AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Hvor lenge prøvde du aktivt å bli gravid? Tok du eggløsningstester og tracket syklus? Eller hadde du bare flaks uten å planlegge? Skal selv prøve å lage baby snart 😌 Men jeg aner ikke hvilken fremgangsmåte som er best, så tips gjerne om hva som funket for deg! Anonymkode: 64b03...ba2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Første forsøk 3 ganger, men 2. Gangen mistet jeg i uke 5. Tok eggløsningstest med første. De andre gangene kjente jeg syklusen min (28-32 dager) og hadde da sex ca daglig fra noen dager etter mens sluttet, og til litt over antatt EL. Hadde også klassisk el-slim hver gang. Anonymkode: 2a31a...3e6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #3 Skrevet 10. mars 2022 Litt feil forum kanskje. De fleste som er i dette forumet er prøvere eller ufrivillig barnløse. Du får nok fler svar om du stiller spørsmålet i forumet for gravide Anonymkode: fd8e3...970 1
Amatariel Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 De tre gangene vi forsøkte aktivt å bli gravide der vi forsøkte 'alt' tok det hhv. 13, 14 og 12 måneder før spiren satt, Ble gravid raskere enn dette noen ganger, men mistet.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #5 Skrevet 12. mars 2022 Så gøy! Ville nok i første omgang ikke stresset så mye rundt det. Kun fått en oversikt over syklusen min, og basert på den hatt litt meir sex rundt antatt eggløsning Anonymkode: 83479...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå