Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er samboere. Vi er i 30 årene. Kun vært samboere i ett års tid. Jeg kjenner at jeg allerede har lyst på barn. Føler ikke at det haster. Men har bare tenkt mer og mer på det. 

Er det for tidlig? Begge er innstilt på at det blir barn en dag, vi begge ønsker det. Det er bare jeg som kanskje har tanker om at jeg kunne tenkt meg det nærmere nå, enn en dag i framtiden. 

Anonymkode: 0cc13...b59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på dere, og deres forhold, om det er for tidlig. 

Anonymkode: 8928a...4b8

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ett år er altfor tidlig. Ville ventet i alle fall 2-4 år til. Bli ordentlig kjent med hverandre, reise litt, kose dere alene uten å tenke på barnevakt, drikke vin når dere vil….ja, hadde venta litt.

Anonymkode: 1572f...05d

AnonymBruker
Skrevet

Helt opp til dere. Det kan gå bra både etter ett år, og etter fem. Det kan også gå veldig dårlig etter ett år, og etter fem. 

Anonymkode: 7a9b7...a93

Skrevet

helt opp til dere. Regner med at dere var kjærester en stund før dere flyttet sammen? Og nå har dere prøvd å bo sammen i et år. Om alt fortsatt er bra da, og men tanke på alderen (dere er voksne, ikke ungdommer tidlig i 20-åra) så er det bare å kjøre på tenker jeg. Men det er dere to som begge må kjenne at det er riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...