Gå til innhold

Elkjøp eller Power

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken av disse kjedene foretrekker du? Hvor handler du mest?

Anonymkode: ac0fc...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bruker begge kjedene, handler hos den butikken som har akkurat det produktet jeg er ute etter.

Anonymkode: 521eb...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kjøpte jeg kun hos Elkjøp da de hadde best utvalg og pris. Men sist jeg kjøpte mobil hadde den samme pris over alt og Power var nærmest så da kjøpte jeg der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler om pris/tilgjengelighet. Både Elkjøp og Power har butikker i nærmeste by. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Power har 20% rabatt sammen med kredittkortet til DNB. Kampanje pluss DNB er en god miks om man jakter noe spesielt.

Men som alltid må man kjøpe der det er billigst, og ikke kjøpe mer enn man trenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker ingen, men holder Elkjøp over Power

Anonymkode: c453e...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kommer an på.

Hjemme bruker jeg Elkjøp fordi de er mest serviceinnstilte. Power har jeg dårlig erfaring med.

I hjembyen går jeg på Power, Elkjøp der har nemlig en dame som maser og maser om at man skal kjøpe de dyreste produktene og nekter å gå sin vei. Forstår at lønna er provisjonsbasert, men nå orker jeg ikke gå inn der lengre. 

Anonymkode: 31e30...520

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes Elkjøp har elendig kundeservice. Velger derfor alt annet enn Elkjøp. Har god erfaring med Power. 

Anonymkode: c34b9...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Synes Elkjøp har elendig kundeservice. Velger derfor alt annet enn Elkjøp. Har god erfaring med Power. 

Anonymkode: c34b9...5c9

Kanskje fordi halvparten av de som jobber der ikke får lønn. Jobba der selv i praksis, de eeelsker å ha gratis arbeidskraft i den kjeden. 

Anonymkode: cb55c...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kanskje fordi halvparten av de som jobber der ikke får lønn. Jobba der selv i praksis, de eeelsker å ha gratis arbeidskraft i den kjeden. 

Anonymkode: cb55c...5e6

Jeg har også hørt at Elkjøp har en elendig personalpolitikk, og at det hender ansatte får sparken på dagen for å gjøre en feil. Når det ofte er unge, uerfarne ansatte, som ikke har midler til å ta saken videre gjennom advokat, og gjerne heller ikke er fagorganisert, ligger det i kortene at personalpolitikken står til stryk.

Anonymkode: dca89...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet like mye hos begge. Ofte avgjører pris på hva jeg er på leting etter, hvor jeg handler. Har likevel oppdaget at det er Power som jeg har handlet mest hos siste året, da de ofte ikke har hatt ting på lager hos Elkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan handle hos begge, men foretrekker Power som er nærmest her jeg bor. Nærmeste Power-butikk er under ei mil, mens nærmeste Elkjøp-butikk ligger i nabokommunen, ca. tre mil unna. I tillegg kjører den lokale Power-butikken ut varer uten tillegg i prisen.

Jeg synes også kundersevicen til Power er best, men det kan kanskje være tilfeldig for butikkene her i området, og ikke nødvendigvis noe som gjelder alle steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 3/14/2022 at 8:20 AM, AnonymBruker said:

Jeg har også hørt at Elkjøp har en elendig personalpolitikk, og at det hender ansatte får sparken på dagen for å gjøre en feil. Når det ofte er unge, uerfarne ansatte, som ikke har midler til å ta saken videre gjennom advokat, og gjerne heller ikke er fagorganisert, ligger det i kortene at personalpolitikken står til stryk.

Anonymkode: dca89...39c

Power er ikke noe bedre. Begge kjedene behandler sine ansatte som søppel, og lærer dem opp til å selge unødvendig tull til boomers som ikke vet bedre.

Anonymkode: 5ce69...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begge disse kjedene lurer kundene og driver med svindel. Så jeg velger komplett.

Anonymkode: 608c4...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...