvsagt har det sammenheng med mannlige «blikk» og kjønnsrollemønstre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Beeblebrox skrev (3 timer siden):

Ja... "Hengslete håndledd" er en "dead givvvvaway" 😅 Tror forresten ikke homoer har noe bedre "gaydar" enn andre.. 

Why you care, anyway? Det er jo slutt...

Nei, si det du.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nei, si det du.

Så du tenker den ekleste løsning den eventuelle "problemstillingen" er å spekulere i/etterforske om eksen er homo, og ikke bare ta en enkel test - skjønner jeg deg rett?  :fnise: 

Tror du det er derfor TS lurer på om eksen er gHeeey, lizm? 🤔

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...