Gjest Flau..... Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 Hei alle mine venner Bær over med meg, men av dette http://www.sickestsites.com/images/snotani.gif så får jeg en diger benner Skal jeg si det til kona? Vi sliter en del med sex-livet om dagen og jeg vil friske det opp endel med det jeg liker... Sliter jeg?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #2 Skrevet 29. oktober 2005 Tja... du kan jo si det, men det spørs om det hjelper på sexlivet deres...
Gjest GreenSky Skrevet 29. oktober 2005 #3 Skrevet 29. oktober 2005 Du tenner på damer som piller seg i nesa? Eller? Vel, aldri hørt om, men det er da ikke det verste som fins. Hør med henne da, vel. Hadde min kjæreste foreslått det, hadde jeg ikke tatt det ille opp, men hadde nok først lurt på om han tullet. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #4 Skrevet 29. oktober 2005 Med mindre hun tenner på dette hjelper det nok ikke sexlivet deres... ville holdt det for meg selv og kost meg med min fetisj på egenhånd jeg... Det som nok kan helpe sekslivet for de fleste kvinner er å føle seg trygge på mannen sin, og føle seg elsket og ønsket... ikke på grunn av selve sexen men for den man er...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå