Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

om det er 3 dagers eller ordentlig skjegg... jeg får skikkelig rød hake om jeg kysser med en som ikke er nybarbert, og om dette fortsetter over flere dager, så blir det jo hull på huden på haka, og mange små sår, knall rød og masse små sår.

Dere som har kjærester / ektefelle med skjegg.. kysser dere aldri, for jeg ser jo ingen andre med vond rød hake i bybildet?! 

Bare veldig nysgjerrig :) 

Anonymkode: 42381...82c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi kysser, men kliner ikke. Hehe. 

Anonymkode: d0748...960

Skrevet

Det er forskjell på tredagers og lengre skjegg, det siste stikker ikke på samme måte. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert forskjell på skjegg, for mannen min sitt skjegg stikker ikke når det er mer enn to-tre dager langt. Blir det lenger enn det så blir det jo nesten mykt. 😅

Anonymkode: c983c...4c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samboer har både skjedd og bart. Og det stikker ikke på samme måte som tre-dagers skjegg. Når det blir lengre, så føles det også mykere 😊 vi kysser masse og det plager meg ikke

Anonymkode: 530a2...7ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samboer har både skjedd og bart. Og det stikker ikke på samme måte som tre-dagers skjegg. Når det blir lengre, så føles det også mykere 😊 vi kysser masse og det plager meg ikke

Anonymkode: 530a2...7ad

Samme her. :) Mannen min har relativt kort skjegg, men akkurat langt nok til at det ikke stikker. :)

Anonymkode: ea972...0ff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går aldri rundt med rød hake, og vi kysser mange ganger om dagen 🤷‍♀️

Anonymkode: 85093...8cd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir litt sår av det når han har relativt nybarbert skjegg, men vanligvis er det en del lengre og da stikker det ikke :)

Anonymkode: 20f03...0c5

AnonymBruker
Skrevet

Skjegg stikker mindre enn ubarbert. Tredagers gjør meg rød og sår rundt munnen om det blir mye klining, mens fullskjegg er like behagelig som nybarbert, kanskje bedre.

Anonymkode: 66768...fbb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sår på haka av 1-dagers skjegget hans, men det er ikke så ofte han barberer seg. 3+ funker gull, og vi kliner mye🥰

Anonymkode: dfeef...6f3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde skikkelig sår på haken da vi var nyforelska og kysset masse, men det var av skjeggstubber. Nå har han anlagt skjegg, og det er mye mykere. Vi kliner ikke like mye lenger da… hehe

Anonymkode: 622ca...ae2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen hadde ikke skjegg før. Da ble jeg sår om det var mer enn 12 timer siden han barberte seg. Nå når han har skjegg har jeg ikke det problemet.

Anonymkode: 0a97f...c18

Skrevet

Min samboer har helskjegg og bart. Det er så langt at det ikke stikker.

AnonymBruker
Skrevet

Ja vi kysser. Har aldri fått rød hud som jeg kan huske iallefall. Kan få det når jeg slikker jenter som er barbert, men som ikke er helt nybarbert. (Er bifil. )

Anonymkode: a706e...b92

AnonymBruker
Skrevet

Skjeggstubber stikker. Lengre skjegg gjør det ikke. 

Har aldri hatt dette problemet, og mannen min har skjegg. Ikke hipster-nisse-skjegg, men vanlig helskjegg, kanskje 1 cm lange hår. Og de stikker ikke når vi kysser. 

Farfaren min var derimot sånn som alltid hadde five-o'clock'-shade, og jeg husker at når jeg var liten pleide han å erte meg med å gnikke haken sin oppi fjeset mitt, og det stakk som f. 

Anonymkode: 24c72...6f7

AnonymBruker
Skrevet

Aldri vært plaget med det her i alle fall. 😅 Han har ikke langt skjegg, men han har mye skjegg 

Anonymkode: d6078...f77

AnonymBruker
Skrevet

æsj, hvordan klarer noen å ha kjæreste med skjegg -og faktisk kysse på det uhygienske bakterbefengte ekle skjegget? Ja, selv om man ikke kysser direkte på skjegget, kommer man jo i berøring med alle de nasty bakteriene fra mat og spytt, og æsjjj, uh.

Glad kjæresten ikke er en slask med skjegg. :)  

Anonymkode: f3446...93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...